دامین Cox: اولین, NHL. در حال حاضر آبی جیز. تورنتو است برای تبدیل شدن به یک coronavirus ظرف پتری برای نرم افزار ورزشی

شما ممکن است مشکوک قبل از این اما در حال حاضر شما برای مطمئن دانند.دولت کانادا معتقد است بازیکنان بیس بال مهم

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

شما ممکن است مشکوک قبل از این اما در حال حاضر شما برای مطمئن دانند.

دولت کانادا معتقد است بازیکنان بیس بال مهم تر از شما. آن معتقد است بازیکنان بیس بال باید به رعایت همان قوانین اساسی همه شهروندان کانادا به ویژه کسانی که حاکم بر بهداشت و ایمنی در کشور ما و خود مردم در میان ترسناک جهانی همه گیر.

جاستین ترودو لیبرال نیست در این تنهایی. داگ فورد انتاریو محافظه کاران احساس می کنید دقیقا به همان شیوه. جان حزب محافظه کار بیش از حد.

چگونه دیگری را برای توضیح این تصمیم به اجازه می دهد جیز آبی به جلو و سهام خود را از فلوریدا مرکز آموزش و شمال به راجرز مرکز بدون اینکه مجبور به قرنطینه خود را برای 14 روز مثل بقیه از ما می اند ؟

در حال حاضر کانادایی حتی نمی تواند سفر از ساسکاچوان به جزیره پرنس ادوارد بدون جداسازی خود را برای دو هفته. این است که چگونه به شدت آن در P. E. I. احساس در مورد نگه داشتن خود را در استان رایگان از COVID-19.

اما 60 ballplayers و چند ده دیگر ضروری کارکنان شده است که پخت و پز در coronavirus خورش است که در فلوریدا? مطمئن شوید که, را 'em ،

دادن جیز فدرال قرنطینه معافیت یک ایده وحشتناک است که می آید در زمانی که تورنتو است که در نهایت تبدیل گوشه از نظر مبارزه با کروناویروس. ما فقط به مرحله 2 و شاید مرحله 3 است در اطراف گوشه. با بسیاری از افراد در کشور ما هنوز چندان دور در پشت بسیاری از کشور وجود دارد اما این خوش بینی که پیشرفت در حال ساخته شده است.

در یک بزرگتر, حس, کانادا انجام شده است و نمایی بهتر از آمریکا به دلیل کانادایی شده اند حاضر به فداکاری و به نوبه خود یک بحران بهداشتی به سیاسی استقلالی.

و این است که ما بفهمیم ؟

آیا به من بگویید که در مورد تمام قوانین اضافی و پروتکل های مارک شاپیرو و کارکنان خود را در محل قرار داده برای ایجاد یک "حباب" در اطراف راجرز مرکز و مجاور هتل. این همان سازمانی که فقط تحت نظارت یک برک آوت در آن Dunedin پیچیده نشان دهنده این است که مانند بسیاری از, امریکا آن را ندارد یا یک دسته در چگونه به نبرد COVID-19 یا خواهد به زور مردم را به تغییر رفتار خود را. اگر این توپ باشگاه واقعا قادر به ایجاد و اجرای یک حباب امن فضای چرا این کار را انجام داد در فلوریدا?

سراسیمگی از فهرستی از حرکت روز پنج شنبه, در ضمن ضربه جیز به 62 بازیکنان دو بالاتر از حداکثر مجاز برای اردوگاه های آموزشی. چرا ؟ خوب منطق نشان می دهد چرا که حداقل دو بازیکن باید آزمایش مثبت برای coronavirus و نمی خواهد بود قادر به سفر شمال با این تیم است.

بنابراین یک سازمان در تلاش برای مقابله با یک بیماری همه گیر است که به طور ناگهانی داده می شود تقدیر ویژه ای که در دسترس نیست به من یا شما به سفر در سراسر ایالات متحده و کانادا مرز.

که فقط اشتباه است.

جیز و مقامات دولت می گوید این تنها یک اردوگاه آموزشی توافق می کند که پوشش سفر این تیم به آمریکا برای بازی ها و یا حتی اجازه جیز به بازی در Rogers Centre, اما آنها ممکن است به عنوان به خوبی مهر و موم لاستیک که در حال حاضر. دولت فدرال در حال حاضر بیش از نورد و روشن ساخته است که جاه طلبی و نیازهای بیس بال مهم تر از سلامت و حقوق فردی عادی کانادایی.

که بدان معنی است که ما تقریبا به طور قطع تمام آن دسته از بازیکنان از دیگر MLB آمدن به تورنتو و از آنها نمی خواهد که به قرنطینه یا. جیز را به شهرهای آمریکا و سپس بازگشت بدون نیاز به جداسازی.

اما نه شما. شما مجاز به رفتن در هر نقطه.

آن را نه فقط در بیس بال. NHL ما معتقدیم استفاده خواهد تورنتو ادمونتون به عنوان "هاب" از آنجا که وجود دارد هیچ شهر آمریکا تلقی می شود به اندازه کافی امن به میزبان بازی ها در اوت و سپتامبر. (اگر hub شهرستان جداسازی مفهوم واقعا کار می کند چرا که این موضوع چیزی است که در شهرداری در اطراف hub? فقط تعجب.)

بنابراین علاوه بر جیز که قطعا کمک هزینه ویژه ای برای عبور از مرز و دیگر MLB که نمی خواهد باید در قرنطینه به بازی بازی های در تورنتو, ما در حال رفتن به دریافت 250 NHL بازیکنان و کارکنان تیم خود را به عنوان به خوبی. شما می توانید شرط می بندم NHLers که از خارج از کشور خواهد فدرال دریافت معافیت به عنوان به خوبی. سابقه تعیین شده است.

تورنتو است برای تبدیل شدن به یک coronavirus ظرف پتری برای ورزش حرفه ای. هنگامی که شما نگاه مثبت آزمون تحصیلات تکمیلی تا به حال برای مقابله با آن در زمان کوتاه گلف شده و نتیجه فاجعه آمیز از نواک جوکوویچ گروه رقص با شیطان در اروپا وجود دارد در حال حاضر شواهدی وجود دارد که ورزشکاران جوان مبارزه با این مفهوم است که آنها باید برای بازی با همان coronavirus قوانین به عنوان هر کس دیگری.

تیم ورزشی در حال رفتن به پیدا کردن آن را حتی سخت تر با تعداد بسیار بیشتری. هنوز کانادایی استانی و مقامات محلی معتقدند این زمان مناسب به افشای کسانی که زندگی در GTA به این خطرات غیر ضروری.

به همین دلیل بود که مرز بسته است ؟ چرا ما باید قرنطینه قوانین ؟ برای محافظت از کانادایی ها و برای جلوگیری از پیوستن به آمریکا در جنون که در پایین وجود دارد. بریتیش کلمبیا ساخته شده بسیار معقول تصمیم آن را می خواستم و هیچ بخشی از NHL سفر سیرک و قرار دادن شهروندان خود را اول است.

نه انتاریو است. نه تورنتو است. ما قرار است به ما بگویید نوجوانان برای رفتن به مهمانی ما را تشویق کودکان و نوجوانان به دیدن دوستان خود را از مراجعه به عزیزان ما در ارشد خوابگاه به نام خوب بیشتر. ما خواسته به پوشیدن ماسک. کسب و کار گرفته و شتم به دلیل آن را امن باز شود. رستوران ها هنوز بسته است. ما نوازندگان و بازیگران که هیچ جا به انجام. کانادا گلف در زمان یکی در فک زمانی که آن را تا به حال به لغو کانادا باز تا حد زیادی به دلیل دو هفته قرنطینه قانون است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

اما ballplayers به تکبر راه رفتن در داخل و خارج از شهر در زمانی که آنها می خواهند. و آنها قول می دهم به رفتار. و اگر آنها نمی? عواقب چه خواهد بود? هیچ کس نمی گفت فقط به عنوان هیچ کس هیچ ایده چه اتفاقی خواهد افتاد اگر بیس بال و یا NHL تجربه coronavirus برک آوت.

و من و شما را به این خطر است که آن را تمام می شود فقط خوب است.

Ballplayers بعد از همه مهم تر از شما.

Damien Cox
دامین کاکس یک ستاره سابق ورزش ایران را که یک زمان مستقل کمک نویس مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @DamoSpin


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب