Koepka در میان پنج بازیکن برای خروج از مسافران قهرمانی پس از کامرون قهرمان و دو ویلچرهای تست مثبت برای COVID-19

بروکس Koepka و Webb سیمپسون در میان پنج بازیکن که خارج از مسافران مسابقات چهار نفر از آنها را از یک واکنش زنجی

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

بروکس Koepka و Webb سیمپسون در میان پنج بازیکن که خارج از مسافران مسابقات چهار نفر از آنها را از یک واکنش زنجیره فراوانی از احتیاط بیش از coronavirus قرار داده است که PGA Tour در اطلاع.

"گلوله برفی است که کمی بزرگتر" گریم مک داول گفته آسوشیتد پرس پس از برداشت پنج شنبه به دلیل دیرین خود را caddie کن Comboy آزمایش مثبت برای ویروس.

تور منتشر شد نتایج نشان داد که سه مثبت آزمون در مجتمع پلاستیک طبرستان رودخانه ارتفاعات در کنتیکت — کامرون قهرمان و ویلچرهای برای Koepka و مک داول. وجود دارد بدون آزمون مثبت در Korn تور کشتی رویداد در ایالت یوتا است.

به عنوان آن را وارد هفته سوم خود در بازگشت از COVID-19 همه گیر است که تعطیل گلف به صورت سه ماه تور اداره 2,757 آزمون در تور PGA و Korn تور کشتی حوادث در پنج متحده با هفت نتایج مثبت است.

در تور PGA به تنهایی وجود داشته است 1,382 آزمون و چهار نتایج مثبت است.

"این تعداد کم بر اساس درصد اما هر شماره لطمه می زند" PGA Tour کمیسر جی موناهان گفت. "من فکر می کنم همه ما باید به خودمان یادآوری کنیم که همه ما در حال یادگیری برای زندگی با این ویروس.

"این بسیار روشن است که این ویروس هیچ جا نمی رود."

نیک Watney پخش برای اولین بار برای تست مثبت هفته گذشته در RBC میراث در هیلتون رئیس جزیره S. C. بود که پرتکاپو با مردم در تعطیلات تابستان.

قهرمان آزمایش مثبت در روز سه شنبه در مسافران و بلافاصله کناره گیری کرد.

چهار بازیکن و حتی خارج از منفی نتایج آزمون.

Koepka گفت: caddie, ریکی الیوت آزمایش مثبت و پس از آن در زمان آزمون دیگری که برگشتم منفی است. مهم نیست. او تصمیم به عقب نشینی شد و به خصوص سوخته که برادر کوچکترش تعقیب Koepka عقب نشینی پس از به دست آوردن یک فرصت نادر به بازی از طریق یک شنبه مقدماتی.

زمانی که برادر خود را از آن ساخته شده Koepka مرتب خانه او را به ماندن در شروع روز سه شنبه پس از او برادرش ماندن با او در میان است. سپس برادران برگزار عمل دور با مک داول و باز قهرمان شین لوری.

هر دو Koepkas گفت: آنها احساس می کردند باید برداشت زیرا آنها در تماس نزدیک با کسی که تست مثبت است.

"من احساس وحشتناک برای تعقیب" بروکس Koepka گفت. "این دوره است که برای او ساخته شده است او بازی را به عنوان خوب به عنوان من تا کنون او را دیده. و من او را در آن وضعیت. این یک چیز اگر من برداشت. او دریافت نمی کند و این فرصت بسیار اغلب."

سیمپسون که برنده RBC میراث فرهنگی در هفته گذشته با ثبت نمره که به او منتقل شده به شماره 5 در صورت انصراف زمانی که او آموخته است که یکی از اعضای خانواده تا به حال آزمایش مثبت است.

موناهان گفت: این تور ادامه خواهد داد و این بود که هیچ مجموعه ای از تعداد مثبت آزمون است که می تواند منجر به گلف خاموش کردن دوباره.

"ما احساس می کنیم که بر روی یک مسیر که به ما اجازه می دهد تا همچنان به حفظ ما بازگشت به گلف" موناهان گفت. "اما ... هنگامی که شما در حال کار در یک جهان از عدم قطعیت این چیزهایی که شما را نگران است."

موناهان با ارسال یادداشتی به بازیکنان مشخص شده که افزایش اقدامات در سلامت آن و پروتکل های ایمنی. کسانی که شامل تست بازیکنان قبل و بعد از آنها پرواز چارتر. نوسان مربیان در حال حاضر به صورت اجباری در تست های هر هفته و در نظر گرفته خواهد شد بخشی از حباب و تناسب اندام, تریلر را در مسابقات به نگه داشتن بازیکنان از رفتن به ورزشگاه.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

او همچنین گفت: این سفر دیگر نمی خواهد پرداخت هزینه برای بازیکنان و یا ویلچرهای به در خود انزوا برای تست مثبت اگر آنها به دنبال سلامتی و ایمنی طرح است.

"همه ما باید فوق العاده مسئولیت به دنبال این پروتکل" موناهان گفت او شده است گناه در برابر او به عنوان تنظیم به یک راه جدید برای زندگی است. "برای هر فردی می کند که وجود خواهد داشت عواقب جدی."

او نگفت چه عذاب خواهد بود. تور نیست و انتشار اقدامات انضباطی و یا جریمه.

مک داول می گوید او caddie پرواز در یک پرواز تجاری است که بسته بندی شده بود از دالاس به اورلاندو فلوریدا., پس از او از دست رفته قطع در استعمار. که روز شنبه آنها رفت و به یادبود — همراه با الیوت که بزرگ شد با مک داول در ایرلند شمالی و مک داول مربی — و سپس همه آنها سوار شش ساعت به هیلتن هد.

"مشکل این است که مردم از اینجا عبور از آزمون زمانی که آنها هنوز هم می تواند داشته باشد ویروس" مک داول گفت. "این چیزی است که ما در حال یادگیری. ریکی به تصویب یک آزمون در روز دوشنبه و او فقط موفق آن این صبح است."

PGA Tour بازگشت به مسابقات آغاز شده و با یک رکورد کامل — 487 آزمون برای بازیکنان پس از رسیدن به استعمار در فورت ورث تگزاس; 98 بازیکنان در پرواز چارتر به کارولینای جنوبی; 369 آزمون در هیلتون رئیس جزیره. همه منفی است.

اما در حال حاضر شده اند چهار آزمون مثبت در گذشته شش روز موناهان گفت: هیچ کس نباید شگفت زده می شود اگر وجود دارد بیشتر از هفته آینده در دیترویت و یا پس از دو هفته در اوهایو.

"من فکر می کنم این واقعیت از آنچه که همه ما زندگی می کنند," او گفت:. "ما در حال انجام همه چیز ما می توانیم به, را که نمی توان در این مورد. اما من فکر نمی کنم کسی باید شگفت زده کرد. من قطعا امیدواریم ما نمی خواهد. اما قادر به می گویند که ما در حال رفتن به هر گونه موارد ... خواهد بود ریاکارانه چرا که همه ما در حال یادگیری به عنوان ما در حال رفتن است."

مک داول گفت: او را دو هفته خاموش و امیدوار به بازگشت در ماه جولای برای اولین بار از دو هفته در اوهایو. خیلی بستگی به این ویروس و این که آیا آن را به یک سطح که آن را محتاطانه برای گلف به ادامه.

"آیا ما تعطیل شروع کنید تا در زمان یک ماه و دو ماه زمان ؟ شما دوباره و چه چیزی تغییر کرده است؟" مک داول گفت. "من فکر می کنم این سفر در حال انجام یک کار خوب. فقط آن را بسیار دشوار است برای کنترل همه خارج از دروازه.

"ما باید برای دریافت از طریق به طرف دیگر از این."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب