CNN استخدام NFLer مالکوم جنکینز برای در هوا نقش

فیلادلفیا—سابق عقاب ایمنی مالکوم جنکینز را برای پرستاران نیواورلئان فصل آینده, اما او نیز فرود یک کار به عنوان

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

فیلادلفیا—سابق عقاب ایمنی مالکوم جنکینز را برای پرستاران نیواورلئان فصل آینده, اما او نیز فرود یک کار به عنوان یک پرداخت کننده در سی ان ان.

شبکه تایید کرد که روز شنبه Jenkins, co-founder از بازیکنان ائتلاف و صریح مدافع نژادی و برابری اجتماعی خواهد شد, پیوستن به شبکه به عنوان کشور معاملات با مرگ جورج فلوید در دست پلیس در مینیاپولیس و در نتیجه اعتراضات و تظاهرات.

آن را نشانه اولین بار در سی ان ان است استخدام یک پخش فعال از هر ورزش به عنوان یک در هوا کمک می آید و بعد از لیگ ملی فوتبال را با پذیرش این اشتباه بود به گوش دادن به بازیکنان نگرانی در مورد نژاد پرستی و سیستماتیک سرکوب مردم سیاه و سفید.

"حالا بیشتر از همیشه نیازهای عمومی به تحصیل در این نقش انتخاب موقعیت و قدرت مانند منطقه وکیل رئیس پلیس و یا شورای شهر و نحوه برگزاری آن دسته از افراد پاسخگو به خصوص از طریق صدای خود را و خود رای" جنکینز در بیانیه ای گفت.

جنکینز در میان بازیکنان NFL که در اعتراض به خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی در طول سرود ملی قبل از بازی. به جای دو زانو در حالی که سرود بازی جنکینز مطرح شده یک مشت.

جنکینز بازگشت به فیلادلفیا در ژوئن 6 برای پیوستن به تظاهرات و توضیح داد که چرا در قطعه نظر برای این سوال:

"ما در خیابان ها خواستار تغییر دهید زیرا برای بیش از 150 سال از "آزادی" در این کشور ما که خسته هر مراجعه. وجود دارد معترضان در روی زمین را با دست خود حتی به عنوان پلیس آتش گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی در آنها به منظور جلب توجه به این واقعیت که بسیاری در این کشور را به زانو زدن قبل از پرچم به عنوان بسیاری از ورزشکاران انجام داد بدتر جرم از زانو زدن در یک مرد سیاه و سفید را گردن تا او را نابود."

جنکینز شروع کار خود را با پرستاران در سال 2009 و شش سال را صرف با عقاب جایی که او سه بار نرم افزار کاسه و کمک به تیم خود را برنده اولین سوپر باول در سال 2018 است.

جنکینز تحت قرارداد برای یک سال دیگر در فیلادلفیا, اما عقاب کاهش یافته است این گزینه و منتشر شد به او اجازه داده است که او را به ثبت نام با پرستاران.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب