کاخ سفید توصیه آزمون برای همه ساکنان خانه سالمندان

کوین FREKING و برنارد CONDONواشنگتن (AP) — با مرگ و میر نصب در این کشور خانه های پرستاری کاخ سفید به شدت توصیه

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

کوین FREKING و برنارد CONDON

واشنگتن (AP) — با مرگ و میر نصب در این کشور خانه های پرستاری کاخ سفید به شدت توصیه می شود برای فرمانداران دوشنبه که تمام ساکنان و کارکنان در امکانات از جمله آزمایش coronavirus در دو هفته آینده.

چرا دولت است نه سفارش تست در کشور بیش از 15000 خانه های پرستاری مشخص نیست. و نه آن را روشن و چرا از آن است که توصیه می شود در حال حاضر بیش از دو ماه پس از این کشور برای اولین بار عمده شیوع در یک خانه سالمندان در خارج از سیاتل که در نهایت به کشته شدن 45 نفر.

معاون رئیس جمهور مایک پنس که منجر کاخ سفید coronavirus نیروی کار گفت: فرمانداران در یک ویدئو کنفرانس که آن را دولت فدرال پیشنهاد قوی است که این تست انجام می شود.

"ما واقعا بر این باورند که تمام 1 میلیون ساکنان خانه سالمندان نیاز به آزمایش می شود ظرف دو هفته آینده و همچنین کارکنان" اضافه شده دکتر دبورا Birx وظیفه نیروی هماهنگ کننده با توجه به ضبط تماس به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

رئیس جمهور تهمت بارها گفت شده اند وجود دارد بسیاری از تست کیت و منتقل شده سرزنش به فرمانداران برای واکنش بیش از حد به آرامی در تست اتهام او تکرار در یک باغ گل رز در کنفرانس خبری بعد شنبه.

"رک و پوست کنده برخی از فرمانداران بسیار سهل انگاری با توجه به خانه های سالمندان. واضح بود از ابتدا راست" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: با اشاره به واشنگتن شیوع.

پرسید: چرا تست شد توصیه می شود نه دستور مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "من قطعا در نظر بگیرید که. من دستور آن را اگر شما می خواهم."

بیش از 27,000 ساکنان و کارکنان فوت کرده اند از شیوع این ویروس در این کشور خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت و امکانات با توجه به یک AP شمارش بر اساس دولت در بخش بهداشت و درمان گزارش های رسانه ها. که در حدود یک سوم از تمام 80,000 مرگ و میر در ایالات متحده است که نسبت داده شده به این ویروس.

خانه سالمندان اپراتورهای گفت: عدم تست کیت های سمت چپ آنها را تقریبا ناتوان به متوقف کردن ویروس از ورود امکانات خود را زیرا آنها نتوانسته اند به هویت سکوت پخش نشان دادن علائم.

این انجمن بهداشت آمریکا اصلی پرستاری, صفحه اصلی گروه تجارت استقبال جدید, تست, توصیه, اما گفت که دولت فدرال نیاز به انجام بیشتر را که ممکن است از جمله تخصیص میلیاردها دلار اضافی به تلاش است.

شارلین Harrington یک استاد بازنشسته دانشکده پرستاری در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو گفت: خانه های سالمندان باید به ترتیب اولویت از شروع با توجه به جمعیت های آسیب پذیر و مورد سوال چرا این تست توصیه این است که فقط اتفاق می افتد در حال حاضر.

"ما دو ماه به آن" او گفت:. "اگر آنها به حال انجام داده است که برای شروع با ما خواهد برداشت کرده ام موارد اولیه و ما نمی خواهد که بسیاری از مرگ و میر."

نمایندگان فدرال مراکز مدیکر و مدیکید خدمات را بلافاصله پاسخ هنگامی که پرسیده شد که چرا آژانس نبود ساخت تست مورد نیاز است. در اواسط ماه مارس آن خواسته خانه را بس گروه اجتماعات و ملاقاتها و به صفحه نمایش کارکنان با چنین اقداماتی به عنوان متوسط چک.

یک مقام ارشد دولت گفت: در نظر گرفتن سخت تر ایستاده است که هنوز هم یک گزینه است.

"اگر متحده قادر به بازگشت با برنامه به سرعت برای انجام آن وجود دارد یک شانس خوب ما منظور آنها را به انجام این کار, اما ما معتقدیم که در حال حاضر وجود دارد مقدار زیادی از آزمون وجود دارد" این مقام گفت که خواست نامش فاش نشود چرا که او فاقد مجوز به صحبت با رسانه ها.

غرب ویرجینیا و تگزاس در حال حاضر موظف تست برای همه ساکنان خانه سالمندان و کارکنان. و فقط پنج شنبه, New York, ملت رهبر در خانه سالمندان مرگ و میر شروع نیاز به همه کارکنان به آزمایش می شود دو بار در هفته.

اوهایو کالیفرنیا ، مایک DeWine گفت: دولت بود ramping تا تست اما شک و تردید در امکان انجام آن برای هر کس در هر خانه است.

"من نمی دانم که رفتن به انجام" گفت: DeWine که دولت گزارش کرده است نزدیک به 500 مرگ و میر در دراز مدت مراقبت از امکانات در سه هفته. او افزود: "وجود دارد رک و پوست کنده بسیاری از مردم در زمینه های پزشکی که استدلال می کنند که این تست از همه در خانه سالمندان که ممکن است بهترین پروتکل."

پنس به رهبری کاخ سفید را هفتگی تماس با فرمانداران از یک اتاق جدا شده پس از دبیر مطبوعاتی خود را آزمایش مثبت جمعه. سه کشور برتر بهداشت مراقبت از مقامات از جمله عفونت بیماری متخصص دکتر Anthony Fauci هستند quarantining خود را در ترس آنها شده اند در معرض این ویروس بیش از حد.

___

Condon گزارش از نیویورک است. Candice چوی و سفت Herschaft در نیویورک, Darlene Superville در واشنگتن و اندرو ویلز-Huggins در کلمبوس, اوهایو, کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن