یوجین حوضه پروژه دریافت $4.7 میلیون برای بازگرداندن زیستگاه - Tue, 12 Jun 2020 PST

با استفاده از واشنگتن وزارت محیط زیست بودجه یک کمیته کاری برای بازگرداندن اکوسیستم های آبی در ایالت واشینگتن

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

با استفاده از واشنگتن وزارت محیط زیست بودجه یک کمیته کاری برای بازگرداندن اکوسیستم های آبی در ایالت واشینگتن حوضه کارگردانی $4.7 میلیون دلار کمک مالی دولت برای حمایت از کار محلی ظرفیت و صندوق 20 آبزی در زیستگاه پروژه های مرمت.

پروژه های در Grays Harbor, Lewis, Mason, و, Thurston, شهرستانهای طیف وسیعی از روی زمین تلاش برای به دست آوردن زمین حذف ماهی گذشت و موانع نصب وودی باقی مانده و انتقال و بازگرداندن جریان کانال برای طراحی در مقیاس بزرگ بازسازی زیستگاه برنامه. برخی از کمک های مالی با هدف کمک به سازمان های محلی در توسعه و پیاده سازی زیستگاه جدید پروژه های.

تامین مالی پروژه نیز کمک خواهد کرد که حمایت حدود 60 قسمت و شغل تمام وقت در حالی که داوطلبان انتظار می رود به کمک بیش از 800 ساعت است.

"این هیجان انگیز برای دیدن انواع پروژه های اولویت دریافت کمک های مالی" گفت: Emelie McKain آبزی گونه طرح مرمت مدیر برای واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش (WDFW). "علاوه بر بازگرداندن مهم زیستگاه این پروژه ها به نفع جوامع در حوضه با ایجاد شغل و بهبود محلی آب با کیفیت و سیلابی توابع در حالی که ارائه تابآوری به اثرات تغییر آب و هوا."

در علاوه بر این به ماهی قزل آلا و سایر ماهی بومی گونه دولت دوم-بزرگترین حوضه رودخانه نیز فراهم می کند زیستگاه به واشنگتن بزرگترین تنوع دوزیستان از قبیل قورباغه ها و سمندرها. کمیته راهبری تصویب بودجه برای دو پروژه با تمرکز بر حفاظت و بهبود زیستگاه برای فدرال تهدید اورگان کشف قورباغه.

McKain گفت: گونه های آبزی پروژه های مرمت در حال انتظار برای محافظت از:

  • تا 414 هکتار از رودخانه و دشت سیلابی زیستگاه
  • یک مایل از خارج از کانال زیستگاه
  • 2.25 کیلومتر از رودخانه

پروژه ها را بازگرداند:

  • 15 هکتار از رودخانه زیستگاه
  • 0.7 کیلومتر instream زیستگاه
  • بیش از 10 مایل در دسترس جریان برای مهاجرت ماهی

آنها را ایجاد کنید:

  • طرح های در مقیاس بزرگ پروژه های مرمت برای 11 مایل در زیستگاه
  • 10 جدید در مقیاس بزرگ پروژه مرمت فرصت با علاقه مالکان
  • پنج جدید ساحلی - و سیلابی متمرکز پروژه فرصت های علاقه مند با مالکان
  • حدود 60 شغل – از جمله حداقل هفت اختصاصی جدید حامی پروژه نقش.

کمیته راهبری انتخاب پروژه های مرمت شده است تا از نمایندگان Quinault هندی ملت Confederated قبایل ایالت واشینگتن, رزرو و واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش است.

این پروژه بخشی از گسترده تر آستوریا حوضه گونه های آبزی طرح مرمت است که پشتیبانی از یوجین حوضه استراتژی برای بازگرداندن گونه های آبزی در زیستگاه در حالی که کاهش سیل آسیب های مربوط در استیتن حوضه.

به عنوان پروژه های مرمت جریان دریافت کمیته راهبری و یوجین حوضه هیئت مدیره را شناسایی اطلاعات حیاتی شکاف برای کمک به راهنمای آینده بازسازي. هیئت مدیره تاسیس شد که مجلس قانونگذاری ایالتی برای ارائه در دراز مدت نظارت از استراتژی است.

محیط زیست را از یوجین حوضه اداره قانونی بودجه برای قرار دادن در ترکیب ماهی و سیل استراتژی در محل و با این نسخهها کار از نزدیک با هیئت دولت محلی نمایندگان از Grays Harbor, Lewis و Thurston شهرستانهای این یوجین و Quinault قبایل هند حوضه کشاورزان و زمینداران محلی و حفاظت از محیط زیست و ماهی قزل آلا بهبود نهاد.

این ایالت واشینگتن حوضه شامل 3,400 مایل چندساله نهرها و رودخانه ها در جنوب غربی واشنگتن است. علاوه بر آستوریا, رودخانه, حوضه شامل سیاه و سفید الک جانز ونکوور, Humptulips, Newaukum, Satsop, Skookumchuck, Wishkah و Wynoochee رودخانه ها و انشعاب جریان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب