لیگ قهرمانان اروپا از سر گرفته خواهد با حذفی رویداد در لیسبون

آن خواهد بود که در لیگ قهرمانان اما نه مثل هر نسخه قبل از آن است.سه ماه پس از آن متوقف شد به دلیل گسترش بیماری

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

آن خواهد بود که در لیگ قهرمانان اما نه مثل هر نسخه قبل از آن است.

سه ماه پس از آن متوقف شد به دلیل گسترش بیماری همه گیر کوروناویروس لیگ قهرمانان در زمان خود اولین گام به سوی بازگشت در روز شنبه هنگامی که مسئولان از فوتبال اروپا حاکم بدن یوفا اعلام کرد که این رقابت ها می توان به عنوان هشت تیم حذفی مسابقات در ماه اوت در پرتغال.

در بسیاری از این چالش به یک هشتم این مسابقات برگزار شده است بزرگتر از آن است که در مواجهه با هر یک از داخلی مسابقات ورزشی که به تازگی از سر گرفته و یا در حال برنامه ریزی برای انجام این کار است. بر خلاف لیگ برتر و یا NBA, UEFA تا به حال برای پیدا کردن یک راه به راه اندازی مجدد یک تا حدودی به پایان رسید رقابت های بین المللی که در آن برخی از تیم های پیشرفته بود بیشتر از دیگران است و برای تکمیل آن در میان مداوم محدودیت های مرزی سفر و سختگیرانه قرنطینه قوانین.

راه حل است ؟ 12-روز-و-انجام شده لیگ قهرمانان اروپا شامل هشت تیم که برگزار خواهد شد در دو استادیوم در پرتغال پایتخت لیسبون و به اوج رسیدن در یک فینال در Aug. 23 در بنفیکا را Estadio de Luz.

یوفا ردیف دوم لیگ اروپا به پایان خواهد رسید در یک مد مشابه با رقابت هشت تیم در حال بازی کردن بازی ها در چهار سالن در آلمان در حدود همان زمان. به فینال رقابت های لیگ اروپا برگزار خواهد شد در کلن در اوت. 21.

اما برای اولین بار این زمینه نیاز به تنظیم شود. لیگ برتر بود و در نیمه راه از طریق آن دور 16 مارس در زمانی که بازی آغاز شده بود به تعویق افتاد. هنوز معلوم نیست اگر دوم از باقی مانده دور 16, روابط می تواند محل خود را در سالن اصلی بدون طرفداران, یک حرکت است که تیم های که تا به حال هنوز به لذت بردن از صفحه اصلی-field استفاده در دو بازی سری شده اند لابی گری برای. باید که نه ممکن است آن بازی که شامل باشگاه های برتر مانند بارسلونا, رئال مادرید, بارسا و منچستر سیتی — همچنین می توان نقل مکان کرد و به پرتغال, لیگ گفت. تصمیم نهایی خواهد بود ساخته شده در اوایل ماه جولای.

سه نفر از آن چهار روابط نزدیک خود را با این چند ساله آلمانی قهرمان بایرن مونیخ که از پرسپولیس توسط 3-0, برگزاری بیش از یک هدف ، هر دو Juventus (در برابر فرانسه در لیون) و رئال مادرید (در برابر انگلستان منچستر سیتی) نیاز به غلبه بر یک هدف کسری به پیشبرد. بارسلونا و ناپولی خواهد سعی کنید به بازی دوم خود پا در ایتالیا پس از تساوی اول 1-1 در اسپانیا.

معلوم نیست چه تاثیر از به پایان رساندن داخلی فصول در زمان های مختلف را در تیم های رقیب اروپایی برای عناوین در ماه اوت است. فرانسه قهرمان پاریس سنت ژرمن, برای مثال, ممکن است بازی یک بازی رقابتی از ماه مارس زمان آن چهارم بازی است. بایرن مونیخ که مسجل هشتمین مستقیم عنوان آلمانی روز سه شنبه باید حداقل یک ماه قبل از اولین بازی در لیسبون در ماه اوت است. آخرین دور از بازی در لیگ برتر انگلستان در حال میله میله برای جولای 26.

یوفا مانند بسیاری دیگر از فوتبال, مسابقات, مواجه ویرانگر مالی چشم انداز پرداخت تخفیف مجازات به آن پخش شرکای اگر آن را نمی پیدا کردن یک راه برای از سرگیری اما اعلام این رقابت ها بیش از همیشه به نظر می رسید بعید است گزینه. آن رئیس جمهور الکساندر Ceferin بود اصرار داشت از اولین روز از فوتبال توقف است که تمام تلاش خود را جهت تکمیل مسابقات باشگاه که تا به حال آغاز شده است. برای انجام این کار, UEFA ملی لیگ یک مهلت از هفته اول در ماه اوت به پایان خود ناقص قهرمانی.

بسیاری از کشورها را در بر داشت یک راه است. آلمان بخش بالا بوندسلیگا شد برای اولین بار از اروپا در لیگ برتر به بازگشت به زمانی که آن را در زمان درست در مارس و آن را در مسیر به پایان فصل آن قبل از پایان ماه ژوئن. لیگ در اسپانیا و ایتالیا و انگلیس از سر گرفته اند در هفته گذشته و همچنین در حال برنامه ریزی برای پایان دادن به خوبی قبل از لیگ قهرمانان اروپا می رسد نتیجه آن است. که خواهد شد را نهایی لیگ قهرمانان در لیسبون — آینده 14 ماه پس از این رویداد برای اولین بار مقدماتی-دور games — bookend به عجیب ترین فوتبال اروپا فصل در تاریخ است.

لیگ قهرمانان اروپا تعیین شده بود به پایان با یک ویترین نهایی در استانبول در تاریخ 30 مه. در حال حاضر آن است به احتمال زیاد در پایان خالی استادیوم با سخت پروتکل های بهداشت و تیم های منزوی در biosecure هتل ها در سراسر لیسبون. (وجود دارد اما امیدواریم که برخی از طرفداران می تواند اجازه ورود به استادیوم اگر مقامات محدودیت در ماه اوت).

یوفا که به اتمام تغییرات پیشنهادی به رقابت در جلسه کمیته اجرایی آن را برگزار ویدئو کنفرانس در اوایل این هفته موافقت کرده است که میزبان بعدی فصل نهایی در استانبول به جای. سال آینده نهایی شد به سن پترزبورگ, روسیه در حال حاضر برگزار خواهد شد وجود دارد در سال 2022.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

با بازی مسابقه در یک محل یوفا را سهوا نور افکن یک فرمت فیفا, فوتبال, جهانی حاکم بر بدن است توسعه یافته برای quadrennial نسخه از آن باشگاه در جام جهانی. فیفا مجبور شده است به reschedule اولین نسخه از این رویداد — که به شدت در برابر UEFA — به دلیل coronavirus. آن تعیین شده بود به بازی در چین تابستان آینده, اما کسانی که تاریخ در حال حاضر در دسترس نیست به دلیل برنامه ریزی درگیری با صفحاتی دوباره مرتب اروپایی و آمریکای جنوبی تیم ملی مسابقات قهرمانی.

Ceferin گفت: اقدامات انجام شده برای تکمیل این فصل رویداد می تواند استفاده شود به عنوان یک طرح; او گفت که او در نظر گرفته و آنها را تنها راه برای یوفا برای حل و فصل یک وضعیت که در آن مجبور شد به.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن