می توانید NBA بازگشت و عقب ماندن?

شرکت پیش بینی ها در مورد سرنوشت ورزش حرفه ای لیگ همچنان بیهوده در میان جهانی از همه گیر.چه NBA کمیسر آدم نقره

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

شرکت پیش بینی ها در مورد سرنوشت ورزش حرفه ای لیگ همچنان بیهوده در میان جهانی از همه گیر.

چه NBA کمیسر آدم نقره را اعلام کرده است به "بزرگترین چالش" لیگ تا کنون با آن روبرو مانده ترین آن مایع چالش بیش از حد.

او در اوایل کنفرانس تلفنی آخرین شب جمعه با بازیکنان NBA انجمن نقره ای هم می گویند: "پس ما را متوقف فصل هدف بوده است به راه اندازی مجدد این فصل است." در عین حال از آن است که هنوز هم تنها یک هدف دو ماه به تعلیق در بخشی از آنجا که هیچ کس — حتی نقره مطمئن است که آیا لیگ می تواند عقب بماند پس به صحبت می کنند پس از آن می آید.

"هیچ تصمیم گیری های ما خواهد بود ریسک" نقره گفت: بازیکنان با توجه به ضبط تلفنی نوشته شده توسط نیویورک تایمز. "ما قصد داریم به زندگی با این ویروس برای آینده قابل پیش بینی."

تصور کنید یک بوت فصل NBA در ماه ژوئیه یا اوت. بازی در در صورت مثبت جدید آزمون بازیکن بیم و هراس پیش بینی های غم انگیز در مورد موج دوم عفونت انتقاد از تعداد بی شماری از نیروهای خارجی و اجتناب ناپذیر موانع ما حتی نمی تواند با دقت اشاره کردن و در عین حال — آن همه بافندگی به شدت دلهره آور ،

Sean Doolittle از اتباع واشنگتن نیز ممکن است شده اند صحبت خود NBA همتایان دوشنبه هنگامی که او به راه انداخته 16-پرینت موضوع به طور علنی سوال چه لیگ اصلی بیس بال برنامه ریزی شده است در نظر "برای حمایت از بازیکنان و خانواده ها و کارکنان ورزشگاه کارگران و نیروی کار آن نیاز به رزومه کاری یک فصل است."

NBA ذهن شما است که بدون امید. شده است وجود دارد برخی از پیشرفت واقعی در تست آرنا شروع با اورلاندو سحر و جادو توانایی امن ترخیص کالا در هفته گذشته از مقامات بهداشت محلی و لیگ به آزمون بدون علامت بازیکنان و اعضای کادر. با لیکرز و کلیپرز نیز انتظار می رود به زودی دریافت خواهید کرد شبیه نعمت در لس آنجلس, اورلاندو, دستیابی به موفقیت باعث می شود آن را تا حدودی آسان تر به تصور NBA رسیدن به یک نقطه در هفته های آینده که در آن تمام 30 تیم می تواند اداره آزمون آزادانه و بدون هیچ گونه نگرانی در مورد تست گرفتن از needier بخش عمومی است.

یک دور thornier موضوع برای نقره در تماس ورزشی, آمار و ارقام, به پاسخ دادن به آرایه ای از سلامت و ایمنی سوالات شبیه به کسانی که Doolittle تا با زور و اجبار مطرح شده به MLB بزرگان. شاید مقاومت جهانی است اما مطمئنا بازیکنان NBA نگران بازگشت. پرسش و پاسخ جلسه نقره ای را شروع و به پایان رسید با شکایت از شهر اوکلاهما کریس پل و بروکلین نتس' Kyrie Irving که برخی از همسالان خود در حال حاضر احساس فشار برای بازگشت به تیم تمرین امکانات برای تمرینات فردی در چه مطمئنا رتبه ترین مقادیر ورزشگاه بر روی زمین در لحظه — حتی اگر تنها دو تیم (کلیولند و پورتلند) باز کرده بود خود را تمرین و امکانات در زمان تماس بگیرید.

"این یک موضوع کارفرمایان در همه جا در حال رفتن به مجبور به مقابله با" میشل رابرتز, اتحادیه, مدیر اجرایی گفت: ESPN رامونا Shelburne هفته گذشته است. "از آنجا که من تضمین می گذرد وجود دارد به حداقل یک بازیکن اگر نه بسیاری بیشتر از آن است که در حال رفتن به واقعی نگرانی در مورد ایمنی خود را."

نقره ای نمی خواهند برای اعمال فشار است. او روشن ساخته است به مخاطبان خود را در روز جمعه گذشته که در حالی که می تواند وجود دارد هیچ چیز مانند یک خطر بازگشت بدون coronavirus واکسن بازیکنان را نمی توان مجبور به بازگشت به کار توسط صاحبان تیم یا لیگ ،

"ما در حال رفتن به هر گونه تصمیم گیری است که مشترک" نقره به آنها گفت.

نگه داشتن چشم خود را در آلمان به عنوان یک امکان پیش نمایش از آنچه در انتظار نقره لیگ در این تابستان. بوندسلیگا, فوتبال نیست, بسکتبال NBA, اما بوندسلیگا لیگ جهانی قد و قامت و آماده برای بازگشت به عملیات در این آخر هفته با آنچه در آن خواستار "شبح بازی ها" — مسابقات بدون فن.

بوندسلیگا رویکرد تماس برای هر بازیکن یا تیم کارکنان عضو که تست مثبت به قرنطینه برای 14 روز — در حالی که بقیه گروه حمل.

می تواند این نوع از پروتکل کار در این سواحل? خواهد بازیکنان NBA واقعا معده ایده نمایش برای روز بعد تمرین و یا بازی پس از یک هم تیمی و یا دو مجبور شد به قرنطینه? تیمهایی هستند که در آمریکای شمالی و طرفداران خود را آماده برای پذیرش این احتمال که یک بازیکن ستاره خواهد بود مجبور به ترک این تیم تا دو هفته در وسط پلی آف به عنوان اگر او تا به حال پایدار تر شایع آسیب ؟ ستاره هستند بازیکن هم تیمی رفتن به حاضر به بازی بدون او ؟

آیا ما جرات حد تمرکز ما به کسانی که به اندازه کافی نگران کننده سوالات بدون پرسیدن: اگر کسی می میرد?

ما هیچ پاسخ دقیق و در عین حال. و نه رک و پوست کنده, فراموش, آلمانی, فوتبال, مقامات که حداقل دو ماه پیش از NBA. دینامو درسدن در بوندسلیگا ردیف دوم را بازگشت به میدان در این آخر هفته به عنوان برنامه ریزی شده به دلیل محلی مقامات بهداشت خواستار آن است که کل تیم در قرنطینه می شود و پس از دو coronavirus موارد overruling لیگ مقامات که صرفا باید جدا افرادی که تا به حال آزمایش مثبت است.

بنابراین ما تکرار: آمدن یک چیز است. ماندن پشت دیگری است به طور کامل.

هیچ رمز و راز, در مقابل, در مورد نیروهای پشت فشار برای نتیجه گیری به 2019-20 فصل است. نزدیک به 80 درصد از 82-برنامه بازی تکمیل شد قبل از بازی به حالت تعلیق در آمد اما اوج یک قهرمان به عنوان NBA موفق به انجام این کار در هر یک از آن قبلی 73 فصل دوم هدف در این نقطه است.

این پول چیزی به همان اندازه به عنوان هر چیزی.

نقره گفت: بازیکنان که در بازی شب درآمد از طرفداران حدود 40 درصد از این لیگ درآمد سالانه نقاشی تمرکز به نگرانی در مورد عواقب مالی از لغو فصل — چگونه است که بر حقوق و دستمزد, فلیپ فلاپ, رایگان, آژانس, درآمد آینده و وجود زمان توافق دسته جمعی. جاذبه نقره ای با هیچ کس در این لیگ انتظار برای دیدن طرفداران در ساختمان آن قبل از سال 2021 در اولین نیاز کمی پیچیدگی.

در عین حال پول در مقابل ایمنی حساب دیفرانسیل و انتگرال است به عنوان مشکل آن را به عنوان می شود. منتقدان می گویند که NBA غیر مسئولانه است در عجله برای بازگشت به قبل قابل توجهی وجود دارد پزشکی توسعه برای مبارزه با کروناویروس. مدافعان مقابله با اشاره به این که وجود دارد کمی سود به انتظار باز گشت زمانی که شرایط ممکن است نه مطلوب تر و در زمستان از آنها در تابستان و یا پاییز.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

نقره ای تاکید کرد به بازیکنان هستیم که باید قبل از ژوئن 1 — که هنوز هم وجود دارد زمان — اما ساعت تیک تاک مطمئنا بسیاری بلندتر برای همه نزدیک ما به ماه جولای است.

ریاضی را مجبور به انجام در برخی از نقطه. تنها آسایش را برای بازیکنان این است که آنها یک صدای بلندتر از حد معمول.

بسیار شخصی ارزیابی درگیر در تصمیم گیری "چقدر خطر همه ما راحت مصرف" به عنوان نقره قرار داده بود هیچ کس ایده بازیکن توانمندی زمانی که فصل آغاز شده است. اما در اینجا ما هستند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب