بابا والاس نسکار را عامل تغییر انجام آنچه احساس می کند درست'

طولانی برکه PA.—به عنوان یک عامل تغییر در نسکار کاهش هر دو راه برای بابا والاس.او به عنوان یک قهرمان به برخی ا

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

طولانی برکه PA.—به عنوان یک عامل تغییر در نسکار کاهش هر دو راه برای بابا والاس.

او به عنوان یک قهرمان به برخی از به خصوص کسانی که اشتیاق برای یک راننده به لرزش چیز در یک عمدتا سفید ورزش است. به دیگران 26 ساله والاس نشان دهنده چیز دیگری به طور کامل و با او دیده می شود مقدار زیادی از متنفر کردن در رسانه های اجتماعی بیش از کار خود را. آن را تشدید کرده است در روزهای اخیر.

او خار آنها را به خصوص آنهایی که متهم والاس یا شماره 43 تیم از درگیر شدن در یک جعل از نوعی که در پشت درب گاراژ pull-down طناب از مد افتاده به عنوان یک طناب دار بود که در گاراژ خود را غرفه در آلاباما آلاباما Superspeedway آخر هفته گذشته.

"شما به سرعت متوجه" والاس گفت: "آنها نمی دهد در مورد لعنت من و شما فحش ندهید در مورد آنها."

از آن شده است قابل توجه و طاقت فرسا سه هفته برای والاس از او کمک کرد تا جرقه نسکار به ممنوعیت مؤتلفه پرچم در آن نژادها و سالن. که دیده است که دریا تغییر برای 72 ساله سهام ماشین سری با آن هسته جنوب فن پایه, اما پس از آن آمد و طناب دار و تحقیقات فدرال است که در نهایت تعیین والاس شده بود هدف از یک جنایت نفرت.

او شده است در محاصره با رسانه ها درخواست و دور در صبح نشان می دهد بحث و گفتگو با اواخر شب میزبان. والاس حتی واحد ورزش که هر یک از 40 تیم در شبکه های صف با والاس و سری خود را در تلاش برای نشان دادن آنها نیست و نمی خواهد تحمل نژادپرستی.

چهره یک حرکت دشوار است مسافت برای هر کسی, به ویژه هنگامی که او می ایستد به عنوان تنها سیاه راننده در سطح بالای نسکار.

"این فقط به آنچه من احساس در قلب من آنچه را احساس می کند حق" والاس روز جمعه گفت. "من در نهایت از ابراز نظر من در سخت افراد است که بسیاری از مردم می ترسند به لمس. من از ترس به صحبت می کنند ذهن من است. من آن را انجام داده و بدست مشکل است و از آن آموخته. افرادی که من می دانم من 100 درصد خام و واقعی است."

این بخشی از درخواست تجدید نظر خود را, و به همین دلیل تعداد کمی از طرفداران عجله حصار و تشویق برای والاس پس از او به پایان رسید 14 در آلاباما. او می خواهد بیشتر سیاه و سفید طرفداران نسکار — او گفت: رسانه اجتماعی زیر منفجر شده و نمرات از معروف طرفداران مانند LeBron James ارائه داده اند حمایت کرد و گفت او آماده است تا به اتهام منجر شود.

او نیز مانند برخی از یافته خود شهرت منجر به بیشتر حمایت به صندوق شماره 43 شورلت برای Richard Petty موتورسواری و اتوموبیلرانی. او است رفتن به تغییر رویکرد خود را برای آنها.

"از زمانی که من صحبت کردن من شده فکر کردن در مورد حامیان مالی" والاس گفت. "من شده فکر کردن در مورد من به عنوان یک انسان و ایستادن برای آنچه درست است. من امیدوارم که حامیان خود را و بازگشت من است."

اما او خسته است. وقت آزاد خود را جویده شده و زندگی در کانون به عنوان یک ملی خبرساز شده است او را "عینک جهنم" و دو وجود دارد نژادها بیشتر در این آخر هفته برای یک تیم است که در حال اجرا هست.

"آن را دوست ندارم من می خواستم در این موقعیت یا خواسته می شود در این موقعیت" والاس گفت. "آن را فقط به نوع اتفاق افتاده است."

او سپاسگزار نسکار منتشر شد عکس از طناب; نسکار جمهور استیو فلپس اظهار داشت: "طناب دار واقعی بود" اگر آن ناشناخته باقی می ماند که آن را. فلپس گفت: نسکار تعیین طناب دار بود که در اکتبر 2019 مسابقه آخر هفته شروع شد اما ایجاد شد در برخی از نقطه در طول این آخر هفته.

"ما نمی توانیم بگوییم آن را کارگردانی کرده بود به سمت من که خوب است" والاس گفت. "اما کسی هنوز نمی داند که چگونه به کراوات طناب دار. که آیا آنها آن را به عنوان یک شوخی بد یا نه, چه کسی می داند ؟ خوب بود برای دیدن. آن را هنوز هم نمی خواهد تغییر ذهن برخی از مردم از من به عنوان یک جعل است. اما آن چه در آن است."

او دریافت کرده است پشتیبانی از نسکار دوستان و دشمنان مانند همکار راننده Aric Almirola که شروع یک متن با "ما دوستان نیست و ما نمی کنند مثل ما هستند" اما آماده بود برای ایستادن در کنار والاس به عنوان یک برادر. والاس حتی تا به حال سرگرم کننده در آلاباما شبکه رانندگان پس از خود را تحت فشار قرار دادند به جلو شوخی "من نمی خواهم نصف شما بچه ها اما من از همه شما بچه ها."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

نسکار است در Pocono Raceway این آخر هفته برای جام سری مسابقات در روزهای شنبه و یکشنبه فقط یک قطعه از یک برنامه خسته کننده که در آن همه چشم ها والاس.

"بیایید به دور از آنچه اتفاق افتاده است در آلاباما," والاس گفت. "به من اجازه بیرون رفتن و برخی از نژادهای خوب برخی از بد نژادها سعی کنید و کشف کردن چه جهنم ما در حال رفتن به به دوباره بجای اول برگشتن از آن بد نژاد و بازگشت به مسابقه ماشین زندگی است."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن