'لینچ: تاریخچه' آثار تکامل از سابق Seahawks در حال اجرا پشت Marshawn Lynch و استفاده از صدای خود را - Sat, 18 Jul 2020 PST

سیاتل – در زمانی که ورزشکاران به طور فزاینده ای احساس مجبور به صحبت کردن Marshawn Lynch باقی می ماند منحصر به

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

سیاتل – در زمانی که ورزشکاران به طور فزاینده ای احساس مجبور به صحبت کردن Marshawn Lynch باقی می ماند منحصر به فرد برای ساخت اظهارات تحریک آمیز توسط به سختی گفت: هر چیزی.

نه این که لینچ بود که همیشه به عنوان ساکت با NFL رسانه ها به عنوان حرفه خود پیشرفت حرفه ای است که ممکن است هنوز رتبهدهی نشده بود هر چند در حال حاضر او یک عامل آزاد است.

آن لینچ مسیر از تمایلی-اگر-معمولا-وظیفه شناس موضوع مصاحبه به کسی که صحبت تنها در شرایط خود را دارد که موضوع اصلی فیلم مستند "لینچ: یک تاریخ است."

این فیلم که نوشته شده بود تولید و به کارگردانی دیوید شیلدز که Milliman برجسته نویسنده-در-اقامت در دانشگاه واشنگتن برای اولین بار در پاییز گذشته در سیاتل جشنواره بین المللی فیلم, که در آن برنده طلایی Sunbreak جایزه بهترین مستند است و در حال حاضر در دسترس در جریان خدمات موضوع است.

سپر نوشته شده است کتاب در Gary Payton و Ichiro هر یک از ورزشکارانی که گرفتار به شیوه ای که در آنها ابلاغ شده تا آنجا که آنها چه گفت.

"بدیهی است که من بسیار علاقه مند در ورزشکاران و زبان خود" سپر گفت.

که به رهبری او را در سال 2015 پس از تماشای لینچ بازی برای Seahawks برای پنج فصل به شروع به برنامه ریزی یک فیلم بر روی لینچ. او با نزدیک شدن لینچ چند بار و هرگز مصاحبه ای اما گفته شد لینچ نمی خواهد مانع تلاش های خود را.

نتیجه این است که 85 دقیقه طبقه بندی در انتشار اخبار به عنوان یک "ویدئو کلاژ."

در واقع این فیلم یک مونتاژ از لینچ از طریق سال ها در زمینه آمیخته با صحنه های از زادگاه خود از اوکلند به عنوان به خوبی به عنوان رویدادهای فرهنگی از جمله khezri زانو زدن برای سرود در سال 2016. لینچ نشسته در طول سرود در چند نوبت در سال 2017, از جمله در طول یک بازی در شهر مکزیک که او ایستاده بود برای مکزیک سرود دنباله ای به تصویر کشیده شده در این فیلم است.

لینچ نشان دادن برخی از ساده مصاحبه طی مراحل اولیه کار خود را از جمله در کال و با لوایح بوفالو و حتی در سال های اول خود را با Seahawks (در یک کلیپ از مدت کوتاهی پس از تجارت خود را به سیاتل در سال 2010 لینچ جوک چگونه او را دوست ندارم Seahawks پیت کارول مربی زمانی که کارول تلاش برای جذب او را در USC). او اساسا در زمان نذر سکوت توسط Seahawks برنده سوپر باول در سال 2013 (برای آنچه در آن ارزش در حالی که لینچ گزارش شد که جریمه شده است چند بار توسط NFL برای صحبت کردن نیست این فکر کرد که او در واقع هرگز تا به حال به پرداخت هر گونه پول به لیگ).

اما سپر می گوید او فکر می کند بسیاری از نتیجه گیری برای چرا لینچ شروع اجتناب سنتی مصاحبه در اشتباه هستند. سپر می گوید بسیاری از ناظران سعی کردم به رنگ لینچ "را به عنوان یا زود رنج یا خجالتی یا تصادفی."

اما به سپر وجود دارد خیلی روشن "روش Marshawn را ظاهری جنون."

و که او می گوید لینچ روشن ساخت که "من در صحبت های خود من لعنت صدای شما بسیار سپاسگزارم. من قطعا نمی خواهید به صحبت می کنند در کارشناسی ارشد, صدای."

به عنوان فیلم را نشان می دهد لینچ بود خوشحال به نظر می رسد در ملی اواخر شب نشان می دهد بحث و آگهی های بازرگانی در طول زمان او امتناع از مصاحبه های سنتی NFL رسانه های تنظیمات.

هنگامی که آن را به رسانه ها وظایف او احساس نياز توسط لیگ, او تا حد زیادی clammed تا پایان دومین فصل کامل با Seahawks در سال 2012.

سپر می گوید در این لحظه او تصمیم گرفت او واقعا می خواستم به سعی کنید به دنبال چیزی در لینچ تماشای 2014 Super Bowl روز رسانه و لینچ به یاد ماندنی مصاحبه با Deion ساندرز که لینچ ادا معروف خود "من فقط تقلا که اقدام رئیس" خط.

آن لحظه ای که کاملا محصور شده لینچ. او نمی پاسخ به سوالات متداول شیوه ای به عنوان دیگر 100-به همراه بازیکنان وجود دارد و در عین حال او گفت که تنها چیزی که آن روز است که هر کسی ممکن است هنوز هم به یاد داشته باشید.

در حالی که لینچ هرگز مشتاق مصاحبه دهنده سپر نتیجه آن در بوفالو از 2007-10 ساخته شده است که او را بی اعتمادی به رسانه ها و NFL ماشین که خیلی بیشتر.

لینچ هرگز در خارج از منطقه خلیج و بر داشت خود را در مورد اکثر خارجی NFL شهر او می تواند داشته باشد (به عنوان بسیاری از عکس های بوفالو برف روشن).

لینچ نیز به حالت تعلیق توسط لیگ برای سه بازی در سال 2009 پس از دستگیری در یک بزه شارژ تفنگ و پوشش آن و برخی دیگر از رویدادهای زمان خود را در Buffalo سپر می گوید لینچ احساس ناعادلانه بود, با لینچ احساس رسانه ها اغلب در زمان خود کلمات و "نوع تحریف آنچه که او گفت."

"بوفالو بود یک تغییر بزرگ برای او" لینچ گفت.

سپر در یک کلیپ در این فیلم نقل قول لینچ یک بار به در نشان می دهد بحث میزبان سابق NBA بازیکن مت بارنز که "من متوجه شدم اگر من صحبت کردن با آنها نمی تواند شکستن کلمات من."

تماشای پیشرفت لینچ گرفتن قدرت صدای خود را به عنوان به خوبی به عنوان صحنه های حقوق مدنی تظاهرات در منطقه خلیج در '60s و Kaepernick و دیگران در NFL باعث می شود این فیلم به نظر می رسد حتی بیشتر prescient داده رویدادهای چند ماه گذشته (و لازم به ذکر است که پس از فیلم معاملات در برخی از واقعیت خشن وجود دارد زبان است که مسابقات).

"من فکر می کنم اگر این فیلم احساس می کند کمی به موقع آن تا حد زیادی به دلیل Marshawn بهتر آنتن از اکثر مردم" سپر می گوید.

پس چه لینچ فکر می کنم از این فیلم ؟

سپر می گوید که او زد به لینچ در ماه اوت گذشته پس از نمایش فیلم در اوکلند (لینچ قبلا ارسال شده است Vimeo لینک از این فیلم به تماشای, و همچنین).

"من می خواستم به نفرت بر شما" سپر می گوید لینچ به او گفت. "اما من نمی توانستم چون شما یک لعنتی خوب کار با آن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب