بیلی روبلز خانواده شکایت حزب شرکت اتوبوس و راننده پس از اینور گروو هیتس تیراندازی مرگ

مادر یک جوان 19 ساله St. Paul مرد به ضرب گلوله در خارج از اتوبوس حزب در اینور گروو هیتس ثبت شده است عمدی دعوی

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

مادر یک جوان 19 ساله St. Paul مرد به ضرب گلوله در خارج از اتوبوس حزب در اینور گروو هیتس ثبت شده است عمدی دعوی علیه شرکت اتوبوس و راننده آن.

در ماه مارس سال 2018 بیلی Robles, مشتاق خواننده رپ شد, گرفتار در تیراندازی در پارکینگ AMC ورزشگاه 16 فیلم تئاتر پس از مبارزه و شکست بین دو گروه از نوجوانان که در اتوبوس. روبلز درگذشت زخم گلوله به قفسه سینه خود را.

بیلی روبلز

روبلز', مادر,,, ملیسا, Johnson, واصل طرح دعوی در دادگاه در ماه گذشته در برابر Safeway حمل و نقل و آن فرض نام من اجاره اتوبوس حزب در داکوتای شهرستان دادگاه منطقه. جودی K. Lehr بود که راننده اتوبوس شب روبلز کشته شد نیز به نام در کت و شلوار.

مدنی شکایت که به دنبال بیش از $50,000 در خسارت مدعی است که متهمان "آگاهانه و یا بی پروا مجاز" نوجوانان به مصرف الکل. Safeway و من اجاره اتوبوس حزب هستند "vicariously مسئول" و غفلت برای همه Lehr, اعمال شب که کت و شلوار ادعا می کند.

Lehr مجاز مسافران را به الکل با آنها را بر روی اتوبوس و او "می دانست که چند تا از partygoers از جمله 'متخلف نوجوانان,' شد مست خشونت آمیز و ناشی از یک تهدید واقعی برای دیگر partygoers در اتوبوس" کت و شلوار مدعی.

Lehr, 43, Stillwater نمی تواند از نظر جمعه.

هیچ وکیل ذکر شده بود برای من اجاره اتوبوس حزب در سوابق دادگاه. یک پیام به سمت چپ در فارمینگتون کسب و کار جمعه به دنبال نظر بازگردانده شد توسط یک زن که کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد طرح دعوی در دادگاه. او کاهش یافته است به نام او پس از آن به پایان رسید تماس بگیرید.

Aleksey Silenko مدیر از من اجاره اتوبوس حزب نیست پاسخ دادن به یک ایمیل جمعه به دنبال نظر.

پلیس می گویند بیلی روبلز بود به ضرب گلوله در اوایل روز شنبه, مارس 24, 2018, پس از یک مبارزه در خارج از اتوبوس حزب در اینور گروو هیتس. (حسن نیت ارائه میدهد از اینور گروو هیتس اداره پلیس)

روبلز بزرگ در سنت پل سمت غرب و تا به حال حضور هومبولت دبیرستان که در آن او با بازی فوتبال است. او سه ماه دور از فارغ التحصیلی از دبیرستان برای هنرهای ضبط یک مدرسه منشور کردن خیابان دانشگاه در سنت پل میدوی محله.

در یوتیوب قدمت آن به سال 2016 روبلز دیده می شود رپ زیر نام مورد "BillyThaKidd," اغلب در مورد در حال رشد در فقر در سنت پل ماری جوانا و خشونت اسلحه.

وجود دارد هیچ پالس

اسناد دادگاه و Lehr مارس 24, 2018, بیانیه به پلیس کمک به روشن کردن آنچه که منجر به تیراندازی.

تا 50 partygoers که در سن از محدوده 16 تا اواسط 20s شد در اتوبوس به آن سوار در اطراف برای چند ساعت در اواخر مارس 23 و به اوایل مارس 24. الکل مصرف می شد و نقش مهمی در "ضرب وشتم" پلیس گفت:.

صورتی رنگ سابق مدرسه اتوبوس اجاره ای 19 سال تولد. Lehr ملاقات partygoers در سینما پارکینگ در حدود 10:30 p. m. 23 مارس و آنها سوار اتوبوس که Lehr گفت: پلیس به "بسته بندی شده" با مردم است.

Lehr گفت که معمولا اتوبوس partiers هستند "هیجان زده و خوشحال" اما گروهی که شب بود با صدای بلند و حتی "خسته کننده است." او گفت که او پیامک دوست پسر او و او گفت: وجود دارد "چیزی اشتباه است با آنها" و این که او "ممکن است نیاز به یک لی لی."

در یک نقطه در حالی که رانندگی در یک بزرگراه بین ایالتی 94 در نزدیکی مرکز شهر, مینیاپولیس, یک دختر که مست آغوشش استفراق کند همچنان کودکش و partygoers می خواستم به پا زدن کردن اتوبوس با توجه به Lehr بیانیه. هنگامی که او کشیده کردن بین ایالتی در 7th Street دو بچه رو اتوبوس و مبارزه او گفت:. سپس آنها رو به عقب در اتوبوس.

یکی دیگر از مبارزه بین دو بچه را شکست حدود 1:30 a. m. به عنوان Lehr کشیده به به فیلم تئاتر پارکینگ به رها کردن گرفتم, او گفت:. 16-year-old boy شد پانچ در صورت که منجر به دیگران پریدن و درگیر شدن در مبارزه, پلیس گفت:.

Lehr پلیس گفت که او به نام 911 و عکس از کار اخراج شدند حداقل در دو جهت مختلف در حالی که او صحبت کردن به اعزام. او گفت: او را دیدم روبلز دروغ گفتن بر روی زمین فقط در خارج از درب ، مردم انجام او را به عقب بر روی اتوبوس.

دختران بودند گریه و تلاش برای به دست آوردن او را به بحث Lehr گفت و زمانی که او برای یک پالس هیچ کدام وجود دارد.

10 سال زندان

پلیس مشخص Trashaun موریس بود که 17 در زمان اخراج کشنده شات که به کشته شدن روبلز. او گواهی به عنوان یک بزرگسال محاکمه میشود در داکوتای شهرستان دادگاه منطقه التماس کرد گناه را به قتل درجه دوم و در ماه سپتامبر بود و محکوم به 10 سال زندان.

Trashaun موریس

در سال 2018 دو 16-year-old St. Paul نوجوان محکوم شدند برای نقش خود در قتل پس از شفاعت گناه به درجه اول شورش.

سامسون چو دریافت پنج سال در آنجا ماند اطفال حکم زندان. در ازای گناه اتهام اقدام به قتل و حمله درجه دوم اخراج شدند. شواهد نشان می دهد که چو شلیک یک تفنگ و نه ضربه که به کشته شدن روبلز با توجه به دادستان.

Daunte مارتین بود با توجه به چهار سال زندان محکوم شد که در آنجا ماند تا سن 21.

در سپتامبر. 13, 2018, Taishawn اسمیت پس از 18 سال از کریستال التماس کرد گناه را به یک تعداد از شورش در درجه دوم و به اعدام محکوم شد 13 ماه. داکوتای شهرستان منطقه قاضی تانیا اوبراین به او اعتبار 163 روز در زندان تعلیقی به مدت پنج سال در آنجا ماند اجرای حکم.

کمتر از سه ماه بعد در دسامبر. 9 اسمیت به ضرب گلوله کشته شد در حالی که در یک ماشین پارک شده در Payne-Phalen منطقه سنت پل و درگذشت در مناطق بیمارستان در سن 19. یک زن باردار نیز در این خودرو در آن زمان زده شد و مجروح شدند. یک سوم مسافر نیز یک زن زد از خودرو و فرار از گلوله.

مقامات گفت: تیراندازی شد و یک باند مرتبط.

در ماه فوریه یک هیئت منصفه تبرئه یک St. Paul مرد متهم در ارتباط با تیراندازی.

'بیلی نشان دهنده سمت غرب'

رسیده در این هفته Johnson, Robles' مادر گفت که پسرش بود و بخشی از هر طرف غرب باند خیابان. او گفت که او "شگفت انگیز و منحصر به فرد" آورده است که شادی را به او هفت خواهر و برادر و "هر کس در اطراف او.

او به خاک سپرده شد در ریورویو گورستان در نزدیکی او به سمت غرب خانه.

"این خوب است برای من و دیگر بچه ها از آنجا که آنها فقط می تواند بالا برود وجود دارد زمانی که آنها نیاز به" جانسون گفت:, و اضافه کرد که او حضور یک گروه پشتیبانی از طریق سنت پل ، "این خوب است برای آنها را به او خیلی نزدیک است."

برای دومین سالگرد مرگ او Johnson, خواسته مردم از طریق Facebook به رفتن به سینما پارکینگ و به یاد داشته باشید روبلز. بیش از 100 نفر نشان داد از جمله تعداد کمی از اینور گروو هیتس افسران پلیس که در صحنه شب او کشته شد.

روبلز' برادر کوچکتر لوکاس روبلز شد و در میان کسانی که صحبت کرد. از او خواست که برای صلح است.

"بیلی نشان دهنده سمت غرب" جانسون گفت: "وجود دارد و بچه ها در اینجا هستند که قانون شکنی و یا هر آنچه و تماس خود را 'بیلی باند. و من 19 ساله خود را برادر کوچک او فقط اجازه دهید همه بدانند که اگر شما در حال انجام هر چیزی در بیلی نام شما نمی توانید در اینجا ارتکاب جرم و بیلی بود که در مورد مسائل است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب