بیل گیتس خود را انتخاب پنج کتاب های مورد علاقه برای تابستان - شنبه 23 آوریل سال 2020 PST

این یک سنت سالانه برای بیل گیتس مایکروسافت بنیانگذاران روسای بنیاد بیل و ملیندا گیتس و خواننده مشتاق به انتشار

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

این یک سنت سالانه برای بیل گیتس مایکروسافت بنیانگذاران روسای بنیاد بیل و ملیندا گیتس و خواننده مشتاق به انتشار یک تابستان خواندن لیست ممکن است. در این سال مقدار زیادی از توجه است که در این بیماری همه گیر کوروناویروس اما او آگاه است که بسیاری از ما ممکن است به دنبال حواس او را پرت.

این لیست شامل نه تنها سنتی پنج توصیه های, اما پاداش لیست را به عنوان به خوبی. در اینجا پنج کتاب های مورد علاقه برای فصل; چیزی برای همه سلیقه ها از تخیلی رمان برای زنده تاریخ در دسترس نظریه های اقتصادی است. به صورت کامل بررسی کتاب دیدن گیتس' وبلاگ دروازه یادداشت ها.

"انتخاب" توسط دکتر ادیت اوا اگر: اگر کتاب می گوید از او بقای وحشت در آشویتس در طول جنگ جهانی دوم و بعد از آن زندگی در ایالات متحده به عنوان او تبدیل به یک درمانگر; این بخشی از خاطرات و بخش راهنمای پردازش تروما. "اگر چه ادیت اولیه زندگی چیزی است که شما را انتخاب کنید تا 'انتخاب' بینش او را به عنوان یک درمانگر هستند چه خواهد شد با شما به مدت طولانی پس از پایان آن" گیتس در وبلاگ خود می نویسد. "من امیدوارم که آن را به شما می دهد برخی از راحتی در این زمان به چالش کشیدن."

"ابر اطلس" توسط دیوید میچل: پیچیده در هم آمیخته داستان از شش داستان مجموعه در زمان های مختلف و مکان های میچل 2004 رمان "یک کتاب فوق العاده است که سخت است برای توصیف" گیتس می نویسد. هر چند آن "ذهن خم تودرتو ساختار" می سازد برای به چالش کشیدن خواندن گیتس در می یابد که "میچل نشانی از یک کار بزرگ از تسخیر مختلف جهان و شخصیت ها' صدای درونی است که من می خواستم هرگز به توقف خواندن." در نهایت گیتس آمده: "این یک جایزه داستان در مورد طبیعت انسان و ارزش های انسانی – چیزهایی که تغییر و چیزهایی که نمی بیش از صدها یا حتی هزاران سال است."

"سوار شدن از یک عمر" توسط Robert Iger: نوشته شده توسط مدیر عامل سابق دیزنی این کتاب غیرداستانی خود را طول می کشد و خواننده را از طریق برخی از به یاد ماندنی سال با شرکت از جمله آن کسب پیکسار, Lucasfilm, آگهی متنی و بسیاری از 21st Century Fox و توسعه آن جریان خدمات. "من فکر می کنم هر کسی که لذت بردن از این کتاب" گیتس می نویسد: "آیا آنها به دنبال بینش کسب و کار و یا فقط می خواهید یک خوب به عنوان خوانده شده توسط فروتن پسر که برخاست از نردبان شرکت ها برای موفقیت در اجرای یکی از بزرگترین شرکت ها در جهان است."

"بزرگ آنفلوانزا" توسط John M. بری متعددی درس آموخته می شود امروز گیتس معتقد است از سال 1918 flu pandemic – و بسیاری از آنها در صفحات بری 2004 کتاب. نویسنده گیتس می نویسد: "نشانی از یک کار بزرگ فقط به نشان دادن چگونه عمیقا که همه گیر تحت تاثیر قرار نه تنها میلیون ها نفر از خانواده ها مثل من (دروازه بزرگ و سپس باردار جان سالم به این بیماری همه گیر) بلکه کل جریان تاریخ است. نوشتن تقریبا 16 سال پیش بری بود روشن و قانع کننده است که دیگر همه گیر نه تنها می تواند رخ دهد. آن را تقریبا به طور قطع اتفاق خواهد افتاد.' "

"خوب اقتصاد برای دوران سخت" توسط Abhijit بانرجی و استر دوفلو: این ازدواج اقتصاد تیم اول کتاب "اقتصاد فقیر" در سال 2011; در حال حاضر آنها در حال بازگشت با یکی دیگر از کتاب در دسترس است که با تمرکز بر "سیاست بحث است که مورد توجه بسیار ثروتمند در کشورهای" گیتس می نویسد و اشاره کرد که نویسندگان خوب به خصوص در "مونتاژ و توضیح حقایق پشت مسائل مانند مهاجرت و نابرابری و تجارت است. تحقیقات خود سخت است نه علوم مانند شیمی یا فیزیک. اما من در بر داشت بسیاری از آن را به صورت مفید و قانع کننده است. من گمان می کنم شما بیش از حد."

گیتس همچنین در وبلاگ خود توصیه می کند تعدادی از کتاب های دیگر نشان می دهد تلویزیون و سرگرمی های دیگر از جمله اندی ویر رمان "مریخ"; رابرت ردفورد/براد پیت در فیلم "بازی جاسوسی" (که گیتس اعتراف "من احتمالا دیده می شود 12 بار"); تلویزیون نشان می دهد "این است که ما" "اوزارک" و "یک میلیون چیزهای کوچک"; و آنلاین پل (که او نقش مورد علاقه خود را با پل شریک زندگی وارن بافت).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن