Barr: مغلوب ساختن پیشی جستن است حذف بالا دادستان فدرال در منهتن

توسط مایکل بالسامو و لری NEUMEISTERواشنگتن (AP) — دادستان کل ویلیام Barr در روز شنبه گفت: بالا دادستان فدرال د

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

توسط مایکل بالسامو و لری NEUMEISTER

واشنگتن (AP) — دادستان کل ویلیام Barr در روز شنبه گفت: بالا دادستان فدرال در منهتن که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برداشته و او را از این کار عمیق تر شدن تنش ها میان رئیس کشور مامور اجرای قانون و مشخصات بالا, U. s. دادستان که نظارت بر تحقیقات از مغلوب ساختن پیشی جستن می کرد.

آمریکا وکیل جفری S. برمن در نظر دارد به ادامه مبارزه خود را حذف.

گردباد زنجیره ای از وقایع آغاز شد و جمعه شب هنگامی که بار اعلام کرد که برمن ایالات متحده وکیل برای منطقه جنوبی نیویورک استعفا کرده بود. چند ساعت بعد دادستان با صدور بیانیه ای انکار است که او استعفا داد و گفت که دفتر او را "تحقیقات را حرکت رو به جلو و بدون تاخیر یا وقفه."

در صبح روز شنبه او نشان داد به کار گفتن در جمع خبرنگاران گفت: "من فقط در اینجا به انجام کار است."

در یک نامه عمومی ساخته شده توسط وزارت دادگستری بعد شنبه بار گفت که او انتظار می رود برای ادامه صحبت کردن با برمن در مورد دیگر ممکن است موقعیت خود را در داخل بخش و شگفت زده شد بیانیه او منتشر شد.

"متاسفانه خود را با بیانیه شب گذشته انتخاب کرده اید عمومی عینک بیش از خدمات عمومی" بر نوشت و اضافه کرد که این ایده که برمن تا به حال برای ادامه کار برای حفاظت از تحقیقات بود "نادرست است."

"در بیانیه خود همچنین به اشتباه نشان میدهد که خود را ادامه تصدی در دفتر لازم است برای اطمینان از اینکه موارد در حال حاضر در حال بررسی در منطقه جنوب نیویورک گرفته شده مناسب است," او نوشت. "این واضح است که غلط است."

دولت را با فشار به کنار برمن تنظیم فوق العاده ای سیاسی و قانون اساسی درگیری میان وزارت دادگستری و یکی از برتر کشور منطقه است که تلاش عمده اوباش و تروریسم موارد در طول سال و در حال بررسی مغلوب ساختن پیشی جستن شخصی وکیل رودی جولیانی.

آن را نیز عمیقتر تنش بین گروه و دموکرات کنگره که متهم بار از سیاسی کردن این سازمان و اقدام بیشتر شبیه مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل شخصی از رئیس کشور مامور اجرای قانون.

بر ارائه هیچ توضیحی برای عمل خود را. کاخ سفید اعلام کرد که تهمت بود نامزدی کمیسیون بورس و اوراق بهادار رئیس Jay کلیتون به خوبی متصل وال استریت وکیل با عملا هیچ تجربه به عنوان دادستان فدرال ،

مردم آشنا با این موضوع در منطقه جنوبی می تواند نقطه به هیچ دلیل روشنی برای برمن حذف هر چند آنها اشاره شد کار خود را همیشه به نظر می رسید در معرض خطر و برمن هرگز داده شد به این معنا که آن امن بود.

برمن را نیز در زمان اقدامات در برخی از موارد مهم بدون اطلاع واشنگتن است. اما های مختلف تحقیقات هنوز ادامه دارد و هیچ هزینه به نظر می رسد قریب الوقوع گفت: مردم آشنا با این موضوع که نیست مجاز به عموم بحث در مورد این موضوع صحبت کرد و به آسوشیتد پرس به شرط ناشناس ماندن.

ارشد اعلام کلیتون برنامه ریزی شده بود به ترک اداره می خواستم به حرکت بازگشت به نیویورک و ابراز علاقه در منطقه جنوبی و بر فکر او خواهد بود مناسب است. رسمی بود و نه مجاز به عموم بحث های داخلی اداره امور و صحبت خواست نامش فاش نشود.

تنها چند روز پیش به اتهامات ظاهر از سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی جان بولتون که رئیس جمهور به دنبال دخالت در یک تحقیق توسط برمن را به دولت متعلق به بانک ترکیه در تلاش برای قطع معاملات با رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان.

رئیس کمیته قضایی مجلس سنا دیابت لیندزی گراهام R-S. C. گفت: "بعید است که در ادامه با کلیتون را نامزدی مگر اینکه نیویورک سناتور دموکرات چاک شومر و کریستن جیلیبرند به رضایت خود را به انتخاب کنید. شومر گفت: تلاش برای سرنگونی برمن "reeks بالقوه فساد از روند قانونی" و Gillibrand گفت: او را "نمی توان همدستی" در کمک به آتش دادستان بررسی فساد است. هر دو مجلس به نام کلیتون به خارج از در نظر گرفتن.

رئیس کمیته قضایی مجلس Rep. جری Nadler, D-n. y. گفت: خود را به کمیته دعوت شد برمن به شهادت این هفته آینده. شومر نیز نامیده می شود برای وزارت بازرس کل و دفتر مسئولیت حرفه ای به بررسی.

برمن بیانیه جمعه شب گفت: او را در کار باقی بماند تا زمانی که یک نامزد تایید شده توسط مجلس سنا. او به چالش کشیده بر قدرت به حذف داده که برمن منصوب شد توسط فدرال قضات و نه رئیس جمهور. تحت قانون فدرال ایالات متحده وکیل است که منصوب شده توسط دادگاه منطقه قضات می تواند در خدمت "تا جای خالی پر شده است."

اما وزارت دادگستری دفتر مشاور حقوقی استدلال در سال 1979 نظر است که "قدرت برای حذف یک دادگاه منصوب U. s. دادستان بر عهده رئیس جمهور است." آن را می گوید "رئیس جمهور مسئول رفتار معاون دادستان و بنابراین باید از این قدرت برای حذف او معتقد است یک وقت نامناسب بدون در نظر گرفتن که او را منصوب."

Barr گفت: در نامه ای که معاون متحده وکیل آدری اشتراوس را بیش از این کار بالا تا دائمی جانشین در محل است.

دادستان فدرال در نیویورک باید نظارت های متعدد تعقیب و تحقیقات با روابط به ناروا در سال های اخیر است. که شامل تحقیقات جاری به جولیانی را معاملات کسب و کار از جمله این که آیا او موفق به ثبت نام به عنوان یک عامل خارجی به گفته افراد آشنا با این موضوع. آنها مجاز به بحث در مورد بررسی علنا و صحبت در خواست نامش فاش نشود.

دفتر نیز محاکمه تعدادی از مغلوب ساختن پیشی جستن همکاران از جمله تهمت سابق وکیل شخصی و دلال مایکل کوهن که در خدمت یک حکم زندان برای دروغ گفتن به کنگره و مالی مبارزات انتخاباتی جرم است. کوهن به تازگی منتشر شده از یک زندان فدرال در نیویورک برای ادامه خدمت به حکم او را در خانه حبس بیش از coronavirus نگرانی.

برمن است نظارت دادستان از دو فلوریدا بازرگانان لو Parnas و ایگور Fruman بودند که همکاران از جولیانی و به اوکراین استیضاح بررسی است. این افراد متهم شده در اکتبر فدرال و مالی مبارزات انتخاباتی نقض از جمله پنهان کردن منشا 325,000 دلار کمک مالی به یک گروه حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن گشتند.

یک جمهوری خواه که کمک به رئيس جمهور در انتخابات برمن کار برای همان شرکت حقوقی به عنوان جولیانی و قرار شد در کار خود با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. اما ایالات متحده به عنوان وکیل او برنده بیش از برخی از منتقدان پس از او رفت و پس از مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان و دست مستقیم در تحقیقات دیگر که خشم رئیس جمهور.

برمن منصوب شد و پس از آن دادستان کل جف جلسات در ماه ژانویه 2018 پس از Preet Bharara و سپس ایالات متحده وکیل در نیویورک اخراج شد. Bharara حال حاضر به استعفا همراه با ده ها تن از دیگر دادستان فدرال منصوب شده توسط رئیس جمهور باراک اوباما.

ماه بعد ماموران اف بی آی حمله کوهن دفاتر یک عمل رئیس جمهور را تقبیح به عنوان یک انگیزه های سیاسی witch hunt. برمن انصراف از کوهن تعقیب آن هرگز توضیح داد که چرا.

زیر مارس در غیاب رسمی نامزدی با مغلوب ساختن پیشی جستن قضات در منهتن دادگاه فدرال رای به انتصاب برمن به موقعیت به طور دائم. کاخ سفید گفت: هرگز چرا تهمت نمی طور رسمی معرفی برمن.

تحت برمن تصدی دفتر او نیز اتهامات علیه مایکل Avenatti این وکیل مبارز که به دست آورده شهرت به نمایندگی از بازیگر پورنو Stormy Daniels در دعاوی مربوط مغلوب ساختن پیشی جستن. Avenatti محکوم شد در ماه فوریه از تلاش برای گرفتن نایک پس از دادستان گفت: او را تهدید به استفاده از دسترسی رسانه ها به صدمه زدن به نایک شهرت و قیمت سهام مگر ورزشی غول به او پرداخت شود تا $25 میلیون.

___

Neumeister گزارش از نیویورک است. آسوشیتد پرس نویسندگان کالین بلند, اریک تاکر Zeke میلر و مارسی گوردون در واشنگتن و تام هیز و کوین هاگن در نیویورک کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب