توهمی راننده Austin بین لومان در ذهن خود

آکس راننده Austin رایلی آخرین موفقیت را برانگیخته امکان مسابقه در یکی از motorsport ترین رویدادهای تاریخی: 24

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

آکس راننده Austin رایلی آخرین موفقیت را برانگیخته امکان مسابقه در یکی از motorsport ترین رویدادهای تاریخی: 24 Hours of Le Mans.

در حالی که آن را هنوز هم نیاز به بودجه بیشتر و در نتیجه در مسیر 21-ساله — کانادا اولین توهمی راننده خودرو مسابقه — صورت گرفته در چند مرحله نسبت به رویایی که سوار.

آخرین آمد دو تعطیلات آخر هفته پیش در کانادا شرق رادیکال چالش قهرمانی در Calabogie موتورسواری پارک نزدیک اتاوا که در آن رایلی برنده هر دو مسابقه در 1340 سی سی کلاس. او در صدر رانندگان با تجربه مانند تراویس تپه و مت گراهام در رادیکال چالش اولین اصل برنامه ریزی شده برای ماه آوریل در جاده آتلانتا تحت فشار قرار دادند اما به دلیل این که این بیماری همه گیر.

رایلی وارد این مجموعه در یک میدان راه پس از صندلی بار در سال 1340 سی سی خودرو در سال گذشته در حالی که مسابقه در نیسان Micra جام و به عنوان یک راننده در, Saleen جام یک سری نرم افزار که شامل یک راننده جوان کلاس اجرا شده توسط Steve, Saleen.

فقط قبل از پرواز به Saleen نژاد در پرتلند سنگ. تابستان گذشته, busty japanese دعوت شدند به کانادا تایر موتوری پارک نزدیک Bowmanville برای تست یکی از رادیکال چالش اتومبیل.

"این یک راه خوب برای آستین به گرفتن برخی از زمان دامان در قبل از ما رفت و به پورتلند بنابراین ما رفت و ما کیسه های بسته بندی شده و دو جلسه قبل از ما به سمت فرودگاه" پدر جیسون رایلی گفت. "دوباره Austin بیش از حد انتظارات. او راحت در ماشین و هنگامی که او از آن من می توانم دیدن لبخند بر روی صورت خود."

رایلی از دست داده tiebreaker برای کسب مقام اول در راننده جوان دسته در Saleen مسابقه جام, اما, Saleen تحت تاثیر قرار گرفته بود به اندازه کافی به آنها را قطع a $25,000 چک برای سال 2020 فصل است. The Rileys به سرعت به فروش خود Micra جام برداری — "و همه چیز را که نمی کردن در خانه" -- به جمع آوری پول بیشتر برای ورود به رادیکال چالش سری.

یک چیز به دیگری منجر شد و در ماه ژوئن Rileys تماس گرفته شد توسط تیم بریت ساخته شده برای رانندگان معلول است. تیم بریت را بابی Trundley و آرمانی ویلیامز — نسکار اولین راننده با اوتیسم — پیوست رایلی به پایان رسید و 23rd در مجازی 24 ساعت از انسانهای لو پس از شروع از عقب در این زمینه است.

و بنابراین طرح تخم سعی کنید به رقابت در لومان.

"این امر می تواند یک رویای به حقیقت می پیوندند" Austin رایلی گفت.

تیم انگلیسی نیز او را دعوت به رقابت در یک مسابقه استقامت در انگلستان در سال آینده.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Mark Zwolinski


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن