4 جولای آسمان خواهد بود روشن و آفتابی با دماهای رسیدن به 90s; گرما و کم بادها بدتر شدن کیفیت هوا

Sparklers نمی شود تنها چیزی که بسیار گرم این ماه ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته. 90 درجه آب و هوا و آفتابی آسمان همچ

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

Sparklers نمی شود تنها چیزی که بسیار گرم این ماه ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته.

90 درجه آب و هوا و آفتابی آسمان همچنان از طریق پنج شنبه با امکان دوش شنبه که هیچ چیز انجام خواهد داد همه چیز را آرام.

داغ temps و رطوبت ساخته شده اند برای برخی از کیفیت بد هوا به خصوص برای کسانی که با مسائل تنفس.

آژانس کنترل آلودگی مینه سوتا صادر کیفیت هوا هشدار برای شرق و مرکزی و جنوب شرقی مینه سوتا موثر جمعه از ظهر تا 8 p. m. منطقه آسیب دیده شامل شهرهای دوقلو مترو, St. Cloud, Rochester, Winona و قبیله ای ملت از دشت جزیره است.

کیفیت هوا بدتر جمعه باعث افزایش در سطح زمین ازن. وزش باد طی دو روز گذشته را ناشی از آلاینده دی اکسید نیتروژن (NOx) و ترکیبات آلی فرار (VOCs) به جمع آوری و واکنش نشان می دهند در هوا به شکل ازن.

فشار بیش از این منطقه تولید می شود بسیار وزش بادها و فقیر پراکندگی اجازه می دهد ازن به جمع آوری و رسیدن به ناسالم سطح با توجه به بیانیه ای توسط MPCA.

کیفیت هوا را بهبود بخشد جمعه شب به عنوان مجموعه های خورشید و درجه حرارت افت.

مردم تحت تاثیر بالا ازون هستند کسانی که مبتلا به آسم یا دیگر شرایط تنفس آن انجام تمدید و یا سنگین فعالیت بدنی و برخی که بیشتر حساس به ازن.

با توجه به خدمات ملی آب و هوا بالا می رود برای رسیدن به پایین 90s همه هفته آینده با شب دماهای خنک کننده به پایین 70s. در این هفته بوده است گرم و خشک اما هفته آینده شهرهای دوقلو می توانید ببینید دوش در هر روز است. در حال حاضر این شانس را از باران است بین 40 و 50 درصد از دوشنبه تا پنج شنبه. باران را در بهبود کیفیت هوا است.

این MPCA توصیه مردمی آن را آسان بماند خنک نگه داشتن ریه در شما در صورت نیاز و هدایت و روشنی از منابع محلی از آلودگی مانند جاده های شلوغ و چوب و آتش سوزی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن