از پزشکان 7/7 - سه شنبه, 07 Jul 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند سلام دکتر: من شنیده ام که وجود دارد در نهایت

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند

سلام دکتر: من شنیده ام که وجود دارد در نهایت یک آزمون برای بیماری آلزایمر, و که آن را با چشم خود را. آنچه در آن استو چگونه کار می کند?

خواننده عزیز: اگر چه محققان در ادامه جستجوی خود را برای یک واحد و قطعی آزمون تشخیصی برای بیماری آلزایمر, آنها نمی رسید که هدف در این زمان. اما آنها همچنان به پیشرفت در این زمینه از جمله مطالعات اخیر نشان می دهد که اختلال در حرکت چشم ممکن است علائم اخباری در برخی از موارد است. ما اصلا هنوز درمانی برای بیماری آلزایمر, اما مداخله زودهنگام مرتبط است به نتایج بهتر برای بیماران از جمله بهبود کیفیت زندگی. که باعث می شود هر گونه تحولات که کمک در تشخیص مهم است.

به عنوان بسیاری از شما احتمالا می دانید, آلزایمر یک بیماری پیشرونده است. تغییرات فیزیکی رخ می دهد که در مغز به تدریج منجر به اختلال شناختی و زوال عقل است. اگر چه بیماری آلزایمر است که اغلب دیده می شود در افراد مسن آن در نظر گرفته نشده است بخشی طبیعی از پیری است. علائم شامل کاهش حافظه و تفکر و گفتار و قضاوت تمرکز و توانایی برای انجام وظایف است. این بیماری همچنین نتایج در تغییرات خلق و خو و شخصیت. دیگر انواع زوال عقل و اختلال شناختی به اشتراک گذاری بسیاری از علائم مشابه که باعث می شود تشخیص زودهنگام بیشتر به چالش کشیدن. تشخیص آلزایمر شامل طیف وسیعی از فرآیندهای غربالگریاز جمله عصبی امتحان آزمون برای ارزیابی و شناخت وضعیت ذهنی ژنتیکی آزمایش و تصویربرداری از مغز اسکن. برای برخی از بیماران در مراحل اولیه بیماری ناظر انتظار لازم است – و گاهی اوقات خسته کننده – بخشی از فرایند است.

مطالعه شما درخواست در مورد به نظر می رسد به اختلال در حرکت چشم به عنوان یک ابزار تشخیصی در بیماران در معرض خطر. شرکت کنندگان با انواع مختلف اختلالات شناختی قرار گرفتند بصری وظایف بر روی صفحه نمایش کامپیوتر. برای مثال از آنها خواسته شد به دنبال در سمت چپ صفحه نمایش هر زمان که یک فلش آیکون به نظر می رسد در سمت راست. یک دستگاه است که می تواند اندازه گیری 500 حرکات چشم در هر ثانیه و سپس تجزیه و تحلیل چگونه به خوبی هر فرد تکمیل وظیفه. محققان دریافتند که رفتار بصری از هر گروه منحصر به فرد به اندازه کافی است که آنها می تواند تمایز بین دو نوع زوال عقل فقط توسط نتایج حاصل از آزمون. حتی بیشتر امیدوار بود این واقعیت است که حرکت چشم در الگوی یک نوع زوال عقل, که در آن مردم تلاش به نگاه در سمت درست از صفحه نمایش شبیه به کسانی که مبتلا به آلزایمر تشخیص است.

غذای آماده در اینجا این است که ردیابی چشم را نشان می دهد پتانسیل برای پیش بینی اینکه آیا کسی که مبتلا به اختلال شناختی خفیف است به احتمال زیاد به پیشرفت بیماری آلزایمر. این بدان معناست که به جای انتظار برای پیشبرد علائم بیشتر بیماران می تواند شروع درمان قبل از در حال حاضر ممکن است.

بدون درمان آلزایمر بیماران تکیه بر روش های درمانی توسعه یافته برای تداوم و افزایش استقلال و بهبود کیفیت زندگی است. این شامل حافظه آموزش تحریک روانی اجتماعی ادغام بدنی و برنامه های ورزشی. روش های شناخت درمانی مانند پازل ساده و تعداد و حساب مشکلات حافظه و تمرینات نیز نشان داده شده است به نفع. اینها همه قبل از موفق ترین بیماری آلزایمر پیشرفت بیش از حد که باعث می شود زود تشخیص همه مهم تر است.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن