پس از غارت و سپس نابود arsonists لوید داروسازی قصد دارد به بازسازی

می گویند که لوید داروخانه در سنت پل ال روزاریو-Midway محله دارای مشتریان وفادار است که با قرار دادن آن ملایم ا

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

می گویند که لوید داروخانه در سنت پل ال روزاریو-Midway محله دارای مشتریان وفادار است که با قرار دادن آن ملایم است.

هنگامی که خبر شکست پنج شنبه شب که محله داروخانه در Snelling و میننهها غارت شده بود و در طی یک شورش صدها نفر از مشتریان شروع به رسیدن.

آنها نامیده می شود. آنها متوقف شد با گل. آنها به سمت چپ ، آنها سازماندهی یک کمپین جمع آوری کمک مالی. از روز شنبه آنها را مطرح کرده و بیش از $63,000.

"این باور نکردنی است" صاحب جیم مرحله روز دوشنبه گفت:. "من در نیمه راه محله. بسیاری از مشتریان ما تا به حال برای 30, 40, 50, 60 سال است. وجود دارد صدها نفر از مردم که رسیده اند و این فقط یک چیز فوق العاده است."

بیرونی لوید داروخانه 720 Snelling Ave. شمالی, در روز جمعه, اکتبر. 28, 2005. (ژان Pieri / پایونیر پرس)

داروخانه و ترکیبات مرکز خدمت مورد 8,000 بیماران مبتلا به تعداد فوق العاده ای قدیمی از مد افتاده داروخانه بود که در همان ساختمان پس از سال 1918. لوید استخدام 35 نفر.

"این یک محله اصلی" گفت: مرحله ای که خریداری کسب و کار در سال 2014 از دیرین مالک سابق Ron Johnson. "است اما ما از بسیاری از کسب و کار بیرون از این فضا است."

رسیدگی به مشتریان

مرحله روز دوشنبه گفت که او قصد دارد به بازسازی در سایت. در ضمن او در خدمت مشتریان از طریق Setzer داروخانه در خیابان برنج که او نیز صاحب. او قصد دارد برای باز کردن موقت ماهواره ای داروخانه در Snelling فقط چند ساختمان را از محل اصلی به عنوان به زودی به عنوان ممکن است, او گفت:.

که اخبار را ساخته شده مشتری — و سابق لوید کارمند — مایکل گلاسکو مبارک در روز دوشنبه.

"ما بر روی آن تکیه می گفت:" گلاسکو که خانواده متعلق به گلاسکو خدمات خودرو ولوو تعمیر مغازه در خیابان دانشگاه از سال 1946. "من شده است به این داروخانه از آنجایی که من یک نوزاد. پدر من زندگی در مندوتا هایتز اما او هنوز هم می آید اینجا. این نسل چیز است."

وقتی گلاسکو خال خال مرحله در گوشه ای از Snelling و سندی در روز دوشنبه او را متوقف به ارائه تسلیت خود را.

"این وحشتناک است. من خیلی متاسفم" گفت: گلاسکو, 47 که مشغول به کار به عنوان یک کارمند و یک راننده تحویل در داروخانه در اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1990 است. "افرادی وجود دارند که در اینجا کار می کنند که در اینجا مشغول به کار زمانی که من مشغول به کار در اینجا."

مشتریان تکیه بر لوید و وفادار باقی می ماند زیرا داروسازان آنها را می دانیم گفت: داروساز تریسی Taubert کار کرده است که در لوید برای 10 سال.

"آن متصل شد و به مردم آن را در خدمت" Taubert گفت. "این یک بنیادی کسب و کار در جامعه شلوغ و پر جنب و جوش کسب و کار. بیماران که استفاده از مستقل جامعه داروسازی به دنبال بیش از نسخه. آنها وجود دارد برای ایجاد یک رابطه به کسی برای مراقبت از آنها و برقراری ارتباط با آنها."

پس از سال 1918

فلوریان داروسازی واقع در 720 شمالی Snelling در خیابان دیده می شود در یک عکس سیاه و سفید, حدود سال 1930. (حسن نیت ارائه میدهد مینه سوتا تاریخی جامعه)

فلوریان Ritschel از مهاجران آلمانی باز فلوید داروسازی در سال 1918 پس از خرید این ساختمان ساخته شده بود که در سال 1914 و قبلا قرار دارد یک millinery فروشگاه. لوید جنسن خریداری شده در داروخانه ها در سال 1949 و آن را تغییر نام داد.

جانسون که متعلق به لوید از سال 1974 تا سال 2014 گفت که او هرگز در نظر گرفته و تغییر نام.

"من فقط تصمیم لوید بود و احتمالا یکی از بهترین مردم من تا به حال ملاقات" جانسون گفت. "او مهربان بود. او نمک زمین. مردم او را دوست داشتم. همه می دانستند لوید, بنابراین من فقط آن را ترک کرد."

هنگامی که مرحله متوجه شدند که تظاهر کنندگان در اعتراض به مرگ جورج فلوید عنوان شد شمال در Snelling خیابان از خیابان دانشگاه در روز پنج شنبه بعد از ظهر او تا به حال کارکنان بستن کسب و کار حدود 3:15 بعد از ظهر, او گفت:.

'آنها جنگیدند آن همه شب'

حدود 5 بعد از ظهر در ساختمان شرکت امنیتی اطلاع او که ذخیره شده بود شکسته. از طریق یک نرم افزار بر روی تلفن خود را, مرحله, تماشا غارتگران غارت کردن فروشگاه عرضه مواد مخدر و از بین بردن کامپیوتر و دیگر تجهیزات, او گفت:.

"همسایه ها آمد و سوار آن را," او گفت:. "ما واقعا می خواهم برای تشکر از آنها. یک مرد که من می دانم که اجرای آن تا پس از آن."

Arsonists زده حدود 10:15 p. m. و آتش نشانان وارد حدود 11 p. m. مرحله گفت. "آنها جنگیدند آن همه شب."

به عنوان آتش نشان اسپری آب بر روی خرابه های یک بیل مکانیکی تخریب لوید داروخانه در سنت پل در جمعه 29 مه سال 2020 است. مستقل متعلق به خانواده داروخانه غارت کردند و به زمین سوخته در اوایل صبح شورش پس از دوشنبه مرگ جورج فلوید در حالی که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس. (جان Autey/ پایونیر پرس)

دیگر هیچ نزدیکی و کسب و کارهای آسیب دیده بودند توسط آتش و هیچ کس مجروح شد, او گفت:. "هیچ کس صدمه دیده بود — این چیزی است که ما بیشتر خدا را شکر," او گفت:. "ساختمان ها می آیند و بروید."

"من می خواهم جامعه را به می دانم که ما ببخش افرادی که این" مرحله گفت.

"ما ببخش کسانی که اشتباهات خود را" اضافه شده را علامت مرحله پدرش که کار تعمیر و نگهداری در داروخانه. "مردم می خواهند عدالت و فضل خدا ما باید عدالت است."

"ما نیاز به داروخانه ها مانند لوید'

کسب و کار شامل کلینیک یائسگی در مینه سوتا و دولت از هنر ترکیب در آزمایشگاه که در آن کارکنان خواهد ساخت نسخه که به صورت تجاری در دسترس جانسون گفت. "ما می تواند یک قلب دارو و به نوبه خود آن را به اطفال دوز با ساخت آن یک مایع," او گفت:.

"هشت سال پیش لوید قادر به ترکیب پزشکی که من را نجات داد دختر بینایی" نوشت: یک زن که اهدا $50 به "لوید داروخانه بازسازی صندوق" در GoFundMe.com.

دیگری نوشت: "پس از تماس با تمام زنجیره و بیمارستان داروخانه ها در منطقه ما برای پر کردن نسخه ای برای ما نوزاد پسر لوید آمد از طریق و مرکب آن را برای ما. ما فوق العاده ممنون. ما نیاز داروخانه ها مانند لوید در جامعه ما است."

فیلیپ Hommerding صاحب شکار دریاچه نقره ای مواد مخدر و هدیه در روچستر و یک دوست و شریک کسب و کار از مرحله است. او به سازماندهی جمع آوری کمک.

"محله واقعا ارزش مستقل خود را داروخانه به دلیل آن طول می کشد مراقبت از جامعه" Hommerding گفت. "این یک بزرگ شرکت ماشین است که در تلاش برای لطفا سهامداران. آن را فقط در تلاش برای مراقبت از بیماران و انجام آنچه در آن می تواند به انجام این کار است. من شگفت زده چگونه بسیاری از مردم رسیده است."

نزدیک به 1000 نفر تا به حال اهدا به صندوق ظهر شنبه; کمک های مالی باید در محدوده 5 دلار به $2,500.

"زمانی که شما از طریق چیزی شبیه به این که شما متوجه منظور شما به جامعه" جیم مرحله گفت. "ما واقعا سپاسگزار بود ،

ایزابل ساودرا-Weis کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب