گرفتن در ورزش: مقید کردن تقاضا برای فروش همه چیز سرریز در یکشنبه گلف پوشش swamping یکی از معدود حوادث زندگی می کنند در آخر هفته - Mon, 15 Jun 2020 PST

گرفتن در ورزش • اجازه دهید به روشنی در مورد این: زندگی ورزشی تلویزیون مهم است. اما مواقعی وجود دارد که DVR کمک

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

گرفتن در ورزش • اجازه دهید به روشنی در مورد این: زندگی ورزشی تلویزیون مهم است. اما مواقعی وجود دارد که DVR کمک می کند فوق العاده است. دیروز یکی از آن زمان است.

•••••••

• یک پیاده روی طولانی در صبح زود. رفتن را از طریق صورتحساب پس از. ناهار. همه چیز از راه هنگامی که چارلز شواب چالش – نباید که چیزی برای انجام با تلاش برای از دست دادن پیراهن خود را بر روی دیوار خیابان ؟ – شروع در CBS در روز گذشته ،

آن را زنده رویداد ورزشی. با مخاطرات. و آن را باید با شکوه.

آن شده است یک ماه پس از زنده و واقعی مسابقات گلف به پایان رسید در روز یکشنبه. هیچ نمایشگاه ها آیا واجد شرایط به عنوان سرگرم کننده به عنوان آنها بودند. این اهمیت حتی اگر هیچ طرفداران در دوره استعمار به زاری بر هر لب و ضعیف میکنه.

شاید وجود یک همبستگی ، به شما بپرسم ؟ و ما باید جواب بدهیم. تمام آگهی های بازرگانی. شاید آن را فقط تا زمانی که من تا به حال را فراموش کرده ام چگونه بسیاری از آگهی های بازرگانی CBS فشار به دور از گلف. بیش از احتمال زیاد چند روز گذشته بود اما هر چیزی حد معمول است. به عنوان یکی از بررسی های ذکر شده وجود دارد به نظر می رسید به پنج تبلیغات برای هر شات گلف.

شد این شبکه در تلاش برای جبران تمام این درآمد از دست رفته از مارس, آوریل, و ممکن است در یک روز ؟ یا تقاضا بسیار بالا آن را نمی گویند ، همه من می دانم این است که یک بیننده – من – برای تبدیل شدن به یک "خوبی-من-بود-تماشای-گلف-در حال حاضر-من-تمیز کردن" سابق بیننده. من تماشای هنگامی که دانیل برگر برنده در اولین سوراخ اضافی.

بله, آن است که بد است.

بیایید امیدواریم که آن را یک آخر هفته چیزی. اما من متقاعد شده آن خواهد بود. یکی از پیامد های ماه بدون تبلیغات و درآمد خود را احتمالا معنی متراکم یک دسته از تبلیغات به هر زنده رویدادهای ورزشی در دسترس هستند. چشم مهم برای کسانی که ما را به فروش اقلام و رویدادهای ورزشی زنده قرعه کشی خواهد شد بیشتر کره چشم بیش از حد معمول برای چند هفته آینده. بنابراین نگه داشتن چنگال دور. پس از بی حد و حصر Callaway یا مایکروسافت و یا مرسدس تجاری شما احتمالا می خواهید به چاقو چیزی در آنها است.

• در حال عبور از کنار یک زن و شوهر داستان امروز زیر مربوط به منطقه کالج کوزه که امضا رایگان-عامل قرارداد با تیم بیس بال حرفه ای در میسوری. واشنگتن دولت A. J. بلوک امضا شده با کانزاس سیتی و Gonzaga مک Lardner در زمان St. Louis Cardinals' ارائه دهد.

در حالت عادی سال هر دو خواهد انتخاب شده اند در برخی از نقطه در حد معمول 40-پیش نویس دور. از آن شده اند سلطنتی یا کاردینالز? وجود دارد هیچ راهی برای دانستن. اما ما نمی دانیم با این پیش نویس شما را که در آن به شما گفته شود.

در یکی از جنبه های جالب تر از بیس بال کوتاه پیش نویس و الزامی 20,000 $جایزه برای همه رایگان undrafted عوامل قدرت قرار داده بود دوباره به دست بازیکن.

حداقل برای کسانی که در تقاضا.

بلوک و Lardner احتمالا مناسب است که شرح است. هر دو چپ دست کوزه با مهارت های یک کالا همیشه در تقاضا. و هر دو دارای پتانسیل برای بهبود. ایضا. که بدان معنی است که آنها احتمالا تا به حال بیش از یک ارائه که از آن به را انتخاب کنید.

امیدوارم آنها مورد بررسی قرار گرفت خود را به بهترین متناسب با تعهد فرصتی برای پیشرفت و ارزش به سازمان قبل از تصمیم گیری. در راه با پول مساوی در سراسر هیئت مدیره آن بسیار شبیه به استخدام بیرون آمدن از مدرسه بالا است. این یک فرایند است که به نظر می رسد به نفع یکی wooed بیش از wooer.

آن چیزی که واضح به نظر می رسید قبل از پیش نویس است. اما قطعا آن را در حال حاضر.

•••

WSU: تئو لاوسون است که داستان در بلوک امضای. ... دو ایالت واشنگتن ورزشکاران مورگان ویور و آنتونی گوردون مفتخر شد توسط Pac-12. که بخشی از برنامه هفتگی محلی دادخواستها ستون. ... در جای دیگر در کنفرانس ها و کالج ورزشی ورزشکاران در اورگان خوب هستند برای بازگشت به دانشگاه امروز. ... مجموعه ای از داستان در کلرادو دستیار مربیان فوتبال همچنان ادامه دارد.

Gonzaga: دیو نیکولز است که داستان Lardner را ثبت.

آیداهو: وجود یک موقعیت گروهی است که ایستادگی کردن برای خرابکاری در پاییز. که خواهد بود linebacker. در لوستن تریبون Colton, Clark, لیست سه استارت به عنوان بخشی از پنج بازیکن به تماشای فصل آینده است.

سرخپوستان: Spokane میزبانی یکی دیگر از شام به این هفته. چرا ما عبور همراه این اطلاعات ؟ عمدتا به این دلیل که تیم باعث می شود کمک مالی به من محلی مورد علاقه, موسسه خیریه, برداشت دوم, برای هر دستور غذا.

فوتبال: وجود, ورزش, یک نمایشنامه به عنوان یک جوان. پس از آن وجود دارد ورزش یک نقش برای یک عمر. ما یک داستان به تصویب همراه امروز در دومی است.

Mariners: متر را در حال ایجاد آینده خود را در آغوش قدرت کوزه. این کار را برای واشنگتن نمی آن ؟

•••

• که در آن است. من تا به حال به اندازه کافی. این می تواند باران امروز. شاید حتی کمی فردا. می تواند به توقف است. اما آن را به شروع به گرم کردن. بقیه ژوئن به خوب بود. من مقرر آن است. (بله من چک دوربرد هوا که شامل تعداد زیادی از 80-درجه اوج قبل از تایپ کردم که مینی بیهوده گویی.) تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب