گرفتن در ورزش: اگر این اعداد را نگه دارید افزایش اصطلاح ممکن است به زودی 'غرق در زرشکی جوهر" به جای جریان یک بحباله نکاح در اوردن, 01 Jul 2020 PST

گرفتن در ورزش • این ماه ژوئیه. ماه داغ سگ پای اپل و شورلت به عنوان Mad Men به ما آموخت که بر این باورند در این

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

گرفتن در ورزش • این ماه ژوئیه. ماه داغ سگ پای اپل و شورلت به عنوان Mad Men به ما آموخت که بر این باورند در این روز است. اما آن را نمی شود یک نمونه جولای. به هیچ وجه. و در اینجا آن است که شروع خوبی است. مگر اینکه شما درک جوهر قرمز.

•••••••

• ببخشید اگر که تبلیغات صدای جرنگ جرنگ در حال حاضر در سر خود گیر. من در جایی خوانده پس اگر شما از آن عبور کند همراه, آن را به محو شدن از ذهن خود را, بنابراین در اینجا به این امید کار می کند. هیچ چیز بدتر از یک sunny-day لحن بازی در سر خود را هنگامی که باران می بارد و مانند یک پسر از یک تفنگ.

چه hay? بالا قرار است به 64 در اسپوکن امروز ؟ 1 جولای قرار است به 80 یا چیزی. گرم به اندازه کافی برای پرش به یک رودخانه یا دریاچه یا استخر پلاستیکی پایین بلوک و نه از ویژگی های دما بالا در مورد همان پیرمرد Grippi سن, که برای اطمینان حاصل کنید.

اما بدتر از آن حداقل نه در پولمن. در طول سال به Washington State Cougars در حال اجرا است تا کمبود های ورزشی خود را در بخش. مانند لکه از 1950s-فیلم شهرت آن شده است در حال رشد به آرامی به طور اجتنابناپذیری تهدید به بیش از کل محوطه دانشگاه.

در حالی که وجود دارد زمانی که آن را ضربه شمالی از 50 میلیون دلار آن نگاه به عنوان اگر بخش بود آن را تحت کنترل. کاهش هزینه های کمرنگ به عنوان مقدار چربی که ممکن است از استخوان و برنامه برقرار شد تجدید نظر و تجدید نظر دوباره. کسری هزینه های که قرار بود برای متوقف کردن و بزرگ بیل Bohler, بدنسازی, بدهکار, فرانسوی, آگهی می محدودتر هم پایین. روزی.

اما هیچ کس به جز چند اپیدیولوژی دیدم COVID-19 یا آن ilk اومده. و هیچ کس در تمام پیش بینی چه ویروسی همه گیر و آن ذرات را به یک کالج, ورزشی, بودجه. مرسی. لکه های جوهر قرمز فقط رشد به اندازه مارتین ورزشگاه.

دیروز مدیر ورزشی پت Chun گفت: هیئت مدیره از رجنت تعادل کارت اعتباری را بیش از احتمال رسیدن به بیش از 100 میلیون دلار قبل از آن شروع به کاهش کرد. فکر می کنم در مورد این تعداد برای یک لحظه. من می دانم. آن را کمی بیش از حد بزرگ به رسیدگی است. هک سرویس روی علاقه است که احتمالا بیشتر از من و شما در یک سال – ترکیب شده است.

پوشش نقره ای است و ... ، وجود دارد یکی نیست.

فکر می کنم یک کسری بودجه تقریبا 100 میلیون دلار در پایان سال مالی آینده را به حساب تمام ضرر و زیان مجبور بر بخش توسط pandemic, اما, متاسفانه, آن را واقعا نمی.

چون گفت: رجنت با توجه به تئو Lawson داستان امروز صبح:

"این است که خوش بینانه بودجه من بسیار روشن در مورد آن است. و سپس مقدار زیادی از آن خواهیم دید که در آن ما زمین امیدوارم در پایان ماه ژوئیه یا اوایل اوت زمانی که ما به عنوان یک دانشگاه می تواند تصمیم گیری در چه حضور و غیاب می تواند مانند مارتین در ورزشگاه و ما مکانهای دیگر که برای ماده."

با توجه به تئو داستان "چون گفت: بخش مدل از منفی 15 درصد تاثیر اقتصادی عاملی برای سال تحصیلی آینده که ترجمه به حدود 6.9 میلیون دلار از دست داد پتانسیل درآمد."

من در مورد شما نمی دانم, اما مقاطعه در 15% ویروس-تاثیر عامل به نظر می رسد بیش از خوش بینانه است. به نظر می رسد کاملا گلگون.

آن را به عنوان اگر خانمها بالغ زنده بالا در hog. ورزشی بخش که ویژگی های یک ورزش بیش از NCAA حداقل بزرگتر است قطعا از آن بود که در نوبه خود از قرن اما این ریشه کسری بودجه. کالج, دو و میدانی,' مسابقه تسلیحاتی و همراه با هزینه است. واشنگتن نیاز به رقابت خوبی در Pac-12 به حفظ کمک های مالی نورد و رقابت خوب پول می گیرد. این دقیقا مرغ/تخم مرغ را به خاک نزدیک است. برای سال زیر تصویب چشم از مدرسه سابق رئیس جمهور السون فلوید پس از آن مدیر ورزشی لایحه موس مرتهن آینده به ایجاد امکانات, استخدام مربیان صیقل دادن تصویر تمام با هدف نگه داشتن خانمها بالغ رقابتی است. برای بیشتر قسمت ها این کار کرده است. اما این لایحه به علت است. خوب دلیل نیست دقیقا. مدرسه را دولت به طور مستمر تحت پوشش ضرر و زیان با آنچه که همیشه نامیده می شوند یک وام.

راستش اگر تعدادی تاپ 100 میلیون دلار (و آن را) چگونه است ورزشی, گروه قصد پرداخت که خاموش کوتاه چسبیده حدود 10000 Wheatland شاخه از اینجا به Royal شهرستان ؟ که نه ممکن است و نه خواهد شد یک بازدهی مگر اینکه برخی از مسکن ساخته شده است. اگر خانمها بالغ نوبه خود چیزهایی در اطراف شروع به ساخت سود در هر سال می گویند $2 میلیون و گفت: سود به طور مستقیم به دولت (به جای سرمایه گذاری آن در بهبود ورزشی محصول) بدهی خواهد ناپدید می شوند در مورد زمانی که گاردنر Minshew ششم ثبت نام به عنوان یک گرادیان انتقال.

یا برخی از زاج در حال رفتن به ترک تمام شراب-ساخت یا الکترونیک ثروت به پوشش آن و یا مدرسه در حال رفتن به بخشش بدهی. این که ساده است. پس چرا نگرانی در مورد آن در حال حاضر ؟ مانند بانک ها و خودروسازان, گربه وحشی پشمالو, دو و میدانی و بدهی آن حمل بیش از حد بزرگ به شکست است.

پس از همه, آن را فقط یک عدد در یک دفتر است. هک, چرا دو بدهی و ببینید که اگر آن را در واقع ممکن است برای برنده شدن در یک کاسه رز با فوق Minshew تحت center $200 میلیون لایحه را به نفع خود مدرسه دوم پدربزرگ – و برای اولین بار در بیش از یک قرن? این یک تجارت بیشتر Coug طرفداران را در یک ضربان قلب. پس از همه آن است که پول خود را.

و نه آن را به نظر می رسد آن است ورزشی بخش است.

• اجازه دهید در پایان این روز برای اولین بار از ماه جولای یک نکته مثبت. زمانی که من یک نوجوان (با اب نبات چوبی یک کلاه عرقچین و چشمگیر cowlick تمرین) من خواندن یک کتاب. خوبی بیش از یک, در واقع. یکی من فکر کردن در مورد, اما, ویژه, یک خانواده که در آن پدر احساس یک کریسمس کافی نیست. نوچ. خانواده در جشن دوم کریسمس در جولای 1 یا جایی در مورد وجود دارد. آنها تزئین یک درخت (در خارج) و همه چیز. به ارائه. تا به حال یک وعده غذایی بزرگ. آیا کریسمس خانواده-مثل همه چیز.

من در تلاش برای متقاعد کردن پدر من این بود که کار درست را انجام دهید. اعتراض خود را به روح کریسمس. کردم Scrooged به جای.

من سوگند یاد کرد و سپس من را به موسسه این سیاست با خانواده من اگر من تا به حال یکی است. در حالی که برای من وجود خواهد دروغ در اتاق من خیره به سقف و تصویر از عشق و چاپلوسی من می خواهم به دریافت از کودکان به عنوان آنها جشن کریسمس دوباره در وسط تابستان.

هرگز اتفاق افتاده است. عشق و چاپلوسی ، Kim آنها را مجبور به آن را داشته باشند. اما اواسط تابستان کریسمس چیزی است ؟ هرگز آن را در.

شاید آن را باید در این سال است.

•••

Gonzaga: این Zags' top WCC رقیب است سنت مری. اما BYU تحت مربی جدید علامت پاپ در حال ساخت یک اجرا در استخدام راه خود را به آن نقطه است. در Cougars را به خود جذب استعداد های جدید این offseason در فقط در مورد هر راه قابل تصور است.

WSU: همانطور که ما در بالا ذکر شد تئو است در عمق داستان در Cougars بودجه مسائل. خوب مسائل ممکن است بیش از حد نوع یک کلمه. ... در اطراف Pac-12 بعدی Oregon State football موقعیت برای کشف ایمنی است. ... یوتا است به جای یکی از بهترین آن پشت در حال اجرا تا کنون. ... کلرادو جدید دستیار مربیان بیش از همه از جمله فوتبال و بسکتبال. ... در حال اجرا بازگشت تصمیم به ترک ایالتی آریزونا. ... آریزونا را هنوز هم نگه دارید و در دانشگاه تمرین برای ورزشکاران در حال حاضر وجود دارد. وحشی' مکث است در اجازه می دهد بیشتر ورزشکاران به بازگشت به مدرسه. ... در اخبار بسکتبال یوتا انجام داده OK پس از پیوستن به Pac-12. ... مدرسه نمی کنم از آن خواهد شد یک مشکل با آن Under Armour قرارداد.

سرخپوستان: ما ممکن است صرف ما صبح تاسف خوردن برای لغو جزئی لیگ بیس بال فصل از جمله سرخپوستان' تخته سنگ اگر تا به حال نشده است بنابراین انتظار می رود. روز لیگ اصلی بیس بال کشیده پلاگین در بهار آموزش جزئی لیگ' فصل محکوم شدند. دیروز فقط اگهی در گذشت. دیو نیکولز می نویسد که در مقاله امروز.

Seahawks: در این روز و سن از عدم قطعیت انرژی و مثبت است که جریان خاموش پیت کارول است مهم تر از همیشه. حداقل این است که چگونه لری سنگ آن را می بیند. ... بابی واگنر رهبری نیز کلید از دفاع است که برای جستن به عقب از فصل گذشته را شکست.

Mariners: اگر شما می خواهید بدانید که کدام یک از بازیکنان مورد علاقه خود را پایین می آید با ویروس شما نمی قادر خواهد بود به. مگر اینکه آنها به هر کس چقدر بد آن را احساس می کند.

•••

• اگر شما بدانم که اگر WSU می تواند رها کردن ورزش به صرفه جویی در پول آن را بسیار بعید است. در Cougars را NCAA Division من حداقل شش نر ورزشی و بیش از حداقل هشت زن ورزش. اما از بین بردن هر یک از ورزش زنان را غیر قابل عبور Title IX مشکلات به طوری که یک گزینه نیست. گفت: ما به عنوان بالاتر از آن نیست که اگر ورزشی اداره زندگی خسروانه. آن را فقط به سختی به پایان می رسد دیدار. تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن