جمع آوری کمک یک مدافع و یک آرایشگر کمک به گروه ساکنان خانه اول کوتاه کردن مو در ماه

هیچ چیز آسانسور ارواح مانند کوتاه کردن مو به خصوص اگر آن را حدود پنج ماه پس از آخرین.ساکنان یک Ramsey County,

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

هیچ چیز آسانسور ارواح مانند کوتاه کردن مو به خصوص اگر آن را حدود پنج ماه پس از آخرین.

ساکنان یک Ramsey County, گروه خانه تعجب کردم پنج شنبه گذشته هنگامی که یک متخصص مد مو از سنت مایکل راه اندازی فروشگاه زیر یک چادر در اموال برای یک ماراتن برش مو ،

"وجود دارد مقدار زیادی از لبخند مقدار زیادی از خنده گفت:" کریس چندلر عملیات مدیر برنامه در صفحه اصلی. "این خوب بود برای دیدن واکنش خود را پس از آنها در آینه نگاه کرد و پس از کوتاهی مو."

ساندرا Wortman سنت مایکل به ماریان Lundstrom, 63, او, اول کوتاه کردن مو در پنج ماه ژوئیه 16 سال 2020 است. Lundstrom ساکن دریاچه اوواسو مراقبت های مسکونی اصلی گروه در شورویو. کوتاه کردن مو یک هدیه بود از خواهرش آدری Lundstrom است که در یک سبک و ارائه موهایشان برای تمام 56 ساکنان. (حسن نیت ارائه میدهد از آدری Lundstrom)

دریاچه اوواسو مراقبت های مسکونی در شورویو شده در مستند از مارس. 56 بزرگسالان با معلولیت رشدی که وجود دارد زندگی می کنند شده اند قادر به ترک اموال به جز برای گرفتن یک ون سوار در حال حاضر و پس از آن از طریق یک درایو از طریق رستوران.

چندلر گفت: کارکنان اقتباس با ایجاد فعالیت بیشتر در محوطه دانشگاه برای آنها. هنوز, آن را سخت است به خصوص برای کسانی که مشغول به کار در یک شغل در هر روز است.

آدری Lundstrom که سه نفر از اعضای خانواده زندگی می کنند وجود دارد, می خواستم به برخی از شادی را در زندگی خود را با درمان آنها را به کوتاه کردن مو. او راه اندازی یک Facebook جمع آوری کمک و ارسال تماس به هر علاقه مند به سبک است که می تواند کمک کند.

"این واقعا دشوار است برای آنها را به خاطر آنها را درک نمی کنند برای شروع با," او گفت:.

او بار, خواهر, برادر و خواهرزاده وجود دارد اما گفت: COVID-19 محدودیت باید همه چیز پیچیده. او به جلو تماس بگیرید و باید با آنها خارج است.

خواهر او ماریان, 63, دارای یک ناتوانی رشدی و پارانوئید اسکیزوفرنی ناشی از تشنج او به عنوان یک فرزند و از یک مورد بد از تب روماتیسمی. برادر Gary 67 به دنیا آمد با بند ناف پیچیده دور گردن خود او غیرکلامی است. او خواهر زاده, جکی, 46, شده است در خانه از او بود 16; او همچنین دارای یک ناتوانی رشدی OCD و سندرم تورت.

Lundstrom برنامه ریزی شده بود در آنها موهایشان اما پس از آن تصمیم به گسترش ارائه به ساکنان دیگر. او Facebook جمع آوری کمک که خواسته برای 300 $را در $535.

او برای یک سبک برتر ساندرا Wortman و 48 سنت مایکل. او در زندگی کمک ساختمان در الک ریور و ارائه به توقف در دریاچه اوواسو.

در روز پنج شنبه, 26 ساکنان با Wortman در زیر سایه بان. هر پرداخت 10 دلار برای مدل موی خود را.

"بودجه مطرح شد و داده به من فرشته, ساندرا بود که تنها کسی که جلو آمد و به پیشنهاد او استعداد" Lundstrom گفت. برخی از این پول نیز مورد استفاده قرار گیرد به خرید درمان کیسه های برای همه ساکنان.

Wortman گفت که او نمی خواهد ذهن به انجام دوباره آن را.

"این بسیار با ارزش است," او گفت:. "شما می توانید بگویید که برخی از آنها موهای خود را واقعا آزار آنها است."

یکی از ساکنان خواهد او را بکشد و مو اگر آن را بیش از حد طولانی پس از Wortman به او یک پری را کاهش دهد.

"آن را مانند او از مو" Wortman گفت. "یکی را از زبان من می توانم بگویم که او بسیار خوشحال بود با خود را اصلاح کنند."

او امیدوار است به یاد مردمی که نه هر کس بعد از رهایی از قرنطینه.

"اجازه ندهید که آنها را فراموش نخواهد شد آنهایی که به خصوص در حال حاضر," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب