هیتر بخاری برقی شیائومی چگونه کار می کند؟

هیتر بخاری برقی شیائومی چگونه کار می کند؟ تابش گرم ایجاد شده از طریق لامپ یا المنت بخاری به محیط یا افراد انت

توسط NASERINEWS در 15 بهمن 1401

هیتر بخاری برقی شیائومی چگونه کار می کند؟

هیتر شیائومیتابش گرم ایجاد شده از طریق لامپ یا المنت بخاری به محیط یا افراد انتقال مییابد. بخاری برقی تابشی، به طور معمول ۸۶ درصد انرژی را تبدیل به تابش میکند و هر لامپ آن، ۴۰۰ وات برق مصرف میکند. فناوری همرفتی، بخاریهایی را دربرمیگیرد که به طور معمول گرمایش را به طور یکنواخت در کل اتاق فراهم میکنند. چگالی کمتر هوای گرم باعث میشود به سمت بالا برود و هوای سرد، جای خود را به آن بدهد. هوای گرمی که منتقل میشود، موجب گرمی محیط اطراف میشود و اندک اندک به دمای محیط میرسد و چرخه، ادامه پیدا میکند. بخاریهای همرفتی برای مکانهایی مناسب است که بخاری به مدت طولانی روشن است. این بخاری، بیصدا است و خطر آتشسوزی آن نسبت به بخاری تابشی پایینتر است. فن هیتر، دربرگیرندهی بخاریهایی مجهز به فن داخلی است که گرمای تولید شده را به بیرون منتقل میکند. وجود فن باعث میشود هوا بهتر در جریان باشد و هوا سریعتر گرم شود. فن هیتر به طور معمول سطح ایمنی خوبی دارد و وجود ترموستات، از بیش از اندازه داغ شدن دستگاه جلوگیری میکند.

چگونه برای صرفه جویی نقد با هیتر هوشمند؟

هیتر هوشمندپرتاب باد چرخشی؛ این ویژگی از ایجاد حرارت بیش از حد، سوختگی و آسیب های احتمالی به برد جلوگیری میکند. محدوده دما، از 100 تا 500 درجه با خطای 2± درجه سانتی گراد می باشد. محدوده جریان باد تولیدی در این دستگاه 6 الی 70 لیتر بر دقیقه (L/min) میباشد. حداکثر توان 1300 وات است. ولتاژ برق ورودی با مشخصات 110 الی 220 ولت شهری (AC-متناوب) است. المنت هیتر این دستگاه سرامیکی و از نوع plug می باشد. کامل ترین نقد و بررسی از دستگاه هیتر Quick TR 1300A تقدیم حضورتان شد. مجموعه عصرتولز به صورت در هر لحظه در حال تهیه بررسی های جامع و کامل از محصولات خود می باشد. سوالات و دیدگاه خود را در مورد این نقد و بررسی در بخش نظرات کاربران به اشتراک بگذارید. جهت مشاهده سایر هویه و هوای گرام های فروشگاه اینترنتی عصرتولز از لینک ←هویه و هوای گرم رومیزی→ استفاده بفرمایید.

  • جت هیتر بدون دودکش
  • غذاخوری ها و سالن های متوسط و نسبتا بزرگ
  • گرم کردن اتاق ها در مدت زمانی کوتاه
  • دارای 4 پایه پلاستیکی
  • سالن های نگهداری پرنده های زینتی و بومی

هیتر هوشمندیکی از مهمترین ویژگی آن این است که زمانیکه سرمای هوا پایان یابد شما می توانید این دستگاه را جمع کنید ولی بخاریهایی که بر روی دیوار نصب شده و ثابتاند، این قابلیت را ندارند. در مقایسه بخاری زمینی و دیواری این نکته قابل توجه می باشد که بخاری دیواری فضای کمتری را اشغال میکند ولی از گرمای کمتری نسبت به زمینی برخوردار است. بخاری و هیتر بدون دودکش برای محیطی که در آن هوا جریان دارد بسیار کار آمد است بهتر است از این مدل برای فضاهای کاملا بسته استفاده نشود. زیرا اکسیژن موجود در هوا را میسوزاند سپس گاز دی اکسید کربن تولید میکند همین امر سبب میشود ایجاد گازگرفتگی گردد. بخاری و هیتر صنعتی منبع گرمایش بسیار بزرگی بوده که فضاهایی همچون مدرسه، سالن تئاتر، سینما، تالارها همچنین مساجد کارآمد میباشد. این مدل دارای فن بزرگی در بخش پشتی مبدل است که گرما، حرارت توسط باد به اطراف پخش میگردد. این دستگاه دارای امنیت بالایی است زیرا بطور اتوماتیک کار میکند لذا هیچ خطری در کار نمیباشد. فنهای تعبیه شده داخل دستگاه کاملا بیصدا همچنین هیچ نوع آلودگی صوتی ایجاد نمیکنند. بخاری و هیتر پاسیو دارای طرفداران زیاد بوده است. که نام دیگر آن بخاری چتری میباشد. این دستگاه در پنت هاوس، کافی شاپ، رستوران، آلاچیق و سایر فضاهای باز بسیار مناسب میباشد. از ویژگی بارز این محصول دمای بالای آن بوده است همچنین هیچ گونه اتلاف انرژی در این محصول وجود ندارد. چون سوخت مایع بصور مستقیم به انرژی حرارتی تبدیل می شود. همچنین از ایمنی بالایی برخوردار میباشد. خرید بخاری و هیتر با توجه به تنوع آن، برندهای موجود در بازار، میزان مصرف انرژی بسیار متغیر میباشد. قیمت بخاری برقی با ابعاد آن رابطه مستقیم دارد.

  • دارای حفاظ فلزی جدا شونده برای تمیز نمودن دستگاه
  • در حالت چرخش فن صدایش کمی بلند است
  • محل جمع شدن سیم برق
  • توانایی گرم کردن محیط های با متراژ بالا را ندارد
  • جنس بدنه
  • قابلیت چرخش
  • طول سیم 1.8 متر
  • ابعاد: 565x135x215 سانتیمتر

هیتر خانگیاین هیتر باعث خشکی هوا نمی شود و از آنجایی که فنی برای آن تعبیه نشده است، بخاری Smartmi بسیار بی صداست و هیچ سر و صدایی تولید نمی کند. بخاری برقی هوشمند شیائومی 1S یک بخاری قدرتمند و سازگار با محیط زیست است و می توان برای هر اتاق و هر مکانی از آن استفاده کرد. روی بدنه این هیتر دو دکمه یکی برای تنظیم قدرت و دیگری برای تنظیم دمای ثابت تعبیه شده است. سنسور دمای داخلی تضمین می کند که دمای پس از رسیدن ثابت باقی می ماند. سپس با کاهش دمای محیط، بخاری به طور خودکار تنظیم می شود و دوباره اتاق را گرم می کند. این باعث می شود که بخاری برقی هوشمند شیائومی کاربردی و سازگار با محیط زیست باشد. به لطف حفاظت IPX4، بخاری برقی Smartmi شیائومی در مقابل رطوبت و پاشش آب مقاوم است، بنابراین می توان از آن در حمام نیز استفاده کرد.

هیتر شیائومیاین سیستم گرمایشی به یک دمنده مجهز است و گرمای یکنواختی را به محیط انتقال میدهد. یکی دیگر از فن هیترهای موجود در بازار فن هیتر تابشی است. همانطور که از نام آن مشخص است، این سیستم با استفاده از چند المنت حرارت را بازتاب میدهد. میزان گرمادهی فن هیتر به تعداد المنتهای موجود در این دستگاه وابسته است. این فن هیترهای برقی هیچگونه صدایی را تولید نمیکنند ازاینرو برای محیط کاری و درمانی گزینه مناسبی هستند. سومین نوع فن هیتر که در بین برخی از فروشندگان نیز به فن هیتر برقی مشهور شده است، فن هیتر کانوکتور است. این نوع بخاری به المنت و فن مجهز است به این معنا که بهصورت تابشی و یکنواخت مانند بخاریبرقی فن دار گرما تولید میکند. فن هیترهای برقی دارای مزایا و معایب بسیار زیادی هستند که در این بخش قصد داریم آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم. ممکن است به نظر برسد که وجود انواع و اقسام بخاریها، شوفاژ و دیگر وسایل گرمایشی نیاز شما به فن هیتر برقی را رفع نموده است اما باید عنوان کرد که کاملاً اشتباه میکنید.

 

سنسور دمای NTC و ترموستات داخلی با نزدیک شدن به دمای هدف، مصرف برق را به طور خودکار کاهش می دهند. شما را گرم نگه می دارد و در عین حال در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. با فرمانهای صوتی یا کشیدن گوشی هوشمند خود، بخاری برج هوشمند شیائومی را از راه دور کنترل کنید. با استفاده از برنامه Mi Home/Xiaomi Home، گرمکن برجی هوشمند شیائومی را از راه دور روشن کنید، دما و زمان مورد نظر خود را تنظیم کنید و لحظه ای که وارد در می شوید احساس گرما کنید. طراحی جمع و جور که فضای کمی را اشغال می کند. جابجایی آسان به لطف دستگیره فرورفته در پشت آن بسیار آسان است. صدای ملایم جریان هوا مانند نویز سفید عمل می کند و به شما کمک می کند تا در مطالعه غرق شوید. ترموستات داخلی در صورت داغ شدن بیش از حد دستگاه، به طور خودکار برق دستگاه را قطع می کند. پس از خنک شدن، دستگاه باید دستی روشن شود.

هیتر خانگیخانه ای گرم برای شما با اپلیکیشن شیائومی هوم قابل کنترل و دسترسی است. دمای اتاق را در هر زمان و هر مکان کنترل کنید. از برنامه برای روشن کردن گرمایش از راه دور استفاده کنید. به این صورت می توانید قبل از رسیدن به منزل آن را روشن کنید تا در هنگام رسیدن خانه ای گرم در انتظار شما باشد. هنگام استفاده از بخاری برقی، توصیه می کنیم ابتدا ترموستات را روی حداکثر دما تنظیم کنید و درها و پنجره ها را ببندید تا اتاق گرم شود. سپس حرارت باید به مدت 20 تا 30 دقیقه پخش شود. سپس می توانید دما را به دلخواه تنظیم کنید. وقتی اتاق از قبل گرم شده باشد، اثر گرمایش بهتر است. عواملی مانند ارتفاع و عایق بودن ساختمان بر راندمان گرمایش تأثیر می گذارد. ساختمان های با عایق ضعیف و ساختمان های جدید با رطوبت بالا نیز می توانند بر عملکرد گرمایش تأثیر بگذارند. اگر خانه شما در طبقه آخر است، آفتاب کمی می گیرد، پنجره های شیشه ای بزرگ دارد یا در محیط سردی قرار دارد، گرمایش نیز می تواند تحت تأثیر قرار گیرد. در مواردی که در بالا توضیح داده شد، توصیه می شود از بخاری در فضایی که بیش از 10 متر مربع نباشد استفاده کنید. در شرایط بهینه، ظرفیت گرمایش برای مناطق تا 20 متر مربع کافی است. پوشش محافظ ضد آب که استاندارد IPX4 دارد از شما در برابر خطر های ناشی از پاشش آب جلوگیری می کند. همچنین دارای سنسور برای محافظت در برابر گرمای بیش از حد می باشد تا آسیبی به شما، خانه و دستگاه وارد نشود. برای حفظ ایمنی بیشتر این دستگاه مجهز به قفل کودک می باشد. همچنین می توانید از پریز دیواری برای کاهش خطر خاموش شدن مدار شکن استفاده کنید.

داستان واقعی درباره هیتر خانگی که کارشناسان نمی‌خواهند شما بدانید

هیتر خانگیاز قابلیتهای مهم این مدل فن هیتر پارس خزر میتوان به قابلیت چرخش دستگاه به طرفین اشاره کرد. این امر باعث میشود تا باد به تمام جهات پخش شود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که زاویه چرخش آن محدود است. گفتنی است که این چرخش بهصورت دستی انجام میشود و خودکار نیست. این فن هیتر یک هیتر قدرتمند است که حداکثر توان گرمایش آن به 2000 وات میرسد که برای این محصول توان مناسبی در نظر گرفته میشود. این مدل فن هیتر پارس خزر از نوع خانگی است و با برق 220 ولت کار میکند. از این هیتر علاوه بر منازل و محیطهای اداری، در محیطهای کوچک مانند گلخانه، مرغداری، سولههای پرورش قارچ، دفاتر اداری، مغازه، اتاق و حتی در سفر میتوان استفاده کرد. تولید هوای کاملاً پاکیزه از مزایای استفاده از این فن هیتر است. به دلیل کارکرد و استفادهای که این فن هیتر دارد، تمامی قطعات آن نسبت به حرارت مقاوم هستند. این فن هیتر دارای ترموستات ایمنی است که از داغ شدن بیشازحد دستگاه جلوگیری میکند.

هیتر هوشمندFounded in 1964, the Fleet Air Arm Museum has four halls full of aircraft, قیمت هیتر شیائومی S each focusing on a different aspect of the FAA's history. As an American, قیمت بخاری هیتر هوشمند شیائومی seeing "FAA" written everywhere continually made me think of our FAA. I wonder if Brits get that too when seeing ours written. هیتر هویه یک ابزار تخصصی برای مونتاژ و دمونتاژ قطعات، مخصوصا قطعات SMB از روی بردهای الکترونیکی است، و خوشبختانه هیتر هویه گرداک مدل ۹۵۲ خصوصیات مناسبی برای این کار دارد. روی بدنهی این دستگاه، یک دکمه برای هیتر و یک دکمه هم برای هویه تعبیه شده است. As well as covering TV and other display tech, Geoff does photo tours of cool museums and locations around the world, including nuclear submarines, massive aircraft carriers, medieval castles, epic 10,000 mile road trips, and more. Check out Tech Treks for all his tours and adventures. Britain's Fleet Air Arm was founded in 1914 as the Royal Naval Air Service, and has participated in every major conflict since, including the Falklands, both Iraq wars and even in Afghanistan, hundreds of miles from the nearest ocean.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن