بهترین فروشگاه برای خرید پرچم و چاپ پرچم در تهران کدام است؟

  بهترین فروشگاه برای خرید پرچم و چاپ پرچم در تهران کدام است؟ پرچم چیست؟ ابتدا می خواهیم به این موضوع

توسط NASERINEWS در 28 اسفند 1399

 

بهترین فروشگاه برای خرید پرچم و چاپ پرچم در تهران کدام است؟

پرچم چیست؟

ابتدا می خواهیم به این موضوع بپردازیم که پرچم چیست، پرچم ها اغلب به شکل مستطیل یا مربع هستند که به عنوان یک نشانه یا یک نماد برای دکوراسین مکان ها خاص به منظور تبلیغات استفاده می شوند، از پرچم ها به عنوان یک ابزار در مکان هایی که ارتباط چشمی دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

به عبارت دیگر می توان گفت پرچم ها وسایلی مورد استفاده برای دکوراسیون هستند که تبلیغات یا پیامی را نشان میدهند یا این که نشان دهنده آرم و لوگوی خاصی هستند که به طور تزئینی استفاده می شوند بهترین فروشگاه پرچم و چاپ پرچم آبان پرچم می باشد.

پرچم ساحلی

استفاده از پرچم برای تبلیغات

پرچم ها از دیر باز تاکنون مورد استفاده قرار می گرفتند، در قدیم برای نشان دادن تبلیغات یا به عنوان نماد از پرچم ها استفاده می کردند و امروزه استفاده از پرچم نه تنها نسبت به گذشته کم تر نشده بلکه از پرچم ها برای کسب و کارها و... استفاده می کنند.

امروزه در اکثر محیط ها پرچم ها با عنواع مختلف به چشم می خورند و به همین دلیل است که بهترین راه تبلیغات و نمایان شدن از نظر ارتباط چشمی می باشد.

استفاده از پرچم های محیطی

همان طور که گفته شد، روش تبلیغاتی محیطی بی شک یکی از قدیمی ترین راه تبلیغات است، به زبان ساده تر تبلیغات محیطی به روش های تبلیغاتی گفته می شود که کالا و یا نماد مرتبط با سازمان ها، شرکت ها، مجموعه ها و دیگر امکان مانند این ها به شکل پرچم در محیطشان قرار داده می شود و باعث جذب هر چه بیشتر مخاطبان می گردد.

شما بدون هیچ تبلیغاتی امکان دیده شدن و برند سازی را ندارید و دیده نشدن شما و نداشتن معروفیت باعث می شود که به فروش و درآمدی که میخواهید دست پیدا نکنید، یکی از بهترین روش های برای دیده شدن برندتان یا تبلیغات، روش تبلیغات محیطی و یا تبلیغات خارج از خانه می باشد.

مزایای استفاده از تبلیغات محیطی توسط پرچم ها

به طور خلاصه تر استفاده از پرچم ها و یا تبلیغات محیطی موجب دیده شدن، برند سازی، افزایش فروش و معرفی کالا یا خدمات خود می شوید، چون با این کار موجب افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به ورود یک محصول به بازار می شوید و به آن ها اجازه تصمیم گیری برای خرید کالا و یا خدمات خود را می دهید.

وقتی که در تلویزیون ها تبلیغات و یا پیام های بازگانی پخش می شود، بینندگان حق انتخاب دارند که آن را مشاهده کنند یا خیر، با عوض کردن کانال تلویزیون می تواننند از دیدن تبلیغات بگزردند و آن را نبینند، اما در تبلیغات محیطی بیننده حق انتخاب ندارد و چه بخواهد یا نخواهد این تبلیغات در معرض دید هستند و آن ها را می بینند، پس احتمال دیده شدن توسط پرچم ها یا تبلیغات محیطی بسیار زیاد است.

پرچم تشریفات

انواع پرچم ها

پرچم ها انواع و اقسام مختلفی دارند که هر کدام از آن ها در محیط و مکان خاصی مورد استفاده قرار می گیرند، پرچم تشریفات، پرچم ساحلی، پرچم رومیزی، پرچم اهتزاز، ریسه های رنگی یا با چاپ ها اختصاصی و...

مواردی که گفته شد معمولاً در شرکت ها، راه رو ها، همایشگاه ها، رستوران ها، نمایشگاه ها، سمینار ها، ادارات، میز کارمندان، رستوران ها، خیابان ها، ورزشگاه ها و... استفاده می شوند.

پرچم تشریفات

پرچم تشریفات پرچمی است که بر روی پایه هایی به طور عمود قرار می گیرد که به دو حالت مخروطی یا لمینت به دو مدل استاندارد و یا ریشه دار تولید می شود، سایز پرچم تشریفات معمولا 150 در 90 است که با توجه به سلیقه و انتخاب مشتری بر روی پاچه های ساتن یا جیر چاپ می شود.

پرچم تشریفات در تاق مدیران، راه رو های شرکت ها، نمایشگاه ها، سمینا ها و... مورد استفاده قرار می گیرد.

پرچم ساحلی

پرچم های ساحلی به دو نوع بادبانی یا اشکی تولید می شوند، طرح های آن معمولاٌ بستگی به سلیقه مشتریان دارد، تبلیغات از طریق پرچم های ساحلی جذب مشتریان بسیار زیادی دارد و همچنین نا گفته نماند که این نوع تبلیغات به صورت هرمی باعث جذب مشتریان بیشتر می شود.

پرچم ساحلی در جاده ها، پیست ها مسابقه ای، نمایشگاه ها، ورزشگاه ها، فروشگاه ها و... مورد استفاده قرار می گیرد.

پرچم رومیزی

پرچم های رومیزی معمولاً پرچم های کوچیکی هستند که بر روی میز ها قرار داده می شوند و نماد و قدرت لوگو یا آرم یک شرکت را به نمایش می کشند، هنگام قرار گیری این نوع پرچم بر روی میز حس قدرت و اعتماد و زیبایی را دریافت خواهید کرد.

پرچم رومیزی بر روی میز کارمندن، میز رعسا، مز نمایشگاه ها و... مورد استفاده قرار می گیرد.

پرچم رومیزی

پرچم اهتزاز

پرچم ها اهتزاز معمولاً دارای پایه های بلندی هستند که در فضاهای باز قرار داده می شوند، این پرچم ها از نوع ساتن بوده و همچنین مقاوت آن ها بسیار زیاد است که در دو حالت عمودی و افقی چاپ و تولید می شوند، پرچم های اهتزاز انواع مختلفی دارند مانند پرچم های اهتزاز کشور ها، پرچم اهتزاز تبلیغاتی، پرچم اهتزاز مذهبی و... .

ریسه با چاپ اختصاصی

همه ما ریسه های زیادی را در مناسبت ها مختلف در کوچه خیابان ها و مدرسه ها دیده ایم، این ریسه ها با سلیقه مشتری چاپ می شوند و مخصوص یک مراسم یا مکان می باشد، ریسه ها با تعداد بیشتری پرچم در محیط ها دیده می شوند و جذب مخاطب بیشتری دارند.

ریسه ها معمولاً در کوچه ها، سالن ها، مدرسه ها، مناسب ها مختلف در فروشگاه ها، افتتاحیه مکان های عمومی و... مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته: توجه داشته باشید که انتخاب طرح و رنگ هایی که در چاپ پرچم های خود اعمم از پرچم تشریفات، پرچم ساحلی و... استفاده می کنید تاثیرر بسیار زیادی در دیده شدن و جذب بیننده دارد.

پرچم تشریفات

چاپ پرچم با آبان پرچم

آبان پرچم یکی از بهترین فروشگاه ها برای چاپ و حرید پرچم در تهران می باشد که با سابقه کار بالا در زمینه چاپ و فروش پرچم، مفتخر است که توانسته رضایت مشتریان خود را به طور تمام و کمال کسب کند.

اگر برای تبلیغات کسب و کار خود و یا برند سازی نیاز به چاپ پرچم دارید، با ما تماس بگیرید تا برای انتخاب نوع پرچم مناسب همکاران ما به شما مشاوره دهند و سفارشات شما را ثبت کنند.

Source

bit.ly

tinyurl.com  

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن