ان McFeatters: اشتباهات از سال 1918 تکرار می شود - سه شنبه, 14 آوریل سال 2020 PST

چهار و نیم سال به سال از قاتل ویروس آن است که بدانند ما در حال ساخت همان اشتباهات در برخورد با یکی از تاریخچه

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

چهار و نیم سال به سال از قاتل ویروس آن است که بدانند ما در حال ساخت همان اشتباهات در برخورد با یکی از تاریخچه بدترین بیماری های همه گیر است که ما ساخته شده در سال 1918 102 سال پیش.

طول بزرگ آنفلوانزا رئیس جمهور وودرو ویلسون غوطه ور در جنگ جهانی اول را نادیده بیماری او به عنوان ایجاد یک ماموت جنگ بوروکراسی. حتی به عنوان آنفلوانزا مرگ و میر صعود به صدها نفر از هزاران نفر او تشویق رهبری برای ملت به مبارزه – آلمانی نه ویروس. خود او قرارداد آنفلوانزا در نتیجه آسیب پایدار به سلامت خود و تصمیم گیری های بد است که به زودی قرار دادن جهان در جنگ دوباره.

امروز دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شده است "هلهله" برای اقتصاد امتناع از اعتراف به شدت از بحران هدفمند تشدید تنش با چین سوق دادن کسب و کار به بازگشایی بیش از حد به زودی ترویج مسخره تئوری های توطئه و دروغ گفتن در مورد تست.

در سال 1918 نیویورک عمومی وزارت بهداشت یک بار بهترین در جهان را بر عهده گرفته, سیاسی, هک, که muffed شانس حاوی ویروس کانون. خدمات بهداشت عمومی آمریکا نیز مشخص شده بود بی اثر رهبری بی احترامی جدی دانشمندان است.

امروز بسیار مشهور مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری شده است, کنار. هیچ briefings. دستورالعمل آن برای بازگشایی اقتصاد با تاخیر و تحقیر. دانشمندان آن را نادیده گرفت زیرا از یک دستور برای وفاداری به اطلاع رئیس جمهور بیشتر نگران انتخاب مجدد از نصب مرگ و میر.

سپس به عنوان در حال حاضر وجود دارد یک unenforced ملی قرنطینه هر محل سمت چپ به عمل خود. سپس به عنوان در حال حاضر فرمانداران و شهرداران خواهش کرد که واشنگتن برای کمک دریافت کرده و تقریبا هیچ چیز. در حال حاضر به عنوان رهبران دروغ و اعتماد از دست رفته. در حال حاضر به عنوان ویروس آشکار وحشتناک گیج کننده راه.

تعداد موارد آنفلوآنزا و مرگ و میر بودند بسیار underreported; حداقل 50 میلیون نفر در سراسر جهان 675,000 از 105 میلیون آمریکایی. هزاران نفر به تنهایی درگذشت. رهبران سیاسی تمسخر ایده دوم یا سوم موج.

سپس به عنوان در حال حاضر وجود دارد اولیه خندیدن که ویروس بدتر از آنفولانزای عادی خود را وحشتناکی contagiousness و مرگ را تکذیب کرد. جعلی درمان شایع شد.

سپس به عنوان در حال حاضر اعضای خدمات بسته بندی شده بودند به مناطق متراکم گسترش بیماری است. افسران که سعی در حفاظت از آنها شد تنزل مقام. با وجود خطرات سربازان در ادامه به اروپا حمل می شود به مبارزه با همه بیش از حد اغلب در حال مرگ قبل از آنها به میدان جنگ. نویسنده "بزرگ آنفلوانزا" John Barry M. نام troopships "کشتی های مرگ" و "تابوت شناور."

در ماه مارس, یک, نیروی دریایی, هواپیمای حامل فرمانده هشدار داد که ملوانان خود را در معرض خطر بودند. او رها از دستور; صدها نفر مریض شدم به عنوان او. COVID-19 تا حمله به کاخ سفید. مغلوب ساختن پیشی جستن امتناع از پوشیدن ماسک خواست به دیدار جانبازان جنگ جهانی دوم. "شما هم در مورد من نگران نباشید شما تنها در مورد آنها نگران" تهمت شکایت هنگامی که درباره خطر بالقوه به سربازان.

با بیش از هزاران مرگ مغلوب ساختن پیشی جستن بارها و بارها اصرار داشت این ویروس را "فقط ناپدید می شوند" بدون یک واکسن. "ما به شما هرگز دوباره آن را." از نظر علمی غیر ممکن است.

معاون رئیس جمهور مایک پنس اعلام کرد در اواخر ماه آوریل "من فکر می کنم اگر شما نگاهی به روند امروز آخر هفته روز یادبود ما باید این coronavirus اپیدمی پشت سر ما است." اتفاق نمی افتد.

در حال حاضر به عنوان آن اغلب خیلی دیر برای کمک به. راه رفتن و صحبت کردن قربانیان به ظاهر در بهبود سقوط مرده دقیقه بعد.

در حال حاضر به عنوان ویروس تخریب ریه و قلب و یا کلیه ها و کشته شدن نه فقط افراد مسن و آسیب پذیر بلکه بزرگسالان جوان و سالم. استقرار پزشکی غرق شد, نا امید و در معرض خطر. کودکان پس از آن به عنوان در حال حاضر خوب به نظر می رسید و بعد از آن توسعه یافته عوارض جدی در سلامتی.

سپس خصوصی پرستاران بودند ربوده و به گروگان گرفته. در حال حاضر پرسنل پزشکی برگزار می شود گروگان به کمبود تجهیزات پزشکی و سرکش حس وظیفه.

پزشکان هشدارها توجهی نشد رفت در سال 1918. امروز "آن را یک چیز وحشتناک به فکر می کنم ما می تواند چیزی را انجام داده اند و ما نمی," سوگواری دکتر ریک روشن بعد از هفته های سیاسی انفعال. او در راس این سازمان در تلاش برای پیدا کردن یک COVID-19 واکسن. سپس او از کار اخراج شد برای ابراز مخالفت با تهمت نادرست و اصرار که یک دارو اثبات نشده برای مبارزه با ویروس ها تامین می شود و میلیون ها دلار مالیات دهندگان.

بری قابل توجه مورخ 1918 همه گیر به این نتیجه رسیدند که پس از هفت سال پژوهش به آن وحشت و ترور: اگر یک غالب درس از سال 1918 از آن است که دولت ها باید به این حقیقت در یک بحران. شما لازم نیست مدیریت این حقیقت است. شما حقیقت را بگویید."

ان McFeatters یک op-ed مقاله نویس برای تریبون سرویس خبری. آدرس ایمیل خود را است amcfeatters@nationalpress.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن