YMCA می گوید: آن را نمی خواهد بازگشایی آن در مرکز شهر سنت پل در محل

مرکز شهر سنت پل YMCA نمی خواهد بازگشایی آن مرکز تناسب اندام با توجه به چهارشنبه شب ایمیل به کاربران.YMCA از بی

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

مرکز شهر سنت پل YMCA نمی خواهد بازگشایی آن مرکز تناسب اندام با توجه به چهارشنبه شب ایمیل به کاربران.

YMCA از بیشتر شهرهای دوقلو است که به جای "کاوش چگونه بهترین ما می تواند به عنوان یک مرکز جامعه با تمرکز بر جوانان" نوشته گلن Gunderson مدیر عامل شرکت سازمان.

او افزود که YMCA بررسی "چه برنامه ها و مشارکت در YMCA جامعه پاسخ توپی طراحی شده برای ارائه بحرانی زندگی-صرفه جویی در ضرورت و خدمات می تواند به نفع جامعه محلی است."

مرکز شهر YMCA واقع شده است و در سابق Galtier پلازا پیچیده در 194 E. ششم سنت در Lowertown. با آن استخر سرپوشیده و پل هوایی اتصال آن را در خدمت هر دو در مرکز شهر کارگران و ساکنان.

دو سال پیش YMCA گفت: امور مالی و بازرگانی بود که با توجه به ساخت تاسیسات جدید در 370 N. Wabasha خیابان مجاور این Osborn370 مرکز کسب و کار و رشد 20 داستان برج که قبلا قرار دارد Ecolab مقر.

سرنوشت دیگر مترو YMCA مراکز تناسب اندام خطاب نمی شد در ایمیل و YMCA از بیشتر شهرهای دوقلو را بلافاصله بازگشت پیام به دنبال کسب اطلاعات بیشتر.

تمام شهرهای دوقلو YMCA مراکز ورزشی و استخر و اردوگاه های بسته مارس 15 در پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما امیدواریم که که شما را حفظ خواهد کرد شما YMCA عضویت و انتخاب یک خانه جدید تناسب اندام و تندرستی مرکز در نزدیکی Y مانند St. Paul میدوی, St. Paul Eastside غرب سنت پل و یا هر یک از مکان های ذکر شده در اینجا است که راحت ترین برای شما" Gunderson نوشت. "هنگامی که شما را انتخاب کنید خانه جدید خود را در سایت ما به شما ارائه با یک ماه رایگان عضویت."

مرکز شهر YMCA کاربرانی که نمی تماس با سازمان ظرف مدت 30 روز را به عضویت خود قرار داده و در برگزاری Gunderson گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن