Yankees جمهور سفت Levine خواستار MLB مذاکرات برای از سرگیری

نیویورک یانکیز جمهور سفت Levine نام این بازیکنان در' انجمن برای از سرگیری مذاکرات با لیگ اصلی بیس بال برای شرو

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

نیویورک یانکیز جمهور سفت Levine نام این بازیکنان در' انجمن برای از سرگیری مذاکرات با لیگ اصلی بیس بال برای شروع این بیماری همه گیر تاخیر نجومی.

لوین گفت: پول تفاوت بین اختلافات دو طرف بود نه اولیه مانع بلکه مسائلی مانند بهداشت و پروتکل های ایمنی و تعیین چگونه به مقابله با موج دوم coronavirus.

"بنابراین به اعتقاد من نیاز به اتفاق می افتد این است که طرفین باید به هم به عنوان به زودی به عنوان ممکن است به حل و فصل این مسائل بنابراین ما می توانیم فصل رفتن" او گفت:. "همه 30 باشگاه ها می خواهم به بازی. کمیساریای می خواهد به بازی. بازیکنان می خواهند به بازی. پس بیایید این مسائل حل شد بنابراین ما می توانید شروع به بازی بیس بال. ماه مارس توافق گفت: بازیکنان خواهد مذاکره این مسائل است. کمیسر داد: من او را آماده به انجام این کار. بازیکنان باید در یک اتاق و شروع مذاکره, بنابراین ما می رفتن.

MLB ساخته شده سه طرح گذشته 72-بازی شروع فصل 14 ژوئیه که تضمین در مورد $1.23 میلیارد دلار (آمریکا) از حقوق است که در اصل بالغ حدود 4 میلیارد دلار خواهد بود و افزایش مجموع به $1.45 میلیارد اگر پس از فصل به اتمام است.

بازیکنان اصرار آنها دریافت کامل نرم افزار تاریخ حقوق خواهان در مارس 26 قرارداد با MLB. که می گوید فصل ندارد مگر اینکه برای شروع وجود دارد مربوط به محدودیت های مسافرتی در ایالات متحده و کانادا است که بازی ها را می توان قبل از طرفداران در تمام 30 به طور منظم فصل ballparks.

این اتحادیه ساخته شده ارائه دو برنامه گذشته 89-برنامه بازی شروع جولای 10 و حقوق $2.25 میلیارد دلار است.

دو طرف رد و بدل طرح های دیجیتالی گاه به گاه با ویدئو کنفرانس. آنها را در فرد ملاقات کرد از ماه مارس 13-14 در آریزونا.

"هر کس در اینجا می خواهد به دریافت پایین به کسب و کار به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است و بازی. از آنچه که من کشف holdup است که در مورد تعدادی از بازی ها و یا پول در این زمان" لوین گفت. "کمیساریای حق دارد تحت مارس توافق به برنامه بازی زمانی که بازیکنان پرداخت شده و 100 درصد نرم افزار تاریخ. این holdup, به عنوان من درک می کنم آن است که در مورد حل و فصل موارد دیگر در مارس 26 مورد است."

"آنها عبارتند از توافق نهایی در همه سلامت و ایمنی پروتکل تصمیم گیری چه اتفاقی می افتد اگر یک فصل است که قطع شده توسط موج دوم ویروس که بازیکن می تواند انتخاب کردن و تحت چه شرایطی می توان از آنها, و یک میزبان از مسائل مانند آن."

اتحادیه سر تونی کلارک گفت: شنبه اضافی مذاکرات خواهد بود "بیهوده است." بیس بال کمیسر راب مانفرد روز دوشنبه گفت: این فصل را با در معرض خطر است.

از جمعه MLB معاون کمیسر دن Halem و اتحادیه کننده ارشد بروس مایر را رد و بدل نامه که به نظر می رسد آماده سازی برای امکان دادخواهی.

"من صحبت کردن به کمیساریای روزانه. او شده است و در ادامه به اختصاص داده شده به بازی یک 2020 فصل گفت:" لوین بود که MLB ارشد مذاکره کننده از 1995-97. "همه ما می دانیم که بازیکنان با قلب و روح از این بازی است. من آنها را به نام میهن پرستان در گذشته و من باور دارم که امروز."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب