سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ به دنبال بودجه بیشتر در coronavirus همه گیر

دوسلدورف, آلمان—حتی با ورزش تعطیل و کمی تست در, سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ رئیس جمهور Witold Banka است که د

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

دوسلدورف, آلمان—حتی با ورزش تعطیل و کمی تست در, سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ رئیس جمهور Witold Banka است که در تلاش برای متقاعد کردن دولت را از بیخ و بن تا بودجه اضافی در مبارزه با مواد مخدر cheats.

تست مواد مخدر در سراسر جهان نزدیک به زمین را متوقف کند و با توجه به مستند محدودیت های ترک ضد دوپینگ مقامات به دنبال روش های دیگر برای گرفتن بازی. این بدان معناست که تمرکز بیشتر بر تحقیقات و دراز مدت تجزیه و تحلیل از ورزشکاران داده است.

"با بودجه حدود 36 میلیون نفر (در سال 2019) کمتر از یک باشگاه فوتبال آن را برای تلفن های موبایل مسخره" Banka آسوشیتدپرس گفت. "ما نیاز به انجام همه چیز را به افزایش بودجه برای مبارزه با دوپینگ سیاست و البته من سعی کنید برای متقاعد کردن دولت ها نیز به های اضافی را کمک به تحقیقات برای علم به ما آموزش پروژه است."

Banka است که در لهستان ورزشی و گردشگری گفت: او همچنین می خواهد به درخواست حامیان ورزشی و کمیته بین المللی المپیک برای بودجه اضافی زیر coronavirus بیماری همه گیر.

"با توجه به WADA بودجه ما یک وضعیت پایدار است. (همه گیر) تحت تاثیر قرار نمی, ما, آن را واقعا خوب وضعیت فعلی ما بودجه است. اما من فکر کردن در مورد آینده من می خواهم WADA به قوی تر از امروز است," او گفت:. "ما باید کارشناسان و من مطمئن هستم که با بودجه بزرگتر ما می توانید انجام یک کار خوب در مناطق دیگر و قوی تر باشد."

WADA و دیگر ضد دوپینگ بدن استفاده می شود این بیماری همه گیر به تمرکز بر روی فن آوری های جدید. WADA در حال کار بر روی با استفاده از هوش مصنوعی به تجزیه و تحلیل ورزشکاران اجرای برنامه و شروع به تست خشک شده و لکه های خون از ورزشکاران است.

گرفتن نمونه خون در آن خشک شده و نه به عنوان سریع پوسیدگی مایع می تواند ارزان تر و کمتر تهاجمی است. آژانس در ایالات متحده و آلمان مورد استفاده همه گیر به محاکمه این روش به صورت داوطلبانه است.

نمی توان آن را مورد استفاده برای ممنوعیت ورزشکاران تا WADA را کنار گذاشته اند قوانین جدید را به آن ميخ در برابر چالش های قانونی. که امیدوارم در زمان برای به تعویق افتاد بازی های المپیک توکیو در سال آینده Banka گفت.

"من می ترسم که اگر ما آن را انجام بیش از حد سریع برخی از بازی می تواند به تضعیف این روش" او گفت:. "هنگامی که ما آنها را تشخیص زمانی که ما آنها را بگیرد و آنها را تضعیف می کند این روش و ما آن را از دست بدهند. به همین دلیل است که نیاز به مقدار زیادی از فکر می کردم."

در ضمن Banka هشدار داد dopers که عدم تست بدان معنا نیست که آنها مصون از گرفتار شدن.

"COVID-19 است و نه فضایی برای بازی," او گفت:. "اگر برخی از بازی ها به فکر این است که زمان و فضا برای آنها من می خواهم برای هشدار دادن به آنها که ما را گرفتن شما و ما خواهد شد با استفاده از تمام ابزار در دسترس است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن