کار استراتژی: انجام عجله تا تغییر شغل — قسمت 2 از 3

و ما برگشتیم. هفته گذشته ستون راه اندازی یک مجموعه سه بخشی در تغییر مشاغل, سریع, در این زمان های غیر منتظره /

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

و ما برگشتیم. هفته گذشته ستون راه اندازی یک مجموعه سه بخشی در تغییر مشاغل, سریع, در این زمان های غیر منتظره / احتمالا ناخواسته حرفه ای انتقال. با بسیاری از صنایع ریختن کارکنان تحت فشار COVID-19 مربوط slowdowns کارگران ممکن است هیچ چاره ای جز به سوئیچ مشاغل به منظور پس گرفتن چک.

امی لیندگرن

مشکل این است که تغییرات شغلی معمولا تقاضا بیشتر وقت و درون گرایی از بسیاری از مردم می توانیم در حال حاضر. راه حل عجله تا حرفه ای تغییر روند است در نوک انگشتان خود را در شش مرحله ساده.

دو گام — به روز رسانی خود را در جستجوی کار مواد و باریک خود را حرفه ای انتخاب شد شرح داده شده در هفته گذشته ستون. امروز ما را نگاه در دو مرحله و در هفته آینده خواهیم در پایان با مراحل پنج و شش. آماده است ؟ در اینجا گام های بعدی در عجله بسر می رسانید تا حرفه ای تغییر روند:

مرحله 3. آغاز شبکه و اوایل جستجوی کار. با جدول زمانی برای تغییر شغل خود فشرده از یک سال و یا بیش از فقط چند ماه "اوایل" جستجوی کار نخواهد بود دور از هم جدا از این کمپین را فشار نهایی برای ارائه. حتی پس از آغاز کمک رسانی در روزهای اولیه از روند خود را کمک خواهد کرد که شما را به شکل قاطعانه تر درایو شما را در نزدیکی پایان.

هسته اصلی استراتژی در این مرحله است که برای ارتباط با افراد — که برخی از آنها ممکن است شما هنوز نمی دانید — به ارائه یک ترکیب پیام و شبکه های جستجوی کار. از این رو یک ایمیل و یا لینک پیام به کسی که خود را به تازگی به تصویب رسید زمینه ممکن است شبیه به این:

"سلام جو ما را برآورده نکرده هنوز اما من آموخته پزشکی خود را تجربه صورتحساب خود را از طریق پروفایل LinkedIn و من امیدوار بودم شما می تواند به من ارائه برخی از مشاوره. من مشغول به کار در مستقیم مراقبت از بیمار به عنوان یک پوست دستیار اما من تصمیم به تغییر مسیر به حسابداری و صدور صورت حساب طرف از مراقبت های بهداشتی. البته من باز به کار آگهی شما اگر بدانید از دهانه, اما در حال حاضر من علاقه مند هستم در دیدگاه خود را در مورد این زمینه است. آیا شما هم برای گفتگو؟"

در علاوه بر این به LinkedIn مکان برای شبکه های مخاطبین ممکن است مربوط به انجمن حرفه ای صنعت و گروه های خبرنامه و نشریات تجاری و وبلاگ ها و مدارس که استخدام مدرسان و یا مربیان خود را در زمینه های جدید.

جدول زمانی برای این مرحله: شروع به دنبال تماس به عنوان به زودی به عنوان شما را شناسایی شغل جدید خود را; آغاز توسعه فرآیند هفته پنج از زندگی حرفه ای خود را تغییر فرایند و ادامه تا زمانی که جستجوی خود را کامل است.

مرحله 4. ارتقاء آموزش های خود. شما در حال گرفتن سرگیجه هنوز ؟ در تغییر شغل با بیشتر سخاوتمندانه جدول زمانی شما می توانند در برنامه های آموزشی به عنوان گسسته فعالیت پس از به طور کامل تحقیق تعدادی از گزینه های. اما البته عجله کردن فرایند اجازه نمی دهد که برای یک وظیفه به موفقیت دیگری در مد منظم.

به جای آن شما می توانید به خودتان پیدا کنید در حال حاضر ثبت نام در یک کلاس هنگامی که شما یاد بگیرند که برنامه های مختلف را مناسب بهتر بوده است. که شانس شما نیاز به گرفتن برای حفظ سریع جدول زمانی. اگر شما اقامت متمرکز در کوتاه مدت بر اساس مهارت های جلسات شما می تواند تعادل خطر بیش از حد سرمایه گذاری قبل از شما تا به حال فرصتی برای تایید این بهترین برنامه است. حتی رایگان یا کم هزینه دوره های آنلاین می تواند یک نقطه شروع خوب در حالی که شما می توانید یک دسته بهتر در مورد آنچه شما در نهایت نیاز دارید.

پس چرا جهش به آموزش در همه, اگر این امکان وجود دارد نمی توان آن را بهترین بازی برای اهداف خود و یا بازار ؟ دلایل متعددی وجود دارد که به خصوص در این دوره خاص از زمان که ما خودمان را پیدا کنید در.

شما واقعا نمی دانید که آنچه شما نمی دانید بنابراین تقریبا هر آموزشی مربوط خواهد بود یک دارایی به زندگی حرفه ای خود را تغییر دهید. دوم شما باید برای نشان دادن تعهد به زمینه های جدید به منظور جدی گرفته شود و آموزش قوی است نشانه ای از تعهد خود را. اگر شما بوده ام به دور از در نظر گرفتن کلاس را نشان می دهد استفاده از مولد از وقت خود را. چهارم در نظر گرفتن یک کلاس در اوایل کمک خواهد کرد که خود را به شکل شبکه و توسعه بعد از آن در جستجوی کار.

اگر شما نمی توانید یک صنعت مبتنی بر کلاس شروع می شود که به زودی به جای تمرکز بر دوره های کوتاه مدت (یک یا دو جلسه) به قلم مو رنگ کردن در نوشتن نرم افزار فروش حسابداری و نظارت و یا دیگر مهارت های اساسی است که ممکن است اعمال می شود به کار جدید خود را. اما به دنبال نزدیک تر مربوط به کلاس به عنوان شما به آنها نیاز دارید برای کمک به متقاعد کردن کارفرمایان شما آماده برای زمینه های جدید.

جدول زمانی برای این مرحله: ثبت نام به عنوان به زودی به عنوان شما را شناسایی کرده ایم که کار خود را در تلاش برای شروع یک دوره در دو ماه اول خود را به طور کلی تغییر شغل روند.

این است که بسیاری از فعالیت های فشرده را در چند ماه کوتاه است. چگونه برای پیدا کردن این قطعات همه جا با هم می آیند پشت در هفته آینده برای نهایی دو قسمت از شش گام عجله بسر می رسانید تا حرفه ای تغییر روند.

امی لیندگرن صاحب یک حرفه ای شرکت مشاوره در سنت پل. او را می توان در رسید alindgren@prototypecareerservice.com.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن