بزرگ مارک های مواد غذایی خارج از نفع برای سال فروش و قیمت سهام پرش در stay-در-خانه چرا - Mon, 11 May 2020 PST

اضافه کردن عادات غذایی به لیست اجتماعی و اقتصادی تغییرات ساخته شده توسط coronavirus مستندات. بسته بندی مواد غذ

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

اضافه کردن عادات غذایی به لیست اجتماعی و اقتصادی تغییرات ساخته شده توسط coronavirus مستندات.

بسته بندی مواد غذایی مارک های که تا به حال اجرا در برابر آمریکایی ها ترجیح به صورت تازه و خصوصی-برچسب های مواد غذایی در حال دیدن یک تجدید حیات به عنوان برندهای نمادین مانند ماهی های قرمز Oreos کمپبل سوپ و Doritos پر pantries از خانه نشین, مصرف کنندگان در جستجوی لذت های کوچک.

عمده مواد غذایی فرآوری شده شرکت هایی مانند جنرال میلز, ConAgra, Kellogg و کمپبل در میان تامین کنندگان, که, اسنک, کنسرو شده و منجمد مواد غذایی را گرفته و اغلب خود را ارسال قیمت سهام همراه برای سوار شدن.

"ما شاهد سهم بازار قابل توجهی سود به صورت غالب ترین مارک های" تحلیلگر گفت: Chris Growe در Stifel. "مصرف کنندگان باید دوباره به آن علامت های تجاری."

پس از شیوع جهانی شروع به بستن کسب و کار و فعالیت های اجتماعی در سال گذشته مصرف کنندگان معروف شروع جوراب زنانه ساقه بلند در دست ضد عفونی کننده, پاک کننده خانگی و کاغذ توالت در انتظار امتداد طولانی از خانه با خود بردهاند. در حالی که آنها در آن آنها جامعی شیرین تراشه کوکی ها و دیگر تنقلات که آن را قابل تحمل است.

"شما تا به حال آشپزخانه-بارگذاری توسط نیمی از مردم در حال آماده شدن برای روز قیامت" Growe گفت. "نیمه دیگر تصمیم, 'من می خواهم به غذا خوردن در خانه در حال حاضر برای تقریبا در هر وعده غذایی است.'"

مصرف کنندگان آمریکایی شده است به طور پیوسته در حال مهاجرت به سمت مارک های برچسب خصوصی – از بستنی به سس سالاد با پنیر و لبنیات – که ساخته شد به صورت محلی در دسته های کوچک و ترویج شادابی و مواد طبیعی. که قطع به فروش برای پردازش و نگهدارنده-لادن ارائه شده توسط غول مارک های مواد غذایی به طور معمول در بر داشت در فروشگاه های مواد غذایی' کمتر-بازدید از "مرکز راهرو."

با مستندات به شدت محدود ناهار خوری گزینه های بسیاری از مصرف کنندگان معطوف به ساخت بیشتر یا همه وعده های غذایی خود را در خانه. به گفته شرکت تحقیقاتی NPD Group, مصرف کنندگان ایالات متحده به تصویب رسید آیا آن را به خودتان ذهن مجموعه ای به عنوان بیماری همه گیر در زمان برگزاری در اواخر ماه مارس رانندگی, ابزار آشپزخانه فروش. نزدیک به 80% از آشپزخانه برقی دسته بندی این آهنگ نشان داد در طول دو سال گذشته رشد NPD گفت: بیش از دو سوم رشد دو رقم برای چیزهایی مانند صفحات داغ وفل آهن و ساندویچ ساز.

"وجود دارد مقدار زیادی از خارج از خانه مصرف است که در حال حاضر معطوف به در خانه گفت:" Dirk Van de Put رئیس Mondelez International, در سال های اخیر درآمد تماس بگیرید. "و در صفحه اصلی وجود دارد بیشتر است, چرا بیشتر مستمر و وعده طول می کشد تا یک مقدار بزرگتر نقش" به خصوص با کوکی ها.

د قرار داده که شرکت می کند Oreos, Triscuits, ریتز و Chips Ahoy, گفت وعده پرورش حس خانواده است. "به اشتراک گذاری یک میان وعده با بچه های خود را به عنوان هر نوع cooped در خانه به ارمغان می آورد احساس عادی از هم آرام همه پایین," او گفت: با توجه به متن تماس بگیرید.

"کسانی که وعده برندهای بزرگ شده اند به طور قابل توجهی" Growe گفت. "ما به کسانی که ارتقا مصرفی کالا. این بدان معناست که اگر آنها را در شربت خانه خود را, شما را به خوردن آن سریع تر است." پپسی به تازگی گزارش سه ماهه اول درآمد که با افزایش 10% به لطف مردم در حال بارگذاری بالا در نوشابه و تنقلات مانند آن محبوب Doritos.

علامت Petruniak 32, واشنگتن گفت که او binging در Netflix, موز سرخ شده چیپس و رژیم غذایی کک چرا که او قادر به بازدید خود معمول رستوران.

"من بوده ام یخ زده کوفته از معامله گر جو و خوردن گیاهی تراشه" گفت: Petruniak که با این نسخهها کار در فناوری اطلاعات. "وعده کرده و به جای پخت و پز. من در اطراف در تمام طول روز در حال حاضر. من شروع یک Netflix سری و فقط غذای سبک و میان وعده و اسنک."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن