'ما در حال تلاش برای انجام بهترین های ما': رستوران ها به نوبه خود به takeout برای روز وعده های غذایی - Fri, 08 May 2020 PST

خانواده ها در کنتون ممکن است قادر به گرفتن بچه در زندگی خود را به روز صبحانه مادر آنها عادت کرده اند اما برخی

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

خانواده ها در کنتون ممکن است قادر به گرفتن بچه در زندگی خود را به روز صبحانه مادر آنها عادت کرده اند اما برخی از رستوران های محلی با همکاری گل و برنامه ریزی ویژه منوها به خانواده ها فرصتی برای جشن تعطیلات در صفحه اصلی و برای برخی از فروش است که به ناچار خواهد بود از دست داد و بدون شام خوردن در سرویس در یکی از شلوغ ترین رستوران های روز از سال است.

آدم Hegsted که صاحب متری Bruncheon در کندال متری و عسل رستوران در کار د لین و درگیر با هشت رستوران دیگر در کنتون گفت: او سعی کردم به آن را آسان تر برای خانواده ها به منظور در زمانی که کسب و کار خود را معاملات با رکود اقتصادی.

Hegsted گفت: رستوران ها باید در حدود یک چهارم از مشتریان آنها معمولا وجود دارد و تنها تعداد کمی از کارکنان مشغول به کار در هر محل.

مانند بسیاری در صنعت او تلاش برای حفظ پرداخت همان تعداد کارکنان او قبل و مجبور شده است به اجازه رفتن همه اما 20 از 175 نفر از کارکنان مشغول به کار در سراسر 10 رستوران خود را.

او گفت که او امیدوار است روز آخر هفته است که به طور معمول شلوغ ترین در سال, را کمک به او را گرفتن و بودجه برای زمانی که رستوران ناهار خوری اتاق فراموش بازگشایی ،

"همه چیز کمک می کند," او گفت:.

او امیدوار takeout منوهای رستوران ها توسعه داده اند آن را آسان تر برای خانواده ها به منظور پیدا کردن گزینه های است که احساس طبیعی برای یک روز تعطیل است.

"ما می دانیم که بسیاری از مردم ارزش آن زمان و آن را به یک مناسبت خاص, بنابراین ما می خواهیم به مطمئن شوید که ما می توانیم همان چیزهایی," او گفت:. "به این ترتیب شما می توانید تقریبا به عنوان با کیفیت خوب به عنوان شما را در یک رستوران است."

این آخر هفته نیز خواهد بود اولین بار Bruncheonette انجام خواهد شد takeout سفارشات از فضای آن در خیابان برادوی در نزدیکی Spokane County Courthouse. صاحب پیرسینگ Forral گفت: آنها بسته شده اند و پس از این مستند آغاز شده اما آغاز روز شنبه ارائه خواهد شد مواد غذایی بروید.

روز مادر است که به طور معمول رستوران شلوغ آخر هفته و مشتریان اغلب یک ساعت صبر کنید به خدمت گرفته شود.

"این احتمالا اولین بار شما نمی خواهد که به صبر کردن برای یک جدول" او گفت:.

Forral همکاری با کسانی که دختران گل و رویداد برنامه ریزی شرکت شامل گل سفارشات با وعده های غذایی.

در حالی که رزرو های ویژه روز مادر سفارشات به پایان رسید پنج شنبه, Forral گفت: کسانی که از دست رفته به ویژه هنوز هم قادر خواهد بود به منظور حساسه کیت از این رستوران منوی عادی برای بایگانی اطلاعات در روز دوشنبه.

داونپورت هتل – به طور معمول یک کانون برای صبحانه در روز مادر و عید پاک – نمی خواهد که takeout این سال به عنوان رستوران آن بسته شده گفت: Matt Jensen, شرکت, مدیر فروش و بازاریابی.

لونا واقع در تقاطع خیابان پری و 57 خیابان در جنوب تپه به طور معمول زیادی از صبحانه برای تعطیلات – اما در این سال نیست.

برندا Shimp لونا مدیر گفت: مواد غذایی رستوران معمولا ارائه می دهد به عنوان بخشی از آن روز صبحانه مادر نمی خواهد سفر خوب این رستوران تصمیم به انجام یک ویژه takeout شام به جای.

"این واضح است که کاملا متفاوت" او گفت:. "ما احساس می کنیم نمی توانیم چیزی لونا مورد برای صبحانه در قالب takeout."

با وجود رفتن به takeout تنها Shimp گفت: این رستوران را حفظ کرده است پشتیبانی از تعداد زیادی از مشتریان بار.

"ما غرق شده اند با پشتیبانی که مهمانان ما نشان داده اند بیش از این COVID بایگانی اطلاعات دوره" او گفت:. "آنها شده ایم وفادار بوده و برای درک و (هستند) خیلی هیجان زده برای ما به بازگشایی شده است."

برای کسانی که به دنبال اقامت یک شبه با یک شام یا صبحانه این کار د لین رفت و آمد مکرر ارائه شده است ویژه روز مادر معامله و یک دنده نخست شام برای هر مشتری می باشد. میشل Albertson اجرایی معاون رئیس جمهور از رفت و آمد مکرر گفته است که همچنین ارائه بسته های ویژه برای دو نفر که شامل یک اتاق همراه با شام از بورلی رستوران.

در صبح روز یکشنبه مهمان می توانید صبحانه, اما آن را نمی خواهد آن عادی بوفه. مهمانان خواهد نیاز به مواد غذایی خود را به اتاق خود.

"همه چیز تغییر کرده و ما در حال تلاش برای انجام بهترین های ما," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن