کولر آبی: پیدا کردن مناسب تابستان میان وعده برای pickiest خوار - Tue, 15 Jul 2020 PST

گاهی اوقات ما کوچک خواران ضربه زننده باید کمی قانع کننده باشد. آسان تر از انجام گفت, هنگامی که شما در حال تلاش

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

گاهی اوقات ما کوچک خواران ضربه زننده باید کمی قانع کننده باشد. آسان تر از انجام گفت, هنگامی که شما در حال تلاش برای ارائه چیزی در سمت سالم. در اینجا چند ایده برای اضافه کردن چیزی سرگرم کننده به وعده چرخش بدون به خطر انداختن مواد مغذی و یا گرفتن بیش از حد وابسته به شکر اضافه شده است.

اسب شاخدار پوست

در اینجا یک خیال باف نسخه از ماست منجمد که جادویی است به اندازه کافی برای لذت بیشتر خاص از جوان مواد غذایی منتقدان. بهتر است شما را وادار به کنترل چه مقدار شکر اضافه شده است. ماست ارائه می دهد یک دوز از پروتئین های مفید پروبیوتیک ها و کلسیم است و همچنین سرشار از ویتامین های گروه B. برای کسانی که به دنبال جلوگیری از فراورده های لبنی این دستور با این نسخهها کار فقط به عنوان به خوبی با گیاه جایگزین مبتنی بر ماست.

اندازه گیری نصف فنجان ساده یا ماست وانیلی را به سه کاسه. اضافه کردن انتخاب خود را از رنگ آمیزی مواد غذایی به هر کاسه و شما همچنین می توانید ترک یک کاسه ساده. برای یک جایگزین طبیعی مخلوط در آب توت ها از رنگ های مختلف مانند تمشک و زغال اخته یا آناناس به هر کاسه. آب از انواع توت ها کمک خواهد کرد که رنگ ماست. شیرین به طعم و مزه.

خط پخت ماهی تابه یا ظرف را با کاغذ ، دسته علف و غیره در ماست در نقاط مختلف و سپس چرخش آن را با هم به صورت سفارشی خود را طراحی غریب. اضافه کردن sprinkles در تراشه های شکلات و آجیل و میوه و یا هر toppings شما ترجیح می دهید برای اضافه جشن.

یخ برای حدود چهار ساعت یا تا زمانی که به طور کامل یخ زده. شکستن ماست را به تکه های وجود دارد و شما باید سریع و سرد میان وعده برای یک روز گرم تابستان.

اپل Nachos در

این انعطاف پذیر است دستور – شما می توانید اولویت خود را از اپل و پر کردن. ترفند این است که به سادگی ساخت آن صدا کمی بیشتر جذاب برای کودکان و نوجوانان از فقط "در اینجا یک سیب است." اپل nachos ، که آوردن این حزب به میان وعده زمان.

با استفاده از تسلط خود را از مهارت های آشپزی خلال سیب و ترتیب آن جاسوس را در یک صفحه به عنوان اگر آن را یک بستر تراشه های نان ذرت مکزیکی.

برای پر کردن گردو و کره و شکلات کلاسیک انتخاب کنید. را انتخاب کنید مورد علاقه خود را در کره مهره که آیا آن بادام زمینی, بادام, بادام زمینی یا حتی آفتابگردان. ذوب شدن آن را در مایکروویو یا در بالای اجاق گاز تا زمانی که نرم و liquidy. نم نم باران را روی سیب با یک قاشق و بالا با یک آبپاش از تراشه های شکلات. برای پروتئین بیشتر و قند کمتر جایگزین چیپس شکلات با آجیل خرد شده.

این هم یک دستور غذا را آسان برای تغییر و گیاهی. استفاده از وگان تراشه های شکلات یا گیاهی با شکوه مانند آجیل و انواع توت ها, دانه چیا و یا کنف قلب.

برای شیرین درمان جایگزین کره مهره برای کارامل یا شکلات فندق گسترش یافته است.

مورچه ها در ورود به سیستم

در حال حاضر بزرگترین چالش سبزیجات. مورچه ها در ورود به سیستم کلاسیک راه را به کرفس بیشتر سرگرم کننده, اما وجود دارد مقدار زیادی از تغییرات به این ایده.

برای اولین بار ورود به سیستم. شما می توانید با استفاده از کرفس و یا جایگزین که برای میله های هویج و خیار برش درازا موز برش درازا فلفل چوب یا چوب کدو سبز.

برای پر کردن شما همیشه می توانید استیک با کره مهره و یا شما می تواند جایگزین است که برای, پنیر خامه ای, پنیر, حموس, آووکادو له شده و یا guacamole, ماست, عسل, ماست و خیار یا شکلات فندق گسترش یافته است. هر چیزی که کمک خواهد کرد که چوب در مورچه ها را انجام خواهد داد.

مورچه ها می آیند در همه اشکال و یا اندازه آنها لازم نیست که به طور گسترده ای مخوف کشمش. شما می توانید ریز ریز کردن تا هر گونه میوه های خشک را به قطعات کوچکتر مانند زردآلو, تاریخ, شکل, آناناس, craisins یا سیب. شما همچنین می تواند استفاده از آجیل خرد شده یا توت تازه یا انگور. برای سبزیجات بیشتر شما می توانید با استفاده از نخود فرنگی, ذرت, زیتون یا گوجه فرنگی گیلاس. شما می توانید با استفاده از لوبیا برای یک دوز اضافی از پروتئین است. دانه چیا, شاه دل, دانه کتان یا دانه آفتابگردان نیز کار به عنوان یک جایگزین سالم. یا اگر چیزی شیرین تر کمک می کند تا سبزیجات به پایین سعی کنید کوچک آب نبات و یا شکلات تراشه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب