روزی DiManno: جستجو است. آبی جیز خواهد تماس پیتسبورگ خانه

بیس بال hobos نه بیشتر.منابع تایید به ستاره های دور مورد نیمه شب — که جیز آبی خواهد تماس PNC پارک در پیتسبورگ

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

بیس بال hobos نه بیشتر.

منابع تایید به ستاره های دور مورد نیمه شب — که جیز آبی خواهد تماس PNC پارک در پیتسبورگ خانه خود را.

با یک شرط: دولت محلی در پایین وجود دارد برای ثبت نام در این طرح است.

و همه ما می دانیم که چگونه دولت فدرال تا اینجا scuttled جیز' جنایت زمین به استفاده از راجرز مرکز بازی های خانگی خود را در این تابستان.

بنابراین آن را هرگز امضا در خون تا کمتر خود را نهایی می گویند. اما قطع نظر از هر تاریخ و زمان آخرین دقیقه اعتراض جیز خواهد بود ساکن در زیبا PNC پارک همخانه با دزدان دریایی است.

سه روز باقی مانده قبل از فصل به طور منظم راه اندازی جمعه در تمپا است که برش آن بسیار خوب است.

هازل مای از Sportsnet برای اولین بار به صدای جیر جیر ، حدس و گمان به حال برای چندین روز شده lasering در فولاد شهر جنوبی به جای کمدن متری در بالتیمور یا — بدترین گزینه — Salhen زمینه در بوفالو خانه Bisons تورنتو سه گانه-A وابسته است.

یک تعداد انگشت شماری از جیز در حال حاضر ابراز نارضایتی خود را بیش از آن بلندی احتمال است. گفت: Randal Grichuk زودتر سهشنبه: "اکثر بچه ها نمی خواهید به بازی در یک سه گانه-A ballpark. اتاق آموزش وزن, اتاق, کسانی که واقعا به بزرگ-لیگ استانداردهای."

یک روز زودتر مسکن آنتونی باس گفت: همان چیزی که. و جیز مدیریت ساخته شده بود آن را پاک کردن آنها گوش دادن به بازیکنان در حالی که قرار دادن سلامت و ایمنی برای اولین بار.

دزدان دریایی تا به حال قرار دادن یک بیانیه در روز دوشنبه که boded خوبی برای جیز: "در تلاش برای کمک در بازگشت از بازی همه ما عشق ما همچنان به بحث فعال با لیگ اصلی بیس بال و تورنتو بلو جیز سازمان در خصوص امکان میزبانی بازی های خانگی برای جیز آبی در پارک PNC در این فصل است. این خواهد بود یک چالش های به یاد ماندنی برای کارکنان ما اما با تکیه به کمک به دیگران است چه Pittsburghers انجام بهترین."

و این امر می تواند خوب برای اقتصاد محلی ،

"اگر ما قادر به با خیال راحت جای" بیانیه ادامه داد: "نه تنها آن را به ارمغان بیاورد اضافی توجه بین المللی به شهر ما آن را می آورد با آن شغل و درآمد برای هتل ها محلی و رستوران ها و کسب و کارهای دیگر است که پشتیبانی از Blue Jays سازمان به عنوان به خوبی به عنوان اضافی در بازدید از تیم است."

پیتسبورگ تبدیل به یک خوب و مناسب تهیه آسان سفر در سراسر جیز' تصریح 10-برنامه تیم. وجود هفت همپوشانی صفحه اصلی تاریخ بین جیز و دزدان دریایی نیاز به نوعی جزئی از برنامه برروی آن بکشید. PNC پارک است که حدود سه ساعت رانندگی از بوفالو که در آن غیر فهرستی جیز — هنگامی که آنها را به پایین قطع 30 بازیکن برای ارائه به لیگ اصلی بیس بال ظهر پنج شنبه — احتمال قطع کلاه خود را مگر اینکه جیز احتمالا برای انتخاب روچستر به عنوان جزئی leaguers HQ.

بدون شک جیز کردم کمک از دزدان دریایی GM بن Cherington تورنتو معاون اول رئیس جمهور از عملیات بیس بال تا زمانی که او در سمت چپ موقعیت که در این فصل به اجرا پیتسبورگ ،

MLB نیز قوی می گویند در جری-rigged طرح.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اطلاعات بیشتر در مورد چگونه صاحبخانه و مستأجر خواهد همکاری وجود داشته باشد هنوز روشن است. جیز شروع فصل در پنج بازی سفر جاده ای وجود دارد برخی از زمان -- نه -- به همه چیز شکل.

اما حداقل بکجا جیز معضل به نظر می رسد به حل و فصل شود.

Rosie DiManno
روزی DiManno یک تورنتو مقاله نویس مبتنی بر پوشش ورزش و امور جاری برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @rdimanno


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب