کولر آبی: ساخت حیاط خلوت خود را پارک آبی - بحباله نکاح در اوردن, 29 Jul 2020 PST

شما ممکن است متوجه شده است که کنتون در حال تجربه یک موج گرما در این هفته. با استخر و چلپ چلوپ پد هنوز هم بسته

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

شما ممکن است متوجه شده است که کنتون در حال تجربه یک موج گرما در این هفته. با استخر و چلپ چلوپ پد هنوز هم بسته شده و ممکن است برخی از نوآوری به عنوان بسیار سرگرم کننده خنک ماندن در خانه. خوشبختانه وجود دارد تن از DIY گزینه های در دسترس و با کمی وقت و چند لوازم شما می توانید خود را حیاط خلوت پارک آب است. در اینجا چند ایده برای شروع است.

استخر ماکارونی بارانی

با استفاده از یک پیچ گوشتی و یا ابزار تیز به ایجاد یک خط از سوراخ در استخر ماکارونی. قرار دادن یک لوله از طریق یک پایان و پلاگین انتهای دیگر از استخر و ماکارونی. یک درپوش بطری اغلب باعث می شود برای یک پلاگین.

Kiddie خودرو

این یکی طول می کشد کمی از مهندسی است اما بالقوه برای بارهای سرگرم کننده. پایه و اساس این ایده است که یک پی وی سی بارانی – یک مستطیل با قاب ساخته شده از PVC با یک شلنگ بارانی و فایل های پیوست و تعداد زیادی از مته سوراخ.

با هفت برابر طول PVC ایجاد دو طرف و سه قطعه از پی وی سی در بالا برای اتصال به دیوار. دیوار باید دو بار به عنوان طولانی به عنوان آنها قد بلند با یک قطعه اضافی از پی وی سی در وسط برای ثبات اساسا خود را تقسیم مستطیل دیوار به دو مربع. به جمع آوری این, شما نیاز به چهار آرنج و مفاصل و چهار سه راه مفاصل و دو چهار راه مفاصل. شما می توانید این تغییر با این حال شما می خواهم به سفارشی خود را طراحی.

یک شلنگ پیوست جایی در پایین پی وی سی قاب. اضافه کردن یک سر بارانی اگر دوست دارید اما اگر نه مته سوراخ به اندازه کافی برای بسیاری از آب و سرگرم کننده است. شما می توانید با مته سوراخ به طور انحصاری در بالای قاب برای بیشتر از یک اثر باران و یا شما می تواند به مته سوراخ در طرف به آب مانعی برای در حال اجرا را از طریق.

به این بارانی خودرو آماده به خلاق. مهم این است که حلق آویز موانع مانند خطوط استخر, رشته فرنگی, اسفنج یا پارچه نوار.

شما حتی می توانید استفاده از استخر رشته به اضافه کردن برخی از بالشتک به لوله های پی وی سی در اینجا وجود دارد.

Tarp چلپ چلوپ پد

این است به خصوص سرگرم کننده جایگزین به حیاط خلوت استخر. نه تنها آن است که بودجه دوستانه اما هیچ انتظار برای یک استخر را پر کنید. به سادگی ذخیره کردن یک پارچهای است که تمیز و عاری از حفره و یا باقی مانده است. مجموعه ای بارانی در بالا و شما باید فوری چلپ چلوپ پد. اضافه کردن برخی از عناصر اضافی مانند یک اسباب بازی اسلاید, خایه ها, منتشرشدن اسلحه و دیگر آب ، به کمک آب استخر تا کمی بیشتر, استفاده, استخر, رشته های زیر لبه tarp اگر چه این کار نیاز به tarp بنا در محل.

آب اسلاید

استفاده از پارچهای و یا هر گونه سنگین پوشش های پلاستیکی به عنوان پایه خود را اسلاید. برای بهینه لغزش شما می خواهید ثابت منبع آب مانند آویزان نازل اسپری در یک اسپری نور محیط و یا یک زمین بارانی در نزدیکی اسلاید. عنصر ضروری برای اسلاید صابون – شما ممکن است به دور و بدون آن. شما با استفاده از بسیاری از آن ارزان صابون را انجام خواهد داد اما شما ممکن است بخواهید که آرام بر روی چشم. سازمان دیده بان که در آن شما محل خود را اسلاید. مطمئن شوید که زمین نرم است و از چوب و یا سنگ.

آب لکه

یک لوله آب لکه با استفاده از پوشش های پلاستیکی. پیدا کردن ورق حداقل 4 میلی متر ضخامت دارد. باز شدن ورق و اندازه گیری عرض و ارتفاع لکه خود را. می توان آنها را در تمام طول بدن برای بچه ها و یا کوچکتر به عنوان یک ابزار اندازه. 2-پا عرض کامل-طول بدن لکه با این نسخهها کار به خوبی برای بسیاری از ارتفاعات. ریختن (فولد) ورق های نصف و خط خود را درز. استفاده از یک آهن داغ با کاغذ زیر آهن برای گرم کردن درزها و ترکیب آنها با هم. ترک یک سوراخ کوچک در انتهای بنابراین شما می توانید با پر کردن لکه با یک شلنگ. به آب به نظر می رسد آبی در کیسه استفاده از چند قطره از رنگ آبی رنگ آمیزی غذا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن