والتر Cortina: ما از دست ما شغل. بسیاری از ما دانش آموزان دبیرستان نیاز به مزایای بیکاری برای دریافت از طریق این

در اواسط ماه مارس, من از دست رفته در خودرو کار من برگزار شده بود به مدت سه سال.از آن پس به عنوان از آوریل 25 ب

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

در اواسط ماه مارس, من از دست رفته در خودرو کار من برگزار شده بود به مدت سه سال.

از آن پس به عنوان از آوریل 25 برخی از 20 درصد از Minnesotans — 556,000 مردم — حال کاربردی برای مزایای بیکاری اغلب به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. که نشان می دهد حداقل 10,000 دانش آموزان دبیرستان شغل خود را از دست (حدود 17 درصد از مینه سوتا را 300,000 دانش آموزان دبیرستان کار در طول سال تحصیلی). من به تازگی یاد گرفتم که مینه سوتا میله دانش آموزان دبیرستانی از دریافت مزایای بیکاری. در ماه مارس دولت فدرال مصوب جدید بیکاری در برنامه برای کمک به کسانی که واجد شرایط نیست به صورت منظم مزایای بیکاری از جمله دانش آموزان دبیرستانی که در خارج کار می کنند. مینه سوتا باید اجازه خارج-از-کار دانش آموزان دبیرستان دریافت این پشتیبانی ضروری در طول covid-19 بحران است.

مینه سوتا بار از دبيرستان واجد شرایط بودن فقط به طور منظم مزایای بیکاری نه کسانی که تحت جدید و همه گیر کمک های بیکاری (PUA) برنامه است. PUA محدود به زمان است کمک های اضطراری برنامه به طور کامل تامین شده توسط دولت فدرال در نظر گرفته شده برای کمک به کسانی که شغل پاره وقت کارگران و کسانی که با محدود سابقه کار و دیگران قادر به دریافت مزایای "تحت قانون فدرال یا ایالت."

PUA قوانین به وضوح نشان می دهد که تمام وقت دانش آموزان دبیرستانی که در خارج از محل کار قادر به دریافت PUA مزایای. رژیم صهیونیستی. تیم Walz و وزارت مینه سوتا اشتغال و امنیت اقتصادی باید به طور کامل پیاده سازی PUA مزایای از کار Minnesotans صرف نظر از وضعیت ثبت نام.

شغل ما از دست داده به ما و خانواده های ما درآمد ما وابسته به زندگی و مسکن و در آینده هزینه های کالج. من در خود من پس از 13. زمانی که من 7 بود پدرم در زندان بود و بعد از تبعید به مکزیک. مادر من تبعید شد وقتی که من 13 نظر من 4 ساله برادر. پس از چند ماه بی خانمانی من, عمه مرا در. هنگامی که او توسعه یافته سرطان پستان و نمی تواند کار من شروع به کار در یک خودرو در 14 سالگی حمایت از عمه من و خودم. مادر من در مکزیک توسعه یافته سرطان پستان به زودی پس از آن, و من به عنوان مسئول و برادر من هزینه. من سعی کردم بسیار سخت پس از آن به تعادل مدرسه, دانشجو, رهبری فعالیت های یادگیری از مربیان و آماده شدن برای کالج. (شما می توانید یاد بگیرید داستان دیگر-از-کار دانش آموزان ما همین'tForgetUsCampaign! Facebook صفحه.)

من خوش شانس در مقایسه با بسیاری از افراد جوان است. من مادر و عمه شده اند سرطان-رایگان برای بیش از یک سال است. هفته گذشته من شروع به کارآموزی پرداخت در مینیاپولیس پایه و اساس که در آن من ایجاد Bridgemakers های آموزشی مبتنی بر برنامه رهبری برای شهرهای دوقلو جوانان به دنبال شکستن چرخه فقر و خشونت و miseducation.

مثل من بسیاری از مینه سوتا دانش آموزان دبیرستان لازم نیست پدر و مادر که واجد شرایط برای مزایای بیکاری به دلیل پدر و مادر ما هستند مهاجران زندانی مرحوم شیمیایی وابسته بیمار روانی و یا در غیر این صورت وجود ندارد. دانش آموزان با احتمال بیشتری به کار در رستوران, خرده فروشی و سرگرمی کارهایی که ممکن است آهسته به بازگشت و کمتر احتمال دارد به telework.

اگر هیچ چیز تغییر خارج از محل کار افراد جوان در مینه سوتا که در غیر این صورت دریافت مزایای یک دلیل قوی به رها کردن از مدرسه بالا است. که نمی تواند خوب برای هر دو آنها و یا مینه سوتا است. کار دانش آموزان مالیات دهندگان و اقتصادی همکاران بیش از حد. هنگامی که ما از دست دادن شغل ما و خانواده های ما نیز مبارزه با نیازهای اساسی. مینه سوتا نباید ترک آن جوانترین کارگران را در حال حاضر بودجه فدرال برنامه در نظر گرفته شده برای کمک به دانش آموزان دبیرستانی و بسیاری دیگر از آمریکایی ها برای زنده ماندن در این بیماری همه گیر. ما همه در این با هم.

والتر Cortina, 17, یک تازه وارد در دبیرستان برای ضبط هنر در سنت پل یک کارآموز در مینیاپولیس بنیاد و مدیر موسس Bridgemakers.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن