شرکت های ایالات متحده بازگشت ویروس به عنوان وام به وزارت خزانه داری را تهدید می کند مجازات - بحباله نکاح در اوردن, 06 مه سال 2020 PST

واشنگتن – بیش از 40 شرکت ها متعهد به بازگشت پول به دولت کسب و کار کوچک coronavirus صندوق در حال حاضر که وزارت

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

واشنگتن – بیش از 40 شرکت ها متعهد به بازگشت پول به دولت کسب و کار کوچک coronavirus صندوق در حال حاضر که وزارت خزانه داری وزیر استیون Mnuchin تهدید تعقیب کیفری برای نقض قوانین از برنامه است.

مدیریت داده شرکت تا May 14 به بازگشت پول بدون مجازات. این یک کلید آزمون برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت آن را به عنوان تلاش می کند برای اطمینان از 600 میلیارد دلار به علاوه اعطای وام اضطراری برنامه کمک می کند تا کارفرمایان کوچک حفظ شغل در اقتصاد ریختن آنها در سرسام آور نرخ.

چالش قابل توجهی است. اداره کسب و کار کوچک است فشار بی سابقه ای از کمک های فدرال در یک کلیپ سریع اما با سرعت از این برنامه به پرسش های مطرح شده در مورد چگونه به طور کامل برنامه های کاربردی در حال بررسی.

"شما رو به انجام این کار هر دو کارآمد و مسئولانه و سخت است" گفت: James Thurber استاد از دولت در دانشگاه آمریکایی که تاسیس آن مرکز کنگره و ریاست جمهوری مطالعات. او گفت: Mnuchin "است که با استفاده از قلدر منبر برای ترساندن شرکت است."

وام های داده شده به عموم معامله رستوران های زنجیره ای و NBA لس آنجلس لیکرز دامن زده اعتراض. این وام های بزرگ در سمت چپ کمتر پول در دسترس برای کسب و کارهای کوچک است که اعمال می شود.

سوال در مورد وام های led Mnuchin یک معمار از طرح نجات را در نقش مجری. او صحبت از تعقیب کیفری و هشدار داد شرکت های آنها باید بازپرداخت خزانه داری اگر آنها به دروغ گواهی که آنها مورد نیاز فدرال کمک به کار گیرند و نمی تواند آن را در جای دیگر.

SBA همچنین می گوید آن را ممیزی هر وام بیش از 2 میلیون دلار و اگر مشکلات در بر داشت آن را به خودداری این برنامه ارائه وام ببخشد.

"بنابراین کسی که در زمان پول است که باید گرفته, پول, یک, نمی توان آن را ببخشند و آنها ممکن است مشمول مسئولیت کیفری است که یک معامله بزرگ" Mnuchin گفت: در یک مصاحبه با شبکه فاکس کسب و کار.

با توجه به تجزیه و تحلیل داده های شرکت FactSquared, 42 شرکت های دولتی موافقت کرده بود که از روز شنبه به بازگشت وام در مجموع $337.1 میلیون. هیچ یک به صراحت ذکر شده امکان تعقیب کیفری به عنوان دلیلی برای تصمیم خود را.

در هشدار Mnuchin است که احتمالا با تکیه بر یک بخش از ایالات متحده قانون که استفاده شده است برای تحت تعقیب قرار دادن شرکت ها و افراد برای ساخت اظهارات نادرست به آژانس های فدرال. در میان کسانی که احساس کردم آن نیش: سرمایه دار خیلی مهم خانه داری مارتا استوارت و سابق رژیم صهیونیستی. راد Blagojevich D-بیمار است.

اخیر آسوشیتد پرس تحقیقات نشان داده است که حداقل 147 عمومی شرکت دریافت $555 میلیون بالقوه بخشایش وام. برخی تا ارزش بازار به بیش از 100 میلیون دلار و تا به حال بسیاری از مدیران کسب درآمد سالانه میلیون ها نفر.

ملی رستوران های زنجیره ای – Shake Shack, کریس روت Steakhouse و Potbelly فروشگاه ساندویچ – در میان کسانی که متعهد به بازگشت وام های خود را. در تامین پول زنجیر استفاده کرده بودند یک استثنا در این قانون اجازه می دهد هتل و رستوران شرکت با بیش از 500 کارمند برای دریافت کمک اگر آنها از کارگران کمتر از آن در هر محل. هر سه گفت: آنها می توانند پول در جاهای دیگر.

شرکت های دیگر نمی دادن تا پول بی سر و صدا. آنها را سرزنش دولت برای آنچه به آنها تماس بگیرید تغییر و گیج کننده قوانین است.

SBA و وزارت خزانه داری صادر راهنمایی های جدید در آوریل 23, بعد از این برنامه بود که در جریان حاکی از این است که عموم معامله با شرکت های قابل توجهی از ارزش بازار و دسترسی به منابع اعتباری و احتمالا نخواهد بود و مدارک دقیق است که آنها واجد شرایط.

آن بود که تغییر در دستورالعمل ها است که باعث بسیاری از 40 یا بیشتر شرکت های بازگشت پول برای انجام آنها گفت. این "returners" از بیش از 300 شرکت های دولتی که حدود 1.16 میلیارد دلار در وام های تحت حقوق و دستمزد حفاظت از برنامه. بیشتر باید گفت: نه عموم چه برنامه های خود هستند.

Ashford, گروه هتلداری و BK فن آوری های یک ساز از دو راه رادیو با انتقاد از وزارت خزانه داری برای تجدید نظر در دستورالعمل. آنها گفتند که به اعتقاد آنها واجد شرایط تحت قوانین اصلی و سپس آمد تجدید نظر ایجاد "عدم قطعیت" و "سردرگمی است." بنابراین آنها گفت: آنها بازگشت پول از "فراوانی از احتیاط."

شرکت های دیگر در حال نگه داشتن پول خود را. Biolase یک ساز دندانپزشکی لیزر است که گزارش سود سالانه از سال 2003 گفت که "با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی" آن شک و تردید آن را می تواند جمع آوری پول در فروش سهام برای جبران درآمد از دست داد. به عنوان یک شرکت با 150 کارمند کمتر از حداکثر مجاز 500, Biolase معتقد است که آن را واجد شرایط برای وام کمتر از 3 میلیون دلار است که آن را دریافت کرده است.

"PPP ضروری بود در کمک به حفظ Biolase به عنوان یک کسب و کار عملی در حال حرکت رو به جلو" این شرکت گفت: در یک پاسخ ایمیل به یک AP پرس و جو.

برخی از کارشناسان حقوقی در حال شک و تردید از Mnuchin را تهدید به مجازات کیفری است. آنها می گویند آن است که یک راه خوب برای بازیابی پول مالیات دهندگان که ممکن است رفته اند, به, بزرگ, عمیق-به جیب شرکت ها به دلیل خود دولت اشتباه.

استفان Gillers یک استاد دانشگاه نیویورک قانون مدرسه است که دارای تخصص در دولت اخلاق می گوید: جنایی, مجازات شرکت های "نیست امیدوار کننده مسیر" برای recouping پول است که ممکن است توزیع شده است به عنوان یک نتیجه از این دولت بی کفایتی.

"هر گونه پیگرد قانونی خواهد باید ثابت کند که دریافت کنندگان درک آنچه دولت بود واقعا پرسیدن یک سوال مبهم و عمدا به یک گمراه کننده پاسخ" Gillers گفت.

کسب و کار کوچک برنامه باز با $349 میلیارد دلار در آوریل 3. که خسته بود در کمتر از دو هفته. کنگره پر برنامه با $310 میلیارد دلار برای دور دوم شروع هفته گذشته است.

تشکر. Nydia Velazquez, D-n. y. که سر خانه کوچک, کسب و کار, کمیته گفت: او استقبال بیشتر موشکافی از وام. اما او گفت: دولت شانه های برخی از مقصر برای مشکلات.

"آن نیست ببخشید که اجرای ضعیف و درهم و برهم rulemaking به احتمال زیاد مجاز وام به وام محروم مستحق کسب و کارهای کوچک به کمک" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن