آنچه آن را مانند به وارد کردن نیروی کار از دوران کودکی خود را در اتاق خواب

Playroom در هانا تاد خانه دوران کودکی تا به حال طولانی خدمت به عنوان پناهگاه برای نقاشی و عروسک باربی ماجراهای

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

Playroom در هانا تاد خانه دوران کودکی تا به حال طولانی خدمت به عنوان پناهگاه برای نقاشی و عروسک باربی ماجراهای. لباس از سالها خود را به عنوان یک رقابتی رقصنده پر کردن گنجه و یک aspirational هیئت مدیره چشم انداز او در مدرسه بالا بر روی دیوار آویزان.

اما ماه گذشته اتاق به عنوان تاد را برای اولین روز خود به عنوان یک تحلیلگر مالی در Medtronic, یک شرکت تجهیزات پزشکی با ستاد عملیاتی در فریدلی.

یک جزوه عکس از هانا تاد بهار فارغ التحصیل از دانشگاه ایالتی آریزونا است که کار از راه دور برای Medtronic, یک شرکت تجهیزات پزشکی, از یک اتاق در خانه دوران کودکی خود در کورکوران, Minn. در میان coronavirus همه گیر بسیاری از تازه فارغ التحصیلان برای اولین بار در مشاغل از راه دور هستند و اغلب آنها تا پایان کار از دوران کودکی خود را در خانه. (از طریق نیویورک تایمز)

"زمانی که من برگشتم این نوع دست نخورده" تاد, 21 گفت: این اتاق در خانه و خانواده خود را در کورکوران, Minn., در حدود 20 مایلی شمال غربی شهر مینیاپولیس. "شما راه رفتن در اتاق شما پر از نوستالژی کمی از زندگی چه چیزی استفاده می شود."

به عنوان دفاتر بسته باقی می ماند در سراسر کشور تاد به دست آورده است که در رشته امور مالی از دانشگاه ایالتی آریزونا در این بهار است که پیوستن به بسیاری دیگر از فارغ التحصیلان اخیر در آغاز زندگی حرفه ای خود را از دوران کودکی خود را در خانه.

نزدیک به 4 میلیون نفر تعیین شد فارغ التحصیل از تهیه موسسات در 2019-20 سال تحصیلی با توجه به وزارت آموزش و پرورش. بعضی از آنها تا به حال کار ارائه می دهد لغو به دلیل همه گیر در حالی که دیگران به صورت یک دلسرد بازار کار است که تنها چند ماه پیش بود نگاه کاملا امیدوار کننده است.

موارد کار بر روی پلت فرم آنلاین در واقع در این ماه در حال پایین 25 درصد از زمان مشابه در سال گذشته این شرکت گفت. فرصت های شغلی ذکر شده بر روی پلت فرم بودند و حتی کمتر در مه, وقتی که تفاوت در مقایسه با سال گذشته 39 درصد است.

اما حتی قبل از همه گیر آمار فارغ التحصیلان اخیر اغلب با آن مواجه مشکل پیدا کردن کار — نرخ بیکاری در حال حاضر معلق در هوا حدود 25 درصد است که به لحاظ تاریخی دو برابر است که این نرخ در سراسر کشور.

آنهایی که خوش شانس

برای کسانی که به اندازه کافی خوش شانس بود شروع شغل تمام وقت در طول قرنطینه لحظه ای است که هنوز هم تلخ و شیرین. اولین کار پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه اغلب نشان دهنده یک شروع جدید — xxx آماتور و خوشحال ساعت در یک شهر ناآشنا و یا با ترس و شرم پیوستن به دفتر سافتبال تیم برای دیدار با همکاران جدید.

هانا Derleth که فارغ التحصیل از توپ دانشگاه ایالتی ایندیانا و مهاجرت در ماه مارس به خانه پدر و مادرش یک ساعت رانندگی دور برطرف شد به امن یک موقعیت به عنوان یک هماهنگ کننده بازاریابی برای پیانو در فلش یک پلت فرم برای درس پیانو آنلاین, پس از او اصلی کارشناسی ارشد, استخدام برنامه از طریق کاهش یافت.

اما فقدان چهره به چهره و تماس با همکاران جدید شده است کمتر از ایده آل Derleth گفت: — او ملاقات سرپرست, سرپرست تنها "30 ثانیه" هنگامی که او رفت و به انتخاب کنید تا یک کار کامپیوتر است. او کار کرده است از یک میز استفاده می شود که به سایت مدرسه جلسات مطالعه.

جریان اطلاعات بیش از تماس های تصویری مارس 11 روز است که Derleth شروع کار جدید بود "مثل نوشیدن از یک شلنگ آتش مانند هر عادی روز اول," او گفت:. صفحه نمایش های ویدئویی و لگ همراه با ناتوانی در دیدار با همکاران جدید بودند و خسته کننده.

"این یکی از سخت ترین روز اول من تا به حال گفت:" Derleth برگزار شد که های مختلف کارآموزی و موقعیت های پاره وقت در دانشگاه است.

کاتارینا دلگادو 22 سال از بهار فارغ التحصیل از دانشگاه آریزونا مدرسه کسب و کار, راه اندازی شد برای حرکت به سیاتل ماه گذشته برای یک موقعیت به عنوان یک فروشنده خرده فروشی مدیر در آمازون است. به جای او تقسیم زمان بین پدر او را از خانه های شهر و خانه پدربزرگ و مادربزرگ او که در آن او و مادرش زندگی در لاس وگاس.

او محبوس در آمازون در سیاتل در تابستان گذشته در این تیم است که او ساخته شده انتقال به صورت تمام وقت کار کمی آسان تر است.

اما اعلان ها از اسنپ چت و Instagram از آرشیو شده لحظه از وقت خود را در سیاتل در سال گذشته دشوار است به معده است. "داشتن به طور مداوم reminisce" در مورد کارورزی و تجربه در حال حاضر در انتظار قرار داده چرا که از coronavirus شده است به چالش کشیدن Delgado گفت.

"زمانی که من به این زندگی که من اشتیاق و من خیلی سخت کار کرده ؟" او پرسید.

تغییر از مناظر

استخدام های جدید ممکن است انتظار می رود برای شروع حرفه خود را در براق دفاتر — آمازون ساخته شده است درخت غول پیکر پر از گلخانه برای کارکنان در سیاتل مقر — و یا در خیال شیشه اتاق ملاقات با دیدگاه های فراگیر از شیکاگو lakefront یا خط افق نیویورک است.

تاد که در حال برنامه ریزی برای حرکت به مینیاپولیس خواهد شد در نظر گرفتن کنفرانس تلفنی از یک بیشتر در محیط روستایی, در کنار پنجره ای که مشرف زمینه با گاو در این نزدیکی هست.

"وجود دارد در واقع عدل یونجه در خارج از پنجره من" او گفت:.

در حالی که او نا امید به دست در کاوش مینیاپولیس را در موزه ها و رستوران ها با دوستان تاد گفت که او به دنبال به جلو به صبحانه و ظهر سگ پیاده روی با پدرش است که در کار از خانه.

متی فلدمن که فارغ التحصیل از دانشگاه سیراکوس در نیویورک در ماه دسامبر قبل از کارآموزی در Edelman از روابط عمومی این شرکت در بهار آغاز شده و تمام وقت خود را در ارتباطات با پیمانکار دفاعی Raytheon در ماه ژوئن از زیرزمین خانواده اش در Bellefonte, Pa. — خانه ای که در آن خانواده زندگی می کردند پس از فلدمن, 23 در مهد کودک.

او سیاهههای مربوط به کار از یک نیمکت یا یک نوار بالای صفحه. این سیگنال ضعیف از زیر زمین تیره و تار توسط تمام افراد خانواده کار از راه دور ساخته شده فلدمن که ترس خود را جهت تماس های خود را در طول هفته اول خواهد افت.

"ما تا به حال چهار نفر در مشاغل مختلف انجام می دهند همه کار بر روی همان اتصال به اینترنت," او گفت:. "این واقعا یک کابوس است."

فلدمن پدر یک مدیر مدرسه ابتدایی و یک مدرسه ابتدایی معلم بود, مدعی اصلی طبقه از خانه که در آن برای چند ماه گذشته مادر خود را به تدریس در کلاس های زوم. برادر کوچکترش رو به افزایش junior در گرجستان شد و همچنین در نظر گرفتن کلاس های از راه دور.

"من می آمد پایین به قهوه و وجود دارد خواهد بود 15 بچه ها در زوم تماس در یک اتاق و پدرم در یک تماس در اتاق دیگر" فلدمن گفت. اما با مدرسه سال به این نتیجه رسیدند: "ما باید کمی بیشتر از پهنای باند اینترنت," او گفت:.

در دلگدو را پدربزرگ و مادربزرگ' شش اتاق خواب خانه مادر بزرگ او آشپز در طول روز اعضای خانواده exclaim زمانی که آنها راه رفتن را از طریق درب و Telemundo blares در حجم بالا برای پدربزرگ و مادربزرگ او که کم شنوا Delgado گفت.

با وجود این حواس او را پرت زندگی با پدربزرگ و مادربزرگ او را فراهم کرده است فرصت منحصر به فرد برای پیوند و بحث است. Delgado گفت که او تا به حال شده است صحبت کردن با آنها در مورد سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.
داشتن دلگادو نسل اول فارغ التحصیل کار از راه دور در اتاق بعدی شده است ویژه برای خانواده او نیز هست.

"مادر بزرگ من گریه می کند به معنای واقعی کلمه هر روز دیگر از آنجا که او خیلی افتخار من," او گفت:.

یک متخصص مشاوره ؟ 'سرما'

جفری Arnett, یک استاد روانشناسی در دانشگاه کلارک در ماساچوست و مدیر اجرایی جامعه برای مطالعه در حال ظهور بزرگسالی گفت: حتی اگر آن را ممکن است به نظر می رسد خطر ناک برای تازه کار به زندگی در خانه با پدر و مادر خود اموخته زندگی است که اغلب به "منحصر به فرد ناپایدار" — حتی در nonpandemic شرایط.

"آنها باید انتظارات بالا هنگامی که آنها دریافت درجه است که زندگی در جریان است تا برای آنها" Arnett گفت.
او اختصاص داده شده کار خود را به مطالعه آنچه که او خواستار "ظهور بزرگسالی" یک مرحله از زندگی برای 18 تا 29 ساله که در طی آن آنها اغلب اقامت در مدرسه دیگر و ازدواج بعد از نسل قبلی خود بود.

این قابل فهم است که این ناهماهنگی از ورود نیروی کار از خانه دوران کودکی می تواند احساس "مانند یک گام به عقب" Arnett گفت: اما او خواستار استخدام های جدید برای قرار دادن فشار بیش از حد بر خود. توصیه او به کسانی که تاکید کرد با شروع از راه دور? "لرز."

"همه چیز در هرج و مرج هستند در حال حاضر, اما این یک هرج و مرج زمان از زندگی به هر حال," او گفت:.

در حالی که با شروع از راه دور ممکن است تحت تاثیر قرار نمی های اخیر فارغ التحصیلان روانی در دراز مدت می تواند یک اثر در حرفه خود را اگر آنها نمی, گام برای ایجاد ارتباطات شخصی گفت: Robert Hellmann یک مربی حرفه ای در نیویورک است.

روابط کلید موفقیت Hellmann, گفت:, و اضافه کرد که افرادی که در ایجاد ارتباط با تیم خود و با همکاران در بخش های دیگر هستند بهتر برای تبلیغات — چیزی که

Delgado گفت که او نگران سقوط به پشت در.

Hellmann پیشنهاد کرد که استخدام های جدید رسیدن به مردم در سراسر سازمان خود را برای 15 دقیقه چت برای معرفی خود و ایجاد روابط است که معمولا رخ می دهد ارگانیک در در فرد و محیط است.
"ارتباط انسان حتی عملا باعث می شود یک تفاوت" Hellmann گفت.

کجا از اینجا بروم ؟

هنوز هم در بسته بندی چمدان در کف فلدمن اتاق خواب دوران کودکی آشکار افکار "در پشت سر من است که من می روم خانه در برخی از نقطه" در آینده نزدیک گفت. هر چند "شاید من باید شروع به قرار دادن لباس ها را در کمد من," او گفت:.

خانواده رشد کرده و نزدیک یافت و جدید شادی های دوران قرنطینه — آنها به تصویب رسید shiba inu توله سگ از یک خروج دانشجویان بین المللی در نزدیکی دانشگاه ایالتی پن و آنها انجام یک خوراک شناس قهوه مزه در خانه برای روز مادر — اما فلدمن خواسته می شود خود را دوباره وادار مشکل گفتگو در خانواده در مورد لذت بردن از زمان با یکدیگر و در عین حال حسرت برای استقلال و تجارب جدید.

"شما با مردم است که عشق شما و جامعه شما فوق العاده آشنا با او گفت:" از بودن در خانه.

اما پس از حضور در دانشگاه خارج از کشور, تحصیل در خارج از کشور در اسپانیا و زندگی در شهرهای مختلف در سراسر کشور برای کارآموزی فلدمن گفت: او مشتاق برای رشد شخصی می آید که از زندگی در یک مکان نا آشنا. او در نظر گرفته شده است کار از راه دور از بروکلین برای چند ماه.

"به عنوان شگفت انگیز به عنوان این است به رول از رختخواب در صبح روز یکشنبه و صبحانه را آماده نیز وجود دارد چیزی می شود گفت: برای اینکه 23 ساله در یک شهر بزرگ گرفتن پای خود را در دنیای واقعی," او گفت:. "این آسان نیست برای زندگی خود را به عنوان یک زن 23 ساله, اما آن را به یک مراسم از تصویب."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب