و وارد Ayron جونز منتشر شده خود را برای اولین بار اصلی-برچسب تک آهنگ "مرا دور' - سه شنبه, 25 Jun 2020 PST

پس از سال ها تجربه به عنوان یک هنرمند مستقل در سیاتل Ayron جونز منتشر کرده است خود را برای اولین بار اصلی-برچس

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

پس از سال ها تجربه به عنوان یک هنرمند مستقل در سیاتل Ayron جونز منتشر کرده است خود را برای اولین بار اصلی-برچسب تک "را از من دور است." آهنگ صدا است که عمیقا ریشه در سیاتل موسیقی تاریخ است. سخت-راک پالت باز می شود آهنگ با وقت شناس طبل و عمیق growling گیتار خط. اما این آهنگ می سازد و در آن پیچیدگی و تنوع آن را تحت تاثیر قرار, با لحظات کشیدن از هیپ-هاپ و بلوز, گرانج و راک.

قریب به اتفاق, احساس, هر چند یکی از سنگ نوستالژی تبدیل شده عصر جدید است. جونز سیاتل موسیقی تاریخ مصرف جدید و معاصر شکل.

در حال توسعه است که تشکیل شده است سریع یا آسان. جونز کار کرده است سخت در هنر و صنعت خود را از او برداشت گیتار در 13. که گفت: موسیقی همواره بخشی از زندگی خود را. "من می تواند حتی بیشتر به عقب و می گویند مثل وقتی که من شروع ویولن در سن 11. حتی بیشتر به عقب می توانم بگویم رفتن به کلیسا در روز یکشنبه.

"در زمانی که من 19 بود من در بازی در کافی شاپ ها و زمان من به اندازه کافی برای رسیدن به میله من پخش هفتگی مباحث در اینجا در سیاتل."

آن را آشکار و راه را به او: "اکثر نوازندگان خرد کردن در شهر خود با رویاها و آرزوهای بودن بزرگتر است."

اما دستیابی به این رویاها آسان تر است از انجام گفت. در صحبت کردن به جونز آن را می شود روشن است که کار خود را در نتیجه استعداد و بسیاری از کار سخت است.

در سال 2011 جونز کردم یک گیگ تور با گروه فانک عمیق پنبه. به زودی پس از او تا به حال شانس اجرا در Sir Mix-a-Lot در یک نوار در نزدیکی UW.

"او در پیاده روی را دوست دارد و چه چیزی او را شنوا و بنابراین او تولید اولین indie در, رکورد," جونز گفت. "از آن نقطه به ما این فرصت را برای باز کردن برای برخی از عمده عمل می کند به عنوان آنها را از طریق شهر رو به بازی در برخی از بسیار بزرگ مرحله است. باز برای B. B. King, فرصتی برای بازی با Guns N' Roses برخی از مسائل بسیار سرد."

دوم ضبط مستقل زیر کمربند خود جونز امضا شده در اوایل سال جاری به ماشین بزرگ/John Varvatos سوابق و ساخته شده خود را برای اولین بار تجاری آلبوم. "مرا دور" است که اولین آهنگ این آلبوم از تاریخ انتشار است که برای آن اعلام خواهد شد.

انتقال به یک برچسب است که همیشه آسان نیست اما برای جونز انتقال صاف بود. "این فقط وضوح و یقین کردم که من در اینجا. و دانستن برای مطمئن شوید که آنچه من می خواستم به مانند صدا و دانستن است که من را به سطح بعدی که آمد از طریق سال کار می کنند. و سپس من به اندازه کافی خوش شانس به یک برچسب است."

این نوع از اعتماد به نفس است و طراوت در تاریخ ثبت است. "مرا دور" و بسیاری از آهنگ های قبلی (که آنلاین در دسترس هستند) به طور قابل ملاحظه مطمئن باشید. به سرچشمه شدت و هنر که جونز می کند نیاز به اعتماد به نفس در میکروفون....

محیط زیست و محل تأثیرات عمده ای برای این آلبوم است.

"من فکر می کنم من صدای یک تفکر است که تمام راه برگشت از بلوز و روح عصر که تولید شده هنرمندان مانند کوئینسی جونز و کمک به همراه هنرمندان مانند ری چارلز به دهه 60 هنگامی که جیمی هندریکس انقلابی برای تلفن های موبایل گیتار," او گفت:. "و پس از آن تمام راه را تا به امروز وجود دارد, گرانج, عصر به امروز است."

اختلاط در West Coast hip-hop, جونز اشاره کرد Dr. Dre, مایکل جکسون, Rage Against the Machine به عنوان فقط یک چند در میان یک لیست طولانی از نفوذ.

"در شرایط زمینه برای بقیه آلبوم ("مرا دور" است) قطعا یک پیش نمایش دزدکی حرکت کردن از آنچه شما در حال کنه. اما برخی از این آهنگ ها در ثبت, جاوا احتمالا تکیه به هیپ-هاپ خطوط برخی میخوام لاغر تر راک خطوط برخی میخوام لاغر به بلوز و R&B. من حدس می زنم که حس من فقط از نوع خم ژانرهای."

بودن در سیاتل و دیرین شکل در صحنه موسیقی زنده – آن را حس برای جونز به کمی مورد ضرب و شتم توسط طولانی مکث قرار داده و در کنسرت ها و رویدادهای عمومی. اما جونز اظهار داشت که زمان این مرحله شده است یک فرصت برای به دست گرفتن در یک چشم انداز اغلب مهار توسط فعال تفریحی.

"فقط قادر به نشستن و نوع تمرکز در این نسخه جدید است یک بیت از یک برکت و رحمت زیرا در غیر این صورت من می خواهم در جاده ها و انجام یک دسته از مسائل است." "بنابراین وجود دارد برخی از نوع از جوانب مثبت و منفی به آن است. این نیمه سرد فقط به نظاره نشست و تماشا کنید که چگونه بسیاری از مردم واکنش نشان می دهند به آنچه شما انجام می دهند. هنگامی که شما در تور شما می توانید ببینید که."

برای ماه های آینده جونز خوشبین است: "امیدوارم ما فقط نگه داشتن نورد مسائل قبل از همه چیز باز و سپس هنگامی که آنها انجام می دهند ما می توانیم در حال حاضر ساخته شده است یک دیوانگی و خارج وجود دارد و واقعا در مقابل برخی از مردم است. ... آن را به یک زمان مهم است."

جونز بازی کرده است اسپوکن قبل و گفت: او بازگشت.

"من قطعا یک نقطه به نقطه متوقف و با همه آشنا غربی حلق آویز نقاط و قطعا در اسپوکن است در رادار برای هر زمان که ما شروع به باز کردن back up گرفتن در تور" او گفت:.

بررسی های جدید خود را تنها "مرا دور" در جریان خدمات و اخیر خود در مجموعه KEXP, رادیو, ضبط, است که در یوتیوب در دسترس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب