انگلستان برطرف مستند محدودیت اما بسیاری دست انداختن دستورالعمل - Mon, 01 Jun 2020 PST

لندن – انگلستان کاسته بیشتر مستند محدودیت دوشنبه با وجود هشدارهای برخی از مقامات بهداشتی از دیگر سنبله در coro

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

لندن – انگلستان کاسته بیشتر مستند محدودیت دوشنبه با وجود هشدارهای برخی از مقامات بهداشتی از دیگر سنبله در coronavirus عفونت به خصوص اگر انگلیسی ها همچنان در نقض دستورالعمل های جدید.

بسیاری از این تغییرات در انگلستان که در آن تعدادی از مدارس بازگشایی برخی – و نه همه – کودکان خردسال برای اولین بار از آنها بسته شده و در اواسط ماه مارس.

کاستن مستند به خصوص در انگلستان و نگرانی از آن است که مصرف بیش از حد به زودی برای اقتصادی به جای دلایل بهداشتی داده شده هنوز به سطح بالایی از عفونت کروناویروس و فقدان شواهد نشان می دهد که به تازگی نورد پیگیری و ردیابی سیستم در حال کار به درستی.

حتی در اسکاتلند وجود دارد نگرانی بیش از دیگر سنبله در عفونت. اسکاتلند و وزیر اول Nicola Sturgeon هشدار داد که دولت او ممکن است معکوس البته اگر مردم contravened قوانین به عنوان آنها بیش از دیگر آخر هفته آفتابی.

او گفت که پلیس در اسکاتلند پراکنده 797 گروه در روز شنبه به تنهایی برای انچه پنج برابر بالاتر از شنبه گذشته. او همچنین گفت: استفاده از جاده در روز یکشنبه بود و تا 70% در هفته قبل است.

ماهیان خاویاری گفت: قوانین سخت تر خواهد شد "اگر وجود دارد ادامه داد: مدارک و شواهد از حتی یک اقلیت نه مطیع این دستورالعمل و سفر بی ارزش اگر مردم دیدار در گروه های بزرگتر و یا اگر آنها در حال سفر است که خطر گسترش این ویروس است."

بیش از آخر هفته به انگلستان basked در آفتاب گرم سواحل و پارک های بسته بندی شده با بسیاری از مردم به وضوح مشاهده اجتماعی فاصله دستورالعمل برای ماندن 2 متر (6 1/2 فوت) از هم جدا.

چهار کشور را تشکیل می دهند که انگلستان – انگلستان و اسکاتلند و ولز و ایرلند شمالی – در حال حرکت در سرعت های مختلف از این مستند آغاز شد که مارس 23.

انگلستان رفته دورتر. و همچنین بازگشایی مدارس ابتدایی, گروه شش نفر در حال حاضر قادر به ملاقات خارج از منزل, از جمله در باغ ارائه شده اجتماعی فاصله دستورالعمل ها مشاهده شده است. این افراد آسیب پذیر در نظر گرفته که خواسته شده است به باقی می ماند در داخل خانه و دور ماندن از افراد دیگر از ماه مارس در حال حاضر نیز قادر به رفتن برای پیاده روی.

انگلیسی, وزیر بهداشت مت Hancock که ميوه ها در, تغییرات در انگلستان به دنبال مقابله با نگرانی در حالی که گفت این دولت را سفت محدودیت در سطح محلی و در صورت شعله ور شدن ،

"داده ها نشان می دهد که ما در حال پیروزی در نبرد در برابر coronavirus," او گفت:. "امروز ما در نتیجه قادر به ایجاد برخی از محتاط تغییرات به مستند قوانین با دقت و با خیال راحت."

هنکاک با اشاره به این واقعیت است که تایید شماره جدید روزانه عفونت بود 1,570 که پایین ترین سطح از مارس 27.

او همچنین گفت: انگلستان ثبت 111 کروناویروس جدید-مرگ و میر ناشی از پایین ترین مجموع روزانه از مستند در محل قرار داده شد در مارس 23. اما آمار و ارقام منتشر شده در روز دوشنبه باید در طول همه گیر شده است مصنوعی پایین به دلیل تاخیر در گزارش مرگ و میر در طول تعطیلات آخر هفته.

هنوز که افزایش زمان انگلستان رسمی coronavirus مرگ به 39,045 است که 556 بالاتر از معادل کل دیروز اعلام کرد. که پرسش های مطرح شده که در آن بیش از این اضافه 445 مرگ و میر ناشی از آمد. دولت گفت: آنها مربوط به موارد شناسایی شده از طریق آزمایش توسط شرکای تجاری.

هر چه از محاسن این کاهش پدر و مادر در سراسر انگلستان بود تصمیم گیری های دشوار را به دوشنبه. و شواهد اولیه نشان می دهد که بسیاری تصمیم گرفتند در برابر فرستادن فرزندان خود به مدرسه.

جف بارتون دبیر انجمن مدرسه و دانشگاه از رهبران و گفت: تصویر "بسیار پیچیده" با سر معلمان گزارش که حضور در محدوده بین 40% تا 70% از دانش آموزان واجد شرایط.

"مدارس باقی مانده اند باز به آسیب پذیر و کلید کودکان کارگر در سراسر مستند دوره به عنوان مستند آسان آن است که به احتمال زیاد این منجر به تقاضای بیشتر برای اماکن," او گفت:.

اما سپاه 39 بود یکی از والدین که تصمیم گرفت به او اجازه دهد پنج سال ایسلا به مدرسه بروند.

"من کمی مضطرب اما او هیجان زده بود و من فکر می کنم آنها نیاز به رفتن به مدرسه به عنوان وجود دارد نیاز به برخی از نوع نرمال در زندگی خود را," او گفت: در گیتس از ملکه تپه ابتدایی و مهد کودک در نزدیکی نوریچ.

"برای 10 هفته او گفت:" زمانی که من به عقب ؟ وقتی که من رفتن به عقب؟' سپاه گفت. "سپس در 6.30 صبح امروز آن را" مومیایی سریع!"'



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن