Uber کاهش 3,000 شغل به عنوان همه گیر اسلش تقاضا برای سواری - Mon, 18 مارس سال 2020 PST

نیویورک – بارگذاری قطع 3,000 شغل از آن نیروی کار دوم آن عمده موج اخراج در دو هفته به عنوان coronavirus کاهش تق

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

نیویورک – بارگذاری قطع 3,000 شغل از آن نیروی کار دوم آن عمده موج اخراج در دو هفته به عنوان coronavirus کاهش تقاضا برای سواری.

سان فرانسیسکو شرکت با کاهش یک چهارم از نیروی کار خود را از سال آغاز کرد, از بین بردن 3,700 مردم از حقوق و دستمزد در اوایل این ماه.

بارگذاری خواهد شد دوباره با تمرکز بر کسب و کار اصلی آن حرکت مردم و ارائه مواد غذایی و مواد غذایی گفت: مدیر عامل دارا Khosrowshahi, در یک توجه داشته باشید به کارکنان دوشنبه.

سوار-نقطه غول بسته خواهد شد و یا تحکیم 45 دفاتر در سطح جهان و تقریبا تمام ادارات تحت تاثیر قرار خواهد شد اخراج. این شرکت در حال بسته شدن کسب و کار خود را برای توسعه محصولات و خدمات خود را برای پلت فرم و یک واحد کار بر روی هوش مصنوعی است. آن را نیز به دنبال استراتژیک جایگزین برای آن شغل استخدام برنامه بارگذاری آثار Khosrowshahi گفت.

"این یک تصمیم من تلاش با" Khosrowshahi گفت. "ما ترازنامه قوی است می خورد و در حال انجام سواری به نظر می رسد کمی بهتر شاید ما می توانیم این صبر لعنتی ویروس از .... من می خواستم وجود دارد به پاسخ های مختلف ... اما به سادگی وجود دارد هیچ خبر خوبی بشنوم."

Uber را سواری, کسب و کار اصلی این شرکت سود ژنراتور سقوط کرد و 80 درصد در آوریل نسبت به ماه مشابه سال گذشته است.

"در نهایت من متوجه شدم که امیدوار جهان را بازگشت به حالت عادی در هر زمان قابل پیش بینی قاب بنابراین ما می تواند انتخاب کنید تا جایی که ما به سمت چپ خاموش در راه ما به سود دهی نمی شد یک گزینه قابل دوام" او گفت:.

بارگذاری از دست داد $2.9 میلیارد دلار در سه ماهه اول به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس نابود خود را در خارج از کشور سرمایه گذاری است. شرکت هایی که تکیه های اقتصاد را ضربه سخت شده با این بیماری همه گیر کوروناویروس به مردم ماندن در خانه و خجالتی و دور از خدمات مشترک به منظور کاهش این ویروس گسترش یافته است.

Lyft, Uber اصلی آمریکا رقیب گذاشته 982 نفر در ماه گذشته و یا 17 درصد از نیروی کار خود را به دلیل کاهش تقاضا است. Careem حال بارگذاری تابعه را در خاورمیانه کاهش نیروی کار خود را با 31 درصد.

Uber برآورد آن را متحمل خواهد شد 175 میلیون دلار به $220 میلیون دلار در هزینه های مربوط به تغییر ساختار از جمله قطع دیگر منافع و هزینه های بسته با توجه به تشکیل پرونده فدرال. همراه با زودتر اخراج تغییرات طراحی شده برای صرفه جویی در $1 میلیارد دلار در سال است.

Uber رانندگان در نظر گرفته مستقل و یا قرارداد کارگران نه کامل کارکنان بنابراین با وجود افت شدید در درآمد خود را از محو تقاضای آنها واجد شرایط برای قطع و یا از مزایای این شرکت است. کالیفرنیا به چالش کشیده این به تازگی تحت پیگرد Uber و Lyft و ادعا آنها misclassified رانندگان خود را به عنوان پیمانکاران مستقل تحت دولت جدید قانون کار. کت و شلوار به دنبال جبران برای دستمزد پرداخت نشده بدهکار به رانندگان در میان چیزهای دیگر.

یک پوشش نقره ای برای این بیماری همه گیر است که Uber را می خورد و کسب و کار تبدیل شده است مهم تر به مردم ماندن در خانه و رستوران ها و تحویل است که در اینجا به ماندن Khosrowshahi گفت.

"ما دیگر نیاز به نگاه دور برای آینده رشد زیادی فرصت: ما در حال نشستن در سمت راست بالای یک" Khosrowshahi گفت.

او هشدار داد که رشد می خورد نمی آیند نزدیک به پوشش هزینه های.

"من هر باور است که حرکت ما در حال ساخت را دریافت می خورد به سود دهی فقط به عنوان ما با سواری, اما آن را به اتفاق می افتد یک شبه" Khosrowshahi گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن