تن ماهی با قایق می گرداند پس از سفر به همه گیر - شنبه 23 آوریل سال 2020 PST

سیاتل _ هنگامی که تن به قایق سنت جود motored از ایالت واشینگتن, بشویید., در ماه نوامبر برای ماهیگیری زمینه 500

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

سیاتل _ هنگامی که تن به قایق سنت جود motored از ایالت واشینگتن, بشویید., در ماه نوامبر برای ماهیگیری زمینه 5000 مایل دور در اقیانوس آرام جنوبی چند نفر خارج میکروب شناسی آزمایشگاه تا به حال شنیده کلمه "کوروناویروس."

زمان 95 پا, کشتی لنگر انداخت در سیاتل این ماه, میکروب زده شده بود کل جهان و تبدیل کسب و کار دریایی وارونه است.

"Baboom!" گفت: مالک و کاپیتان جو Malley که در بازگشت از شش ماه سفر برای پیدا کردن بازار اولیه برای خود را با کیفیت بالا albacore از بین رفته بود. "چه کسی می تواند پیش بینی کرده اند این است؟"

نزدیک به سه چهارم از سنت جود گرفتن بادها معمولا در رستوران ها از جمله چند تن از سیاتل تحسین شده ترین مقصد ناهار خوری. Malley و همسرش, جویس هستند دوستان نزدیک با برخی از شهرستان سرآشپزها بالا. اما با ناهار خوری در حذف در طول coronavirus مستندات این Malleys در حال حاضر پیدا کردن خود را با یک کمبود مشتریان و فضل ماهی: سی و پنج تن در یک هوای سرد-تسهیلات ذخیره سازی و یکی دیگر از 48 تن stashed در انتظار قایق خود را در منهای 30 درجه است.

بنابراین Bellevue, زن و شوهر تصمیم به انجام چیزی است که آنها انجام داده اند در حدود 20 سال: فروش مستقیم به مردم در بارانداز.

ماهیگیران از مین به ماساچوست به کالیفرنیا انجام شده است همان تلاش برای نجات آنچه که آنها می توانند از یک فصل بی سابقه ای از تحول است که تأثیر کل صنعت است. گسترده بسته محرک اقتصادی توسط کنگره تصویب شامل 300 میلیون دلار برای ماهیگیری عملیات دریایی پردازنده و منشور قایق صنعت و نمایندگان خواستار اضافی 1.5 میلیارد دلار در کمک های اولیه.

برای کسانی که می دانند و حرمت سنت جود نام تجاری _ و برای برخی که تا به حال آن را نشنیده _ چشم انداز سوشی درجه کل ماهی تن در 3 $پوند بود و بهانه ای مناسب برای خارج شدن از خانه در یک drizzly شنبه و بازحمت حرکت کردن به ماهیگیران ترمینال در بالارد. این Malleys برنامه ریزی برای فروش دوباره بیش از آخر هفته روز یادبود – مه 22 تا 24 با شروع هر روز در ساعت 10 صبح

"این بسیار سرگرم کننده تر از سوپر مارکت" گفت: Vinh Bui که سوار از رنتون با همسرش, Thanh. این زن و شوهر که عینک تطبیق شطرنجی ماسک به خانه رفت با 16 کوبنده برخی از فیله و برنامه ریزی برای sashimi و ماهی تن گریل شده.

آن را نیز یک قرارداد بسیار خوب با قیمت زیر عمده فروشی نرخ برای تمام ماهی. روز جمعه برای اولین بار بعد از فروش یکی خریدم 30 تن ماهی بزرگ گفت: همسر اول پل Raikeve او به عنوان صعود به بالا و در عین حال یکی دیگر از براق منجمد-سفت albacore.

آنا و تراویس Ankrom منتظر در خط _ در یک فاصله امن از دیگران _ برای خرید 15 کیلو فیله نیز نامیده می شود نسل, فروش برای $12 پوند. زن و جانبازان از سنت جود تن که اغلب خرید در بالارد و یا دانشگاه های منطقه بازارهای کشاورزان.

آنها قصد دارند می توانند روز شنبه در مسافت که آنا تخمین زده می شود به اندازه کافی برای حدود 50 کوزه هر یک با چاشنی روغن زیتون و نمک و میخک و یا دو سیر.

"این درست مثل کنسرو هر چیز دیگری," او گفت:. "شما فقط باید مطمئن شوید که خود را به قالب های استریل هستند."

پوشیدن آبی ماسک صورت و جو Malley استقبال مشتریان در حوض و ارائه بداهتا راهنمایی پخت و پز. او توصیه می کند برش نسل به استیک یک اینچ و یک چهارم ضخامت در حالی که هنوز منجمد تا حدودی سپس ادویه و سوزاننده و آنها را در کوره ترک وسط خام است.

"این خیلی آسان تر به طبخ از آن است که به undercook" او هشدار داد.

Malley و سه خدمه مرد ماهی با قلاب خطوط تا 100 فوت طول چرخش lures در نزدیکی سطح که در آن جوان albacore خوراک. هر ماهی بريدن در به طور جداگانه با دست بلافاصله بلد و فلش-منجمد است که کلید با کیفیت بالا, او توضیح داد.

دست زدن باعث می شود تفاوت با توجه به جیمز ریش برنده جایزه آشپز ماریا Hines از کشت. "گوشت همیشه گوشتی و شتم," او نوشت: در متن. "این همیشه سلیقه, پاک, نه ماهی."

در قایق سفر اخیر بسیاری از ماهیگیری انجام شد یک هزار مایلی شرق نیوزیلند. خدمه اب و هوای سه توفان و تنها در ساحل دو بار بعد از تنظیم کردن از ساموا. در اوایل ماه فوریه آنها offloaded: 70 تن ماهی در نیوزیلند و به سختی شنیده زمزمه مورد ترسناک ویروس جدید. اما در اوایل ماه آوریل زمانی که آنها وارد تاهیتی همه گیر مواج بود. آنها تنها مجاز به معطل در بندر نصف روز و نمی تواند ترک قایق. به طوری که آنها سوخت و رهبری برای سیاتل _ یک سفر است که در زمان 26 روز.

Malley امیدوار است که رو به زوال رستوران بازار را دوباره زنده خواهد شد به عنوان eateries به آرامی شروع به بازگشایی شده است. در این میان برخی از ماهی تن می تواند کنسرو شده و بقیه نگهداری در سردخانه. در منهای 10 درجه مشترک در امکانات تجاری ماهی خواهد ماند تا دو سال – هر چند که ممکن است از لحاظ اقتصادی قابل دوام.

"هر ماه شما می توانید یکی دیگر لایحه برای سرد سازی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب