واشنگتن کالج بریس به صورت بالقوه 15 درصد کاهش در بودجه دولت - Fri, 15 May 2020 PST

واشنگتن کالج ها و دانشگاه ها در حال حاضر با توجه مالی بازدید از COVID-19 همه گیر ممکن است مجبور به رقابت با 15

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

واشنگتن کالج ها و دانشگاه ها در حال حاضر با توجه مالی بازدید از COVID-19 همه گیر ممکن است مجبور به رقابت با 15 درصد کاهش در بودجه دولت در سال مالی آینده یک حرکت است که می تواند هزینه مشاغل و برنامه های علمی.

با دولت رو پیش بینی 7 میلیارد دلار در درآمد از طریق 2023 سال مالی رژیم صهیونیستی. جی Inslee روز چهارشنبه دستور داد سازمان های دولتی برای برنامه ریزی برای برخی از 1.9 میلیارد دلار در بودجه کاهش است. آژانس همچنین گفته شد به توقف استخدام توقف خرید تجهیزات و در نظر گرفتن راه هایی برای کوچک شدن, به تعویق انداختن یا حذف برنامه ها.

این ادارات شامل کالج ها و دانشگاه ها که خواسته برای پیدا کردن مجموع $310 میلیون دلار در پس انداز. در کنار کمک درسی, کمک های مالی دولت است که یکی از منابع اصلی درآمد برای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی.

دانشگاه ایالتی واشنگتن را هدف $37.2 میلیون دلار در حالی که در شرقی دانشگاه را حدود 10 میلیون دلار با توجه به سخنران برای آن نهاد.

برای جامعه کالج Spokane – منطقه که شامل اسپوکن کالج و اسپوکن می افتد کالج – 15% کاهش به معنی از دست دادن حدود 11 میلیون نفر است.

در بیانیه روز شنبه, CCS صدراعظم کریستین جانسون گفت: یک برش از آن قدر "خواهد تاثیر مخربی بر آسیب پذیر ترین دانش آموزان و خانواده های ما در خدمت – 360,000 جامعه دانشجویان سراسر واشنگتن – و سهام آسیب به همه این دانش آموزان را دهه را به تعمیر."

جانسون گفت: جامعه دانشگاه نقش مهمی در اقتصاد و او امیدوار است رهبران دولت نمی خواهد نیاز به کاهش 15٪. آژانس های پیشنهادی برای نشست که هدف آن به علت ژوئن 1, اما مقدار زیادی از پول آنها در نهایت تصمیم گرفته خواهد شد توسط قوه مقننه است.

"ما نمی توانیم در عین حال که در آن کمیت و یا چگونه ما را به دیدار با این شديد از کاهش بودجه" جانسون گفت: "از آنجا که ما در حال شروع یک مکالمه در سراسر جامعه ما کالج منطقه به درک که چگونه ما می تواند این بودجه قطع بدون فلج توانایی ما برای دیدار با ماموریت ما است."

برخی از EWU کارکنان در حال حاضر گذاشته شده یا furloughed عنوان کمتری از دانش آموزان در حال زندگی در چنی دانشگاه و با استفاده از آن امکانات ناهار خوری.

EWU سخنگوی دیو Meany گفت: مسئولان مدرسه کار می کنند در یک برنامه بلند مدت برای دیدار با دولت در بودجه هدف طی هفته های آینده.

در طول یک ویدیو پرسش و پاسخ جلسه در صبح روز جمعه WSU جمهور کرک شولتز گفت: مدیران در حال جمع آوری ایده ها و کار بر روی یک طرح به عنوان به خوبی.

"من می خواهم به تاکید است که ما ساخته شده است تصمیم گیری در مورد آنچه که ما در حال رفتن به استفاده از و چگونه ما در حال رفتن برای رسیدن به هر نوع بودجه اهداف" شولتز گفت. "ما فراگیر شود در تصمیم گیری ما ساخت."

شولتز آیا حکومت نه از امکان کارمند furloughs به عنوان برخی دیگر از دانشگاه ها آغاز کرده اند در پاسخ به این بیماری همه گیر. او گفت که او امیدوار است برای حفظ یک محیط آموزشی امن در حالی که حفظ به عنوان بسیاری از مشاغل به عنوان امکان پذیر است و اشاره کرد که WSU بزرگترین کارفرما در پولمن.

"شما نمی توانید یک بودجه کاهش مانند دولت خواسته است ما را به انجام بدون تاثیر افراد, خدمات, و آنچه ما قادر به انجام" شولتز گفت. "و ما می خواهیم مطمئن شوید که ما به حداقل رساندن تاثیر بر ما دانش آموزان و به حداقل رساندن تاثیر بر توانایی دانش آموز برای رسیدن به WSU مطالعه آنها چه می خواهند و از طریق حرکت در راه به موقع نسبت به درجه خود را."

WSU سخنگوی فیل ویلر اشاره کرد که برخی از مدارس ممکن است در نهایت ببینید ضرر و زیان کمتر از 15% توصیف فرماندار منظور به عنوان یک "بودجه ورزش است."

موسسات آموزش عالی سراسر کشور در حال دریافت میلیاردها دلار از Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی و یا مراقبت عمل می کنند که کنگره با تصویب در اواخر ماه مارس است. اما بسیاری از مسئولان مدرسه می گویند که کمک نمی توان برای تمام پول آنها را از دست داده ایم با توجه به همه گیر.

برخی از مدارس داده اند بازپرداخت شهریه اتاق و هیئت مدیره و هزینه های دیگر. مقامات همچنین نگرانی در مورد پتانسیل کاهش قیمت در ثبت نام با توجه به همه گیر.

WSU, ضربه شارپی دانشگاه Gonzaga دانشگاه و کالج از اسپوکن هر اعلام کرده اند که تلاش برای بازگشایی دانشگاه و رزومه چهره به چهره آموزش در پاییز پس از دوره منتقل شدند آنلاین با توجه به COVID-19.

EWU گفت: آن را یک "آنلاین اولین حداکثر انعطاف پذیری" رویکرد حفظ توانایی برای سوئیچ بین آنلاین و حضوری فرمت های.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن