راز شادی ؟ استنفورد استاد می گوید آن را بخشش

در اینجا نسخه ای برای سلامت بهتر و شادی: ببخش.بله آمرزنده کسی که به شما صدمه دیده می تواند به کاهش خشم و افسرد

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

در اینجا نسخه ای برای سلامت بهتر و شادی: ببخش.

بله آمرزنده کسی که به شما صدمه دیده می تواند به کاهش خشم و افسردگی و استرس – و حتی فشار خون و منجر به بیشتر احساس خوش بینی و امید و محبت و اعتماد به نفس.

این است که نه فقط خوب اثیری یا مفهوم چیزی است که یک معلم مدرسه یکشنبه هنگامی که به شما گفته را انجام دهد. وجود دارد یک روش برای این خوشحالی با تحقیقات در حال انجام است که نشان می دهد بخشش می توانید ارتقاء و بهبود سلامت روانی و جسمانی.

ما صحبت های دکتر Fred Luskin مدیر دانشگاه استنفورد بخشش پروژه ها و نویسنده "ببخشید خوب: ثابت شده نسخه ای برای سلامت و شادی" "استرس خوب" و "آمرزش برای عشق." او همچنین یک کمک کننده برای خوب بیشتر مرکز علوم در UC برکلی و به عنوان co-صندلی باغ بخشش پروژه در زمین صفر در منهتن.

Q: چگونه بخشش را تحت تاثیر قرار جسمی?

یک: بخشش یک نگرش ذهن و قلب است که برای اولین بار احساس درد و رنج از دست دادن بدرفتاری و یا خیانت و سپس اجازه می دهد تا آن را به. زمانی که درد و رنج است منتشر شد, این بار عصبی و قلب و عروق و غدد درون ریز سیستم های پیشرو به مسائل فیزیکی در طول زمان است. "سازمان ملل متحد"-عفو و بخشش قرار می دهد استرس بر روی سیستم و با هر گونه مربوط به استرس واکنش فیزیکی اثر است که در این سیستم عضو که ضعیف ترین است.

س: آیا بخشش مشروط?

یک: آن را بسیار آسان تر به بخشش کسی که عذرخواهی کرد و به طور خاص ساخته شده جبران. اما با تکیه بر مجرم به انجام این کار به آنها می دهد مقدار زیادی از قدرت بیش از ما. گاهی اوقات آن است که احمقانه منتظر یک عذرخواهی از کسی که دوست ندارد با ما و یا معتقد است که ما سزاوار آنچه برای ما اتفاق افتاده و هیچ مسئولیتی برای ما رنج می برند. و هنگامی که یک فرد است که به ما ستم کرده است که فرد نمی تواند جبران و یا معذرت خواهی. به طوری که نشان می دهد که بخشش باید یک مسئله جداگانه از چه مجرم را ارائه می دهد.

س: برخی از مقاومت در برابر بخشش زیرا آنها احساس می کنید آن را condoning بد عمل می کنند. شما چطور گذشته است ؟

الف: عفو و بخشش است و نه بهانه ای برای رفتار بد و نه گفتن چیزی خوب بود. بخشش می گوید: من اعتقاد دارم که یک عمل اشتباه بود و باعث آسيب به آن اذعان زخمی و پس از آن نیز به رسمیت می شناسد و نیاز به حرکت و آزادی منفی و بار بنابراین یکی می تواند لذت بردن از زندگی و نه پس تعصب توسط یک گذشته است.

س: آیا بخشش خود سخت تر از رها از دیگر گناهان?

یک: برخی از مردمی ببخشد و خود را بسیار به آسانی و هرگز دیگران را ببخشند. برخی از آنها در بخشش دیگران و بسیار سخت در خود. برخی از مردمی که یک زمان سخت آمرزنده هر چیزی. سالمترین میان ما قادر به مشروع احساس درد ما و گاهی اوقات خشم. سپس سالم بیان احساسات مناسب اجازه می دهد خود را به غمگین زخم آنها احساس می کنید و سپس حرکت را برای بقیه زندگی خود را.

س: ما اغلب فکر می کنم از بخشش به عنوان درخواست خود را به فرد. ممکن است به گسترش این مفهوم شاید آمرزنده سیاسی رهبران تروریست ها و یا حتی زندگی خود را هنگامی که چیزی مانند یک بیماری همه گیر -- که به نظر می رسد تا اگزیستانسیالیسم ناعادلانه?

یک: بخشش یک نگرش نسبت به زندگی. عفو و بخشش یک حالت ذهن و قلب است که اجازه می دهد تا احساسات منفی به ظهور و آنها را قبول نمی روند آنها و در زمان اجازه دهید آنها را بروید. این فرایند می تواند نسبت به هر چیزی است و اغلب هم شخصی و هم اجتماعی. بخشش بسیار ساده تر زمانی که مردم در عمل قدردانی برای شگفت انگیز نعمت زنده بودن و همه فراوانی داریم و شفقت به رسمیت شناختن است که ما هرگز به تنهایی در درد و رنج ما و اغلب بسیاری از مردمی که به مراتب بدتر از تجارب برای مقابله با از ما.


سه نکته از Luskin به بخشش خود را با سنگ تیز کردن مهارت های:

خوب متوجه همه در اطراف ما — زیبایی های طبیعت هدیه و عشق به دوستان و خانواده. تعداد تجارب مثبت ما روزانه می تواند قابل توجه باشد. که توجه این است که نقطه تعادل برای دست زدن به این شرایط دشوار است که به نظر می رسد خشن و یا unmerited.

زمانی که ناراحت تمرین مدیریت استرس نه خانه. یک زن و شوهر از تنفس عمیق و آهسته به داخل و خارج از شکم خود را و به یاد داشته باشید یک تصویر از کسی که شما را دوست دارم.

یادگیری برای گفتن داستان های بیشتر در مورد زندگی ما هستند که مثبت: داستان که برجسته چیزهایی که ما آموخته اند تجربه است که به ما کمک کرد تا رشد افرادی که درست انجام شده توسط ما — به جای تمرکز بسیار مورد توجه در شکایت ما مشکلات و نارضایتی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن