از سازنده: چقدر دشوار می توان آن را برای تعمیر به یک دودکش ؟ - Sat, 09 May 2020 PST

عزیز تیم: بالا 3 فوت از دودکش باید بازسازی شود و من خانه نشین به دلیل بیماری همه گیر. من رفته خارج و خیره شد د

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

عزیز تیم: بالا 3 فوت از دودکش باید بازسازی شود و من خانه نشین به دلیل بیماری همه گیر. من رفته خارج و خیره شد در آجر یکپارچه طرح از سقف و بمب این پروژه است. چقدر دشوار می توان آن را به انجام این تعمیر ؟ آیا شما هر گونه راهنمایی و شما می توانید به من کمک متقاعد کردن همسر من, من قادر به تکمیل این چالش با موفقیت ؟ – تونی G., شارون, Connecticutt

A. coronavirus همه گیر است و بسیاری از بالا رفتن از دیوار خانه های خود به دنبال چیزی برای انجام. بسیاری از آنها خسته از درمان مانند زندانیان و بی قرار و بی پروا. برخی در حال فکر کردن در مورد تلاش یک پروژه بلند پروازانه است که هل می دهد در لبه پاکت از مهارت های خود را.

در اینجا توصیه من: گام به عقب و فکر می کنم قبل از شما عمل می کنند. اولین چیزی که به ذهن می آید در موقعیت های شبیه به این – و من از این گناه زمانی که من خیلی جوان و تاثیرپذیر پیمانکار است – شما نمی دانید که آنچه شما نمی دانید. گاهی اوقات این خوب است چرا که عدم وجود این فیلتر شما را پر می کند با اعتماد به نفس. شما تمایل به چشم پوشی از احتمال شکست و یا فاجعه.

اما آن می تواند شما را به دردسر سریع تر از مورچه ها نشان می دهد تا در یک پیک نیک. شما می تواند باعث آسیب جدی به خود و خانه خود را اگر شما یک سرنخ در مورد تمام اثرات ثانویه از یک تصمیم بی اطلاع است. برای مثال, شما ممکن است تصمیم به پاره کردن یک دیوار به دو اتاق یک اتاق. شما ممکن است فکر می کنم در مورد چه مقدار از وزن ممکن است تحمل در فقط دو یا سه دیوار خاتم. می توان آن را چندین تن.

بیایید نگاهی به دودکش پروژه. برای شروع, چگونه در جهان آیا شما قصد دارید به کار در دودکش ؟ اگر شما یک ساده در مرتع پرورش احشام خانه با یک کم شیب بام مانند پدر من در خانه که در آن شومینه آسان است برای ایستادن در کنار, هیچ مشکلی. اما آنچه در مورد تندتر سقف? تعمیر دودکش نیاز به تخصصی داربست.

دودکش مرمت شرکت ها با استفاده از داربست برای ایجاد سیستم عامل کار در هر چهار طرف شومینه. از آن نیاز به تجربه برای قرار دادن این داربست با خیال راحت. شما نمی توانید امیدواریم که آن را برای رفتن به کار می کنند. پویایی داربست تغییر زمانی که شما بار کار سیستم عامل با صدها پوند از آجر و سطل ملات.

شما باید برای جدا کردن بالای 3 یا 4 پا از دودکش را به عنوان آن را بدتر شده است. شما باید بدانید که چگونه برای نجات آجر و بازرسی آن آسیب برساند. همان درست است برای دودکش آستر.

وقتی که آن زمان برای شروع به بازسازی شما می خواهید به عنوان خوانده شده تمام گذشته ستون در askthebuilder.com سایت در مورد دودکش تاج ساخت, شومینه, تاج flashings و از همه مهم هیدراته آهک ملات. آهک هیدراته یکی از بهترین اسرار در مورد مصالح ساختمانی ساخت و ساز اما متاسفانه از آن کاهش یافته است از حمایت بیش از چند دهه گذشته. من مصمم به اجازه دهید آن را ناپدید می شوند.

دودکش را احتمالا دچار آسیب های چون تاج هرگز ساخته شده راست در وهله اول. من می خواهم سرمایه گذاری که 1 در 1000 در دودکش تاج به درستی نصب شده است. من کشف حدود 25 سال پیش راه مناسب برای ساخت یک.

این بسیار مهم است به درک دودکش تاج سقف, شومینه. اگر سقف خانه شما نشت آب به داخل شما می دانید که بسیار به زودی شما آسیب به خود سقف و دیوار و اموال. همان درست است برای دودکش ها. شما نمی توانید اجازه می دهد تا آب باران به نشت کردن از طریق تاج به مرکز دودکش.

آجر انجمن صنعت منتشر کرده است برای بسیاری از سال های بسیار دقیق دستورالعمل در مورد چگونه دودکش تاج باید ساخته شده و دقیق است. شما می توانید این اطلاعات به صورت رایگان از وب سایت خود و یا در askthebuilder.com. من به شما التماس به انجام این کار اگر شما استخدام یک شرکت پیمانکار برای بازسازی دودکش را. این موضوع را من کشف کرده ام این است که بسیاری از آجر و سنگ تراش هرگز در معرض بیا و آن کتابخانه گسترده ای از ویژگی های یادداشت.

این دودکش را و پول خود را. چاپ کردن اطلاعات ارائه شده توسط بیا و دست این برای هر پیمانکار مناقصه ، اگر آنها را مسخره و استهزا آنها را با تشکر از پیمانکار برای زمان خود و usher آنها را در اموال خود را. آن را روشن دودکش را باید بازسازی شود و در صورت BIA تصریح می کند. همانطور که برای متقاعد کردن همسر خود را شما می توانید انجام این کار, من عبور در آن گفتگو است.

تنها راه من می خواهم شاید به شما رای اعتماد است اگر شما خرید قراضه ارزان آجر و شما برای ساخت یک آزمون دودکش حدود 30 اینچ بالا بر روی یک قطعه پلاستیکی در گاراژ خود را. هنگامی که شما ببینید که چگونه مشکل آن این است که به نگه داشتن آجر تراز و شاقول و ملات آغشته سراسر آجر و تنها پس از آن ممکن است من می گویم به همسر خود "مطمئن شوید که به زندگی و سلامت, حق بیمه پرداخت می شود ،

عضویت در تیم کارتر رایگان در خبرنامه askthebuilder.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب