NHL looser کد لباس مناسب برخی از برگها بیش از دیگران — در اینجا به شما Auston ماتیوز

به عنوان NHL COVID-19 پروتکل های سفت در این هفته با تورنتو و ادمونتون هاب مجموعه ای برای باز کردن چهار شنبه, A

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

به عنوان NHL COVID-19 پروتکل های سفت در این هفته با تورنتو و ادمونتون هاب مجموعه ای برای باز کردن چهار شنبه, Auston ماتیوز است که به دنبال به جلو به یکی که شل: این کد لباس.

لیگ همیشه بازیکنان مورد نیاز به پوشیدن یک کت و کراوات قبل از بازی ها و شبکه های تلویزیونی گرفته اند برای نشان دادن آنچه که آنها می پوشند به عنوان آنها سر خود را به اتاق های قفل. اما NHL لباس قطعا بیشتر كشور از آن خود NBA و NFL برادران.

"من واقعا به دنبال به جلو به آن گفت:" ماتیوز افرا برگها مرکز که مناسب همیشه تمایل به فشار مد محدودیت. "من فکر می کنم از آن خواهد شد فرصت برابر برای بچه ها به بیان خود را مانند لیگ های دیگر قادر به. من فکر می کنم از آن خواهد شد بسیار سرد است.

"گاهی اوقات هاکی می تواند به سقوط تا آنجا که مسائل می رود. چه کسی می داند شاید آن را با این نسخهها کار واقعا خوب است و آنها آن را تغییر دهید به طور تمام وقت بدون حجاب."

نه هر برگ را مزیت بزرگ از تغییر ،

"من نه به عنوان دیوانه به عنوان یک زن و شوهر از بچه های دیگر در تیم ما با لباس های خود گفت:" defenceman مورگان Rielly. "در حال حاضر من می خواهم با پوشیدن لباس."

گذشته از واقعی بازی ها, مد اظهارات احتمالا تنها چیزی که برخی از بازیکنان به دنبال به جلو به. حباب زندگی به وعده های ناراحت کننده با محدودیت شروع این هفته:

  • بازیکنان باید با تصویب سه سواب بینی تست ها در یک ردیف در هر فاصله 48 ساعت از هم جدا قبل از سفر به این مراکز در روز یکشنبه.
  • NHL اصرار اما نه نیاز به بازیکن را به ماندن در خانه و جلوگیری از "غیر ضروری تعامل" با غیر اعضای خانواده قبل از این مراکز باز است.
  • دو بازیکن تست مثبت در پنج روز از آموزش رسمی اردوگاه از جولای 13 تا 17 لیگ گفت: پس از 2,618 آزمون در بیش از 800 NHLers. لیگ است نه انتشار نام کسانی که تست مثبت است.
  • تیم و لیگ پروازهای چارتر خواهد بود محدود به "بدون علامت در افراد با تست منفی و افراد با مشکوک قرار گرفتن در معرض و یا نشانه های مرتبط با COVID-19."
  • کسانی که در دیدار با الزامات مورد نیاز برای پروازهای چارتر خواهد بود رایگان به پرسه زدن توپی لیگ-تایید هتل ها به محض ورود: در تورنتو فیرمونت سلطنتی نیویورک و هتل X. کسانی که می رسند در هواپیمایی تجاری, اما, اول باید خود منزوی کردن در اتاق هتل خود را به مدت چهار روز و با تصویب چهار بینی تست های گرد.

برگها به نظر می رسد در نظر گرفتن تمام این بسیار جدی است.

"پیام در اتاق رفتن در اطراف است که مطمئن شوید که ما در حال قرار دادن خودمان در موقعیت های که در آن ما می تواند آسیب و یا ما را تحت تاثیر قرار هم تیمی گفت:" ماتیوز. "بچه ها رو خانواده ها و چیزهای شبیه به آن. این پیام در سراسر اتاق: به آن استفاده می شود. دریافت استفاده می شود برای ماندن در خود جای بیرون رفتن برای شام رفتن بیرون برای ناهار نه راه رفتن در اطراف. فقط گرفتن استفاده می شود که در داخل و دور ماندن از مردم است."

بازیکنان فداکاری برای یکدیگر به ویژه کسانی که ازدواج با کودکان.

"ما همه به هم چسبیده و مطمئن شوید که ما در حال برقراری ارتباط با یکدیگر و تلاش می شود وجود دارد برای هر یک از دیگر به عنوان هم تیمی گفت:" کایل کلیفورد پدر سه پسر.

"از خانواده طرف شما خیساندن کمی از خانواده زمان شما را ترک کرده اند. ما آماده ایم (بچه ها) برای این چند ماه گذشته. خوشبختانه ما بدست بسیاری از خانواده بار در چند ماه گذشته; ساخته شده که آن را کمی آسان تر است. آن سخت خواهد بود فقط صحبت کردن در بیش از FaceTime تمام وقت, اما همسر من (پیج) نشانی از یک کار خوب نگه داشتن آنها را مشغول."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

کلیفورد است از ادمونتون خواهد شد که میزبان این کنفرانس نهایی و نهایی جام استنلی. آنها امید به دوباره وجود دارد با خانواده های مجاز برای پیوستن بازیکنان شروع با چهار نهایی: "هدف این است که برای رفتن به خارج وجود دارد و دیدن آنها برای کنفرانس نهایی."

برگها را نیز صرف حداقل برخی از زمان با توجه به چه چیزی برای پوشیدن دارم و چقدر به بسته.

"من چیزهای بسته بندی شده در حال حاضر" Rielly گفت: در مورد آماده شدن برای سفر کوتاه به تورنتو hub. "مناسب هستند در کیسه. من فکر می کنم من بسته یک زن و شوهر فوق العاده فقط در مورد. ما در حال آماده سازی برای یک مدت طولانی اجرا شود. شما نمی خواهید به سمت چپ حلق آویز کردن کشش."

Kevin McGran


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن