دیو Feschuk: ژرژ Laraque همه به خوبی می داند که نژاد پرستی یک مشکل است — " ما نیاز به یک راه حل او می گوید:

تا سال 2020 به یاد خواهد شد برای یک زن و شوهر از آفت ویرانگر و ژرژ Laraque سابق NHL مجری دارای تحمل نبرد با هر

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

تا سال 2020 به یاد خواهد شد برای یک زن و شوهر از آفت ویرانگر و ژرژ Laraque سابق NHL مجری دارای تحمل نبرد با هر دو.

یکی از تهدیدات او امیدوار است که برای همیشه در او یکدفعه. در اواخر ماه آوریل زمانی که Laraque شد در غیر این صورت اشغال آموزشی برای این سومین ماراتن و ارائه مواد غذایی به افراد آسیب پذیر در منطقه مونترال در میان دیگر احساسات او آزمایش مثبت برای coronavirus. او مبتلا به ذات الریه در هر دو ریه یک بیماری بود که با کمک از قبل موجود مورد آسم و ژنتیکی ریه نقص است. او تجویز اکسیژن از طریق یک لوله در بینی خود را به عنوان او را دچار تب و لرز. و اگر او می خواهم که قبلا اجرا شده است و حدود 10 کیلومتر در روز در آماده سازی برای مسابقه خود را به طور ناگهانی گفت: "این یک تمرین برای رفتن به حمام."

هنوز حدود یک هفته پس از بررسی به بیمارستان که در آن او به یک اتاق با بیماران در مراتب بدتر شکل او منتشر شد. بیش از یک ماه بعد او را مناسب و سالم و به آسیاب کردن ماراتن مسافت پیموده شده.

همانطور که برای دیگر طاعون فرمانده سرفصل اواخر به عنوان یک مرد سیاه و سفید که گل رز به شهرت بازی عمدتا سفید, ورزش, Laraque تجربه نژادپرستی خام نیش خود را از شکل گیری روز در یک میدان یخ بازی. به عنوان اوایل به عنوان سن هشت سالگی به عنوان یک کودک از مهاجران هائیتی بالا بردن تنها سیاه و سفید خانواده در شهر های کوچک Sorel-Tracy, Que., Laraque به یاد پدر و مادر خود اصرار او را به ترک هاکی. آنها متوقف می خواهم در آینده برای بازی های خود را, او می گوید به دلیل "بیش از حد بسیاری از مردم خواستار شد من N-word." و ظلم و نفرت انسان را به او بدهد و مقدار زیادی از دلایل به قطع خود اسکیت در سال های پیش رو است.

"من کل تربیت وجود دارد نژادپرستی" گفت: Laraque, 43. "و امروز در سال 2020 وجود دارد هنوز هم نژادپرستی است."

بنابراین شما ببخشید Laraque اگر او ابراز شک و تردید در مفهوم که در بالا هشدار پی قتل جورج فلوید ما وارد کرده اید در یک لحظه واقعی تغییر اساسی در موضوع روابط. با اذعان به وجود مشکل راه مردم سیاه درمان توسط پلیس و توسط دیگران یک چیز است و هرگز یک بد. اما برای Laraque با اذعان به تنهایی به سختی واجد شرایط به عنوان یک فلش ها.

"من مریض و خسته از داشتن مردم تشخیص دهند که یک مشکل وجود دارد," Laraque گفت. "ما نیاز به یک راه حل است."

آن بوده است بیش از 10 سال پس از Laraque در آخرین بازی NHL بازی و او را در زندگی شلوغ و متنوع زندگی در دوران بازنشستگی. او یک کارآفرین سریال با منافع در املاک و مستغلات یک خط لباس و یک نام تجاری از کمبوچا در میان بسیاری از چیزهایی است. او یک سخنران عمومی یک سخنگو برای نجات کودکان و Shriner بیمارستان و او شده است یک شرکت کننده در CBC نبرد تیغه. برای چند سال او جرأت به عرصه سیاسی به عنوان معاون رهبر فدرال حزب سبز. و در عین حال Laraque می گوید او را "سیاسی ندارد و فرد"; او کشیده شده بود به این حزب به دلیل تعهد خود را به علل محیطی و چون او متعهد وگان.

هنوز Laraque است از اعتقاد به این که مبارزه با نژادپرستی نیاز به یک راه حل سیاسی به طور خاص توانست قوانین به مجازات رفتار نژادپرستانه از جمله سیاست تحمل صفر برای اعضای خدمات عمومی مانند افسران پلیس و کارکنان دولت.

"یکی ثابت مورد نژاد پرستی شما از کار اخراج شدند. هیچ شانس دوم" Laraque گفت. "مردم هستند که نژادپرستانه آنها بیمار است. و هیچ واکسن برای آنها. شما نمی توانید آنها را تغییر دهید. اما آنچه شما می توانید انجام دهید این است که شما می توانید آنها را وادار به احترام می باشد. آنچه شما می توانید انجام دهید این است که مطمئن شوید که آنها خفه شو."

Laraque بخشی از گفت بد نامی خود را در حال حاضر اغلب سپر او را از لحاظ نژادی با انگیزه سوء استفاده از جوانان خود را به نوعی هنوز هم با تجربه توسط بسیاری از. اما او می گوید: روزهای آغازین خود را به عنوان یک حرفه ای زمانی که او نسبتا ناشناس دور دوم پیش نویس انتخاب از Edmonton Oilers در معرض او را به نوعی از توجه از پلیس است که اغلب ذکر شده به عنوان یک واقعیت ابدی از زندگی است.

"من بازداشت بسیاری از بار," او گفت:. "من احمق بود. من کامیون بزرگ است. من صرف $15,000 در یک سیستم استریو. شما می توانید شنیدن موسیقی من از احتمالا پنج کیلومتر دور است. من با قرار دادن شمع در گوش من به دلیل آن بود تا با صدای بلند. من دوست داشتم رانندگی در مرکز شهر انفجار موسیقی با عینک آفتابی به طوری که هر کس در نگاه شما است."

پس از او ساخته شده NHL و پس از او به اونها در بیش از 130 به طور منظم فصل NHL دعوا کنده کاری از شهرت به عنوان احتمالا سخت ترین مشتری در عصر خود او می گوید این راه افراد نگاه او تغییر کرده است. ترافیک متوقف می شود تبدیل شده اند کمتر است. شاید که چیزی برای انجام با توجه به داشتن دیده می شود مالی حرکت نزولی از فریب-از وسایل نقلیه از او در حال حاضر ترجیح میدهد به سفر در کامیون ها استفاده می شود. او گمان کردم آن بیشتر به قدرت هاکی مربوط به شهرت.

"این بزرگترین توهین من از مردم است. مردم می آیند تا به من و بگو ژرژ ما مثل شما. شما نه مانند آنهایی که دیگر" او گفت:. "این باور نکردنی است. برخی از مردم در حال مشاهده من به عنوان یک مرد سفید چون من یک مرد سفید پوست ، به همین دلیل من نمی رنج می برند به همان اندازه نژادپرستی به عنوان عموزاده به عنوان دوستان من و من می دانم که. من می دانم که چون من بازی هاکی مردم را درمان نمی کند من همان است."

است که نشان می دهد Laraque که برچسب وضعیت به عنوان بیهوده است. درست مثل خود tête-à-tête با COVID-19 دیده است او ظهور انگیزه به آموزش برای یکی دیگر از ماراتن — چهار دقیقه تور 42.2 کیلومتر فاصله است هدف — Laraque گفت: دوران کودکی خود را اجرا فهم با نژادپرستان سوخت خود را بعید است منجر به بزرگ لیگ. من هم اوایل زندگی خواندن بچه ها نسخه از زندگینامه جکی رابینسون, اولین بازیکن سیاه و سفید در لیگ اصلی بیس بال است که متقاعد Laraque او نبود به تنهایی در مبارزه خود را.

"وقتی که من خواندن آن به من گفت:" آنچه که من قصد دارم از طریق, با همه تماس من N-word طبیعی است چون جکی رفت و از طریق آن بیش از حد'" Laraque گفت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

بیش از 70 سال پس از رابینسون شکست بیس رنگ سد و بیش از 35 سال از Laraque پدر و مادر از او خواست به ترک تلاش برای آن را در یک مرد سفید پوست بازی موانع باقی می ماند. چنین است طبیعت از طاعون است که برای آن هیچ قریب الوقوع واکسن: با اذعان به حضور آن نیست همان است که مبارزه با آن شرارت.

"آن را مانند (بازیگر) ویل اسمیت گفت: در رسانه های اجتماعی. نژاد پرستی نیست بهتر یا بدتر است. آن را فیلم برداری شده است. نژاد پرستی شده است همان 30 سال" Laraque گفت. "مگر ما کار بر روی راه هایی برای رفع آن, مگر اینکه ما نگه داشتن مردم پاسخگو در 10 سال شما در حال رفتن برای تماس با من برای انجام یک مقاله در مورد چگونه آن را هنوز هم همان است."

Dave Feschuk


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن