هزینه های بالای COVID-19 بیشتر راه اندازی مجدد سوالات و غیر قابل بیان مستعار در آخر هفته کیسه مراسلات پستی

من می دانستم که من باید کار طولانی تر و سخت تر سهشنبه چون تاپیک های زیادی برای هضم اینجا و من به آمار زمین تای

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

من می دانستم که من باید کار طولانی تر و سخت تر سهشنبه چون تاپیک های زیادی برای هضم اینجا و من به آمار زمین تایپ کردن بیش از حد در اوایل صبح.

امیدوارم که این همه کار می کرد.

لذت بردن از.

پرسش: سلام آقای اسمیت:

همانطور که ما در انتظار راه اندازی مجدد من فکر کردن در مورد آنچه در آن خواهد بود به تماشای بازی بدون طرفداران, و من فکر می کنم از جنبه های دیگر از این بازی است که خواهد شد از دست رفته به خصوص شخصی تعامل بین هم تیمی ها و دوستان و مخالفان است. قبل و بعد از بازی بازیکنان در آغوش بالا-پنج لرزش دست در تبریک همکاران. من جمع آوری قوانین این اجازه نمی دهد و آن را حذف منحصر به فرد و ویژه بخشی از این بازی است. چرا به نظر شما وجود چنین ویژه اوراق قرضه بین بازیکنان NBA?

همانطور که برای بازی در مصاحبه گفتید من خیلی موافقم که این را نمی شود از دست رفته. من احساس می کنم برای بازیکنان و مربیان که به وضوح می خواهید چیزی بیش از پیچ و برگشت به بازی و انجام این کار بلافاصله پس از پاسخ دادن به سوالات آنها نمی خواهند به خواسته می شود.

از نظر محتوا برای استراحت در بازی من فکر می کنم طرفداران همیشه علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد بازیکنان و پشت صحنه به نظر می رسد در تیم است. برخی از فرمت هایی که به ذهن می آیند رپتورز باز بدنسازی, دنی سبز سبز یا هر چیزی با Serge Ibaka. در طی یک رقابت برای مثال یک نسخه کوتاه تر از باز کردن بدنسازی شامل هر تیم جالب خواهد بود. وجود دوربین خدمه در حال حاضر که حتی می تواند چیزی شبیه به این ؟

این نفرت انگیز ویروس به آمار خانواده من به عنوان سخت به عنوان آن می تواند و در سمت چپ یک صندلی خالی در جدول ما. من به اشتراک گذاری این تنها به آوردن واقعیت از این وضعیت به این جامعه است. پس از یک بسیار دشوار است از چند ماه ما به شدت به دنبال به جلو به داشتن ورزش به خصوص رپتورز بازگشت. من ستایش NBA برای یکی از اولین سازمان های به توقف در پی COVID-19 و بسیار با دقت و احتیاط ایجاد یک سناریو که در آن بازیکن می تواند (امیدوارم) با خیال راحت سر فصل خود و حرفه خود است. بازی نمی تواند شروع به سرعت به اندازه کافی و به ما نگاه رو به جلو برای پوشش خود در هفته های آینده.

مراقبت آقای اسمیت. کار خود را بسیار قدردانی و ما به شما نیاز به سالم.

S. B. از نومرکت

یک: من بسیار متاسفم برای از دست دادن خود را. من امیدوارم که شما و خانواده خود را در حال مقابله به عنوان به خوبی به عنوان امکان پذیر است و به خاطر سپردن تمام بار فوق العاده به شما از طریق این دوره از ویرانگر از دست دادن.

و مردم لطفا. پوشیدن ماسک. آنها صادقانه صرفه جویی در زندگی می کند و اگر شما مشترک نجابت به انجام این کار, اقامت در خانه های خود را ترک و بقیه از ما به مراقبت در مورد هر یک از دیگر.

دلیل بسیاری از بازیکنان آنقدر نزدیک است که آنها به یکدیگر شناخته شده برای همیشه لطفا برای. آنها معمولا با و یا در برابر یکدیگر از زمان آنها را در سنین نوجوانی – AAU توپ اردوهای تابستانی و مسابقات به صورت واقعی نخبگان, دانشگاه, برنامه های تابستانی اجرا برای انواع NBAers. آن را فقط ترویج دوستی عمیق شده است که در اطراف برای همیشه لطفا برای.

و بازی خود را آشنایی بیشتر نمایشی بار در بین بازیکنان است. هیچ تجهیزات بیشتر چیزهایی که به "جشن" و چیزهایی مانند آن.

من حدس می زنم که هر شبکه تلویزیونی ارزش خوبی coiffed نگاه از آن "استعداد" است و صرف ساعت های بی شماری در حال حاضر در تلاش برای قرار دادن با هم آموزنده امکانات مشکل بودن گرفتن بازیکنان به توافق برسند به داخل-the-rope access مورد نیاز است.

س: Doug امیدواریم که شما لذت بردن از ما اضافی کلمنت آب و هوا. صدا نیست مثل ما هر باران واقعی قبل از اینکه شما پاسخ به این که غم انگیز است. چمن تبدیل شده است کاملا ترد.

من یک زن و شوهر از نمایش داده شد برای شما. ما در مورد زیاده روی در ورزش در لوله: NBA, NHL, MLB MLS با لامپ کم مصرف و NFL آمده است. من در حال توسعه یک احساس بد در مورد این که چگونه این بازی است. من فکر می کنم که بسیاری از این لیگ را شروع خواهد کرد اما نمی تواند به پایان برساند. من guesstimates برای احتمال تکمیل:

NBA - 80%; پرواز در پماد است که تعداد زیادی از مردم از آمدن به حباب برای ارائه مواد غذایی, فراموش خانه داری رانندگی اتوبوس ،

NHL - 65%; بیش از حد بسیاری از فرصت ها برای بچه ها که مایل به تجربه ادمونتون (یا تورنتو) کافه ها و باشگاه ها. یک مرکز شهر است نه یک حباب. فضل صرفه جویی در پایین تعدادی از فعال موارد در هر دو شهرستانها.

MLB - 10%; آنها در حال حاضر نشان داده شده است که خود را از طرح عمده سوراخ در آن است. این یکی را از داخل منفجر شدن تقریبا قطعا.

MLS - 30%; در حال حاضر آینده از هم جدا اما می تواند بهبود می یابند.

لامپ کم مصرف - 10%; آنها نشان داده اند که هیچ توانایی برای اجرای کسب و کار خود را در زمان عادی خارج چند لکه در غرب کانادا.

NFL - 40%; پول زیادی در خط آنها حرکت خواهد کرد آسمان و زمین آن را به کار می کنند و ممکن است در نهایت با یک سیراب به پایین نسخه از لیگ خود را.

و به چیزی کاملا متفاوت شما کاتب هستند که احترام به زبان و بدون اینکه یک عالم نما و قدردانی به خوبی استفاده می شود استعاره. من شده اند خسته ورزشی خبرنگاران گفت که برای مثال در فصل بیس بال خواهد بود با حداکثر سرعت دویدن به جای سنتی ماراتن. با حداکثر سرعت دویدن می گویند 100 متر در مسیر متشکل از گرفتن مناسب و معقول در شروع و سپس اجرا کامل را بدون توجه به استراتژی است. بیس بال مدیران و مربیان بسکتبال و دیگران) در مواجهه با مجموعه ای کاملا جدید از چالش های تاکتیکی به خصوص نحوه استفاده از تبادل کارکنان در الماس است. مانند این است که 1500 متر که در آن وجود دارد مقدار زیادی از استراتژی فقط استراتژی های مختلف از در ماراتن. نویسندگان ورزشی و مفسران باید آگاه تر و دقیق خود را در جمله بندی. بیهوده گویی بیش نیست.

بروس

Oshawa

یک: این دوره از اواخر تابستان تا آخر پاییز در حال رفتن به بی سابقه ای در شرایط از آنچه در تلویزیون اهمیت بازی ها و طبیعت منحصر به فرد خود را پخش با توجه به سالن و عدم طرفداران.

آنچه که من نمی توانم صبر کنید برای پی در پی ناله از افرادی که احساس خود را به ورزش یا تیم ها به نوعی در حال انجام بدی یا به این دلیل از زمان بازی و یا محل خود را بر روی شماره گیری نمایید.

که برای رفتن به یک بوق زدن به خصوص در اوایل تقاضا زمانی که همه چیز جدید است.

که یک جامد بیهوده گویی در کلمات و انگلیسی و استفاده از زبان و برخی از ما خودم کاملا شامل دریافت بیش از حد تنبل بیش از حد اغلب و نیاز به یک یادآوری بود من فقط به آگاه تر است.

س: این دقیقا یک سوال اما بیشتر از یک بیانیه است. من موافقت می کنم از صمیم قلب خود را با نظرات نام تیم. در واقع آن است که به خوبی گذشته زمان تغییرات است.

پس چرا شبکه های ورزشی مفسران مجلات و وب سایت ها و رسانههای هنوز هم با استفاده از این نام در چاپ روی هوا و بر روی اینترنت ؟

من نشان می دهد که به ایجاد یک بیانیه بسیار قوی برای تمام کسانی که در باشگاه های ورزشی خواهد شد که بدفع الو قت گذراندن ایجاد تغییرات و برای نشان دادن حمایت برای از بین بردن این ناخوشایند و مضر باشگاه نام همه استفاده عمومی از آن نام باید بلافاصله متوقف.

ریک اسمیت

آبشار نیاگارا در

یک: کسانی هستند که آیا استفاده از نام مستعار آنها معتقدند حمله و آنها را مورد تحسین قرار گرفته بود. و به اعتقاد من کسانی که در صف هستند تورم به عنوان زمان تکامل. که چیز خوبی است.

س: داگ

چرا نمی جیز آبی به سادگی کاهش ضرر و زیان خود را و تصمیم به بازی بازی های خانگی خود را در Buffalo?

بدون شک وجود دارد که مرز را بسته باقی می ماند پس از ژوئیه 21 و بسیاری از چیزهایی که می تواند ساده با نگه داشتن MLB جنوب مرز.

گرم و با احترام ،

باب

یک: آنها تصمیم گرفته اند که اگر آنها را به راه اندازی فروشگاه در ایالات متحده به صورت فصل به طور منظم – و من تقریبا شوید که آنها را – آنها را با استفاده از خود Dunedin تسهیلات. من فرض آشنایی و کنترل هزینه می خواهم که میان به این تصمیم است که در حال حاضر ساخته شده است.

س: سلام داگ

من میخواستم بدونم که اگر شما تا به حال چیزی شنیده در مورد لیگ قصد دارد برای فصل آینده?

آنها در ادامه با برخی از شکل حباب خواهد شد و یا تلاش آنها برای بازگشت به کسب و کار به عنوان معمول ؟ به نظر می رسد کمی غیر واقعی به فکر می کنم که دو ماه پس از یک قهرمان است تاج در حباب (با فرض اینکه همه می رود به طرح) آنها شروع فصل و تیم را criss-متقابل آمریکا مثل قبل. من نمی می توانید ببینید چقدر تغییر در دو ماه آن را که بسیار سفر ایمن چیز.

هر بینش خوش آمدید.

با تشکر

Jo

یک: من فقط شنیده آزمایشی بهترین-امید و برنامه های که برای شروع 2020-21 NBA فصل برخی از زمان در ماه دسامبر. اما تا زمانی که ما از طریق این چند ماه آینده و ارزیابی که در آن همه گیر است و هیچ چیز به طور کامل مشخص شود.

امید است که اساسا کسب و کار به عنوان معمول – شاید با طرفداران – اما بازی در لیگ شهرستانها "پردیس" به صورت 30 تیم و کامل تخته سنگ از بازی wpuld بود بیاستفاده.

س: سلام داگ

سوال من ناشی از 2 من مشاهده از 30 به مدت 30 doc در پسر بد پیستون است. آن را به خوبی انجام می شود اما من تغییر نکرده به نظر من آنها. اما من حدس می زنم آنها بحث می کرد.

در توضیحات هر دو ریک Mahorn و علامت آگور بحث در مورد خود به استقبال این تیم است. لایحه Laimbeer کردم در چهره خود را و به آنها گفت: این کارهایی که انجام میدهیم و اگر شما آن را دوست ندارم ما یک مشکل داریم. Laimbeer همچنین گفت آگور او هرگز او را دوست داشتم اما Isiah vouched برای او.

من حدس می زنم که نگرش کار کرده و پیستون. اما آنچه در حال رپتورز با تازه وارد ؟ آیا کسی در این صورت از لئونارد یا Gasol که در راه است ؟ است رپتورز تیم فرهنگ که می خواهم ؟ که مجری?

دوباره به سلامتی. نگه دارید تا کار بزرگ.

رالف Levenstein/Mark Levin

A: با تشکر برای توجه داشته باشید امیدوارم که شما به خوبی.

وجود دارد واقعا نیست کسی که هر چیزی را آشکارا به نمایش تازه واردان آنچه زندگی است مانند رپتور. که عمدتا به دلیل من فکر نمی کنم که پرواز در این روز و سن و مهم تر بچه ها که آمد بودند و رهبران در حق خود و دیدم آنچه را که آنها تا به حال به انجام به بهترین مناسب به تیم پویا.

گمان می کنم اگر یکی وجود دارد "رهبر" آن شده اند که لوری اما روش او است به مراتب بیشتر با عمل به جای کلمات.

Q: تغییر بسیار دیر شده است. من به تدریس در یک مدرسه که نام مستعار او "Redmen" در سال 1980 کامل با Chicago Blackhawks آرم خود را در لباس هاکی و رئیس نبراسکا در هیات بیس بال کشباف.

خوشبختانه آنها تغییر نام به Redhawks و اشتباه بود righted. هنوز هم وجود دارد مخالفت دیرین کارکنان و فارغ التحصیلان اما هیئت مدیره مدرسه استقامت.

و بود که 1980s 30-به علاوه سال پیش!

زمان برای تغییر همه آنها را ادمونتون به واشنگتن و هر کس در میان است.

سوال: بهترین نام مستعار در ورزش ؟ من دو:

این مکن Whoopies جزئی باشگاه لیگ که دیگر ممکن است وجود داشته باشد در مکن گرجستان و دانشگاه کالیفرنیا در سانتا باربرا (فکر کنم) موز راب.

خنده دار چگونه رپتورز نیست dissed دیگر برای بنفش دایناسور. شگفت انگیز است چه اتفاقی می افتد زمانی که شما برنده مسابقات قهرمانی!

پیتر گیلبرت

یک: من قطعا می خواهم باید Whoopees در لیست و در حالی که برخی از این ممکن است دیگر وجود داشته باشد من به یاد New Orleans, Striptease, the Hartford حیاط بز و من شخصا دوست دارم لنسینگ Lugnuts.

-

س: سلام داگ

امیدوارم که شما و خانواده خود را امن هستند و به خوبی انجام می دهند.

به تازگی آنها در حال نشان دادن بسیاری از رپتورز تکرار از فصل مسابقات و در هفته گذشته من هم به تماشای این بازی که در آن Kawhi بازگشت به تورنتو به عنوان یک گیر و جمع آوری قهرمانی خود را در حلقه.

کاملا به درستی تورنتو طرفداران درمان Kawai به عنوان یک بازگشت پادشاه و شرکت او درآمده است.

من فقط تعجب بود که چگونه شما فکر می کنم Kawhi شده اند تحت درمان با تورنتو طرفداران و رسانه ها اگر رپتورز به حال موفق به کسب قهرمانی و شاید تا به حال نمی کردم حتی به شرق نهایی? (آن نزدیک بود!)

من فکر نمی کنم که او می شده اند "هو" اما اگر او سمت چپ تورنتو و ما هیچ چیز در بازگشت آن را به وضوح قرار می دهد یک چشم انداز متفاوت در همه چیز. من فکر نمی کنم آنها خواهد بود صحبت کردن در مورد قرار دادن یک مجسمه Kawai تا در مقابل Scotiabank عرصه در اين مورد.

به دنبال به جلو به کتاب و فقط کنجکاو, با نگرانی های سلامت چه خواهد آن را به شما بازگشت به عرصه?

احترام

ادی

یک: همه چیز شده اند بنابراین کاملا متفاوت آن را سخت به بگویید. اگر رپتورز تحمل کرده در مرحله نیمه نهایی توسط فیلادلفیا در سال 2019 من فکر می کنم حداقل دو یا شاید سه تا از لوری Ibaka و Gasol خواهد منتقل شده اند در خارج از فصل با هر دو لئونارد و سبز رفتن بیش از حد.

آن را قرار داده اند کاملا متفاوت تنور در 2019-20 فصل و در حالی که من فکر می کنم لئونارد را بدست بی ادب پذیرش من فکر می کنم آن شده اند که بیشتر در کنار علاقه نداشتن به جای سولفات.

س: سلام داگ

با هیچ "صفحه اصلی" دادگاه مزیت که همیشه یک عامل بزرگ در NBA آیا شما فکر می کنم این بازی را نگاه متفاوت است ؟ کمتر showboating یا اسلم dunks ،

بهترین

مایک

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

A: من فکر نمی کنم وجود خواهد داشت هر گونه قابل تشخیص تفاوت در این راستا در همه.

س: خوب شب داگ

زمان در نهایت می آیند که در آن همه ما نشستن و نگه داشتن تنفس ما امید برای بهترین. در مقایسه با فوتبال و بیس بال به نظر می رسد NBA راه اندازی کرده است یک برنامه است که در حالی که نه 100% مطمئن شوید که حداقل آنها در حال رفتن در مسیر درست است. من درک درستی از شیوه های است که وجود دارد خواهد بود تعداد محدودی از بازیکنان در یک زمان - من فکر می کنم من شنیده ام 5 بازیکن در یک زمان.

صرف نظر از اعداد چه اتفاقی می افتد اگر یک بازیکن مثبت آزمون بعد (یا قبل از آن) عمل?? آیا همه کسانی که در آن زمان در 14 روز تعطیلی???

باب

یک: در NBA بازیکن قرار داده می شود و در انزوا تا زمانی که آزمایش منفی دو بار در یک ردیف. دیگران ادامه خواهد داد به آزمایش می شود روزانه.

س: سلام داگ.

من 72 و 47 سال یک اتحادیه ،

در اینجا آنچه را که WNBAPA می کند اگر آن را به اتحادیه های من امیدوار است.

گزینه یک: نشان می دهد تا برای بازی برابر آتلانتا گرم کردن و سرود و سپس پیاده کردن کف به اتاق پانسمان

گزینه دو: فقط همین را نشان می دهد (tho که کمی مرغ-و..)

نفرت و همه او می ایستد ؟ خوب است. من با شما موافقم. او باید برود. در ضمن نمی گرانت او مخاطب و یا مشروعیت با بازی تیم او ... و هر زن که نقش او تا به بسیاری از روح جستجو را انجام دهد.

جرات مردمی. ملموس و عمل است. همبستگی. نه عصبانی ایمیل.

باب کنت

Mississauga

یک: اگر من می دانم که WNBA, بازیکنان, همه گزینه ها از اعتراض را در نظر گرفته شده است و تحریم را به احتمال زیاد است که در لیست.

آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه این وضعیت در نهایت حل و فصل شود چرا که آن را نه دور و نه باید آن را.

س: آنها می خواهند برای قرار دادن پل در تمام پیراهن هنگامی که پل اعلام کرده است که آنها مایل به از بین بردن تمام پلیس ظرف 5 سال است. آیا شما به حمایت از این موقعیت ؟
گلن

یک: هیچ. این مسخره است و شما از دست رفته یک ظریف وضعیت توسط یک مایل و اگر شما درک نمی کنند که توقف خواندن در حال حاضر چون هیچ چیز من می گویند در حال رفتن به حس را به شما. و من احساس می کنم متاسفم برای شما در صورتی که مورد است.

به نظر من نیروهای پلیس باید غیرنظامی بهتر آموزش دیده و متفاوت مستقر شده اند. آنها نیاز به برخی از مسئولیت های خود را گرفته و خود را مالیات دهندگان بودجه سطوح باید دوباره مورد بررسی قرار گرفت.

وجود دارد بسیاری از سرویس گرا افسران در سراسر جهان و جامعه بهتر است خود را برای حضور. دیگران نیاز به وجین کردن و از کار اخراج شدند. خالص و ساده است.

پلیس نیاز به خدمت و حفاظت و نه تحریک و حمله به آنها را بیش از حد اغلب و آن را به خوبی ثابت شده و از لحاظ تاریخی و آماری مستند واقعیت است که سیاه پوستان رنج می برند یک مقدار نامتناسبی از آنجا که از بد و پلیس جنایی اقدامات است.

که برای پایان دادن به. که چه سیاه و سفید زندگی می کند مهم است.

در حال حاضر که شما پایان هر بحث بین شما و I.

با تشکر برای یک خواننده وفادار.

س: داگ

شما به احتمال زیاد شنیده تلفن تماس Blue Jays تحلیلگر Jamie Campbell شده به طرفداران در طول چهار ماه گذشته از محدودیت های همه گیر. من تحسین بزرگ برای کسی که برای هیچ نفع شخصی درگیر با طرفداران در طول این دوران سخت – او در حال حاضر تا 1000 تماس های متعدد در هر روز.

پس از شما درخواست شد برای برخی از ایده های نوآورانه برای پوشش رسانه ای زمانی که هیچ طرفداران خواهد بود در حال حاضر در بازی های, چه چیزی شما را از فکر می کنم این ایده ؟ باید جک آرمسترانگ در طول تنفس از تلویزیون پخش به یک تماس زنده به یک فن در طول باقی مانده رپتورز بازی. من تا به حال یک زن و شوهر از تعاملات مثبت با جک در زندگی رپتورز بازی در گذشته و او به نظر می رسد به من به رپتورز پاسخ به جیمی کمپبل. افکار ؟

همچنین که شما در نظر به رپتورز در طول 25 سال گذشته با قابل توجه ترین hairdos? قطعا دنی سبز از فصل گذشته ممکن است واجد شرایط. و اگر شما مانند گسترش این لیست به بازیکنان NBA با منحصر به فرد در کل.

کریگ در سیستم عامل

یک: ایده جالب برای ساختن جک کار کمی بیشتر. شاید تلویزیون و رادیو کارفرمایان در حال خواندن این و آنها از آن فکر می کنم.

مو ؟ Acie ارل خواهد بود در لیست سمت راست در بالا Mo پیت یک بار نشان داد تا با نوارهای یا موهای بافته و بلوط گفت: او مثل ماریون جونز که او انجام داد. و بلوط کمی twisties خیلی سرد ،

س: اگر چه من موافق آن زمان به تهاجمی تغییر نام تیم مانند Redskins و سرخپوستان من نگران این که تا چه حد می تواند گرفته شود. نام ستاد توهین آمیز است? چرا ؟ آنچه در مورد Black Hawks? توهین آمیز و یا افتخاری? چه کسی تصمیم می گیرد ؟ ما فقط در نظر بگیرید بومی و توهین آمیز نام — آنچه در مورد مبارزه ایرلندی? که در آن خط کشیده می شود و چه کسی تصمیم می گیرد ؟ فقط به نشان می دهد تا چه حد این تلاش برای اصلاح توهین آمیز نام می توانید به من استناد به یک مثال است. وجود یک جنبش و دادخواست آغاز شده و در لندن به تغییر نام یک خیابان به نام "مزرعه" از آنجا که این نام می تواند باعث احساسات سخت به عنوان آن را harkens بازگشت به برده داری در جنوب آمریکا آرامتر سر نیاز به پیروزی در این.
تام

یک: آن است که ظریف و دشوار است اما برخی از آنها آشکار است و باید تغییر کند شاید نه به این دلیل که شما جرم اما از آنجا که برخی از گروه است.

من موافقت می کنم, می توان آن را به مسخره سطوح و ما نیاز به محافظت در برابر آن, اما برخی از آنها تا نکته آشکار چیزی باید انجام شود.

س: بهداشت البته اول می آید زمانی که مبارزه با این بیماری همه گیر. این درست است برای بازیکنان و طرفداران و به خصوص در این مورد فرد عادی که ممکن است حتی نمی دانم چه رپتور/جی/برگ است. من خیلی دوست دارم برای دیدن برخی از ورزش اگر امن, اما من فکر می کنم ما باید معقول باشد.

ما عمده ورزشی من با شما موافقم و بر این باورند که NBA دیزنی تجربه الهام بخش ترین اعتماد به نفس. فلوریدا و یا ماه به نظر می رسد تقریبا قابل تعویض با طرح خود را. من می گویم 90 درصد احتمال می بینیم فصل کامل و حلال قهرمان در سال 2020 – امیدوارم رپتورز. من فکر می کنم – با تشکر از کانادا و مبارزه ما در برابر ویروس – که NHL دو حباب نیز موفق می شوند. من می خواهم آن را جامد 80 درصد است. خوب فکر کردن و خوب در همه NHL آمدن با هم و قرار دادن برنامه با هم.

به همین دلیل من نوشتن کیسه مراسلات پستی برای اولین بار است که من یک فن جیز. شد در اولین بازی اولین بازی حذفی برای اولین بار WS بازی خفاش, تلنگر بازی – به خوبی شما آن را دریافت کنید. من خوب با اعطای کنترل دسترسی برای بهار آموزش 2.0. تنها 3 هفته – آنها همه بچه های ما – و هر دو تیم و شهر حمل یک چوب بزرگ برای اطمینان از اجرای. اما فصل به طور منظم مرزی سفر چندین بار توسط خود ما تیم جوان و یک دسته از yahoos (Yanks/ساکس به هر حال) است که ما نمی توانیم کنترل – به هیچ وجه خوزه!

وجود دارد بنابراین بسیاری از متغیرها و درخواست راه بیش از حد بزرگ است. نباید کسی که فقط بسته این فصل به طور منظم مرزی جنون پایین در حال حاضر ؟ دریافت بوفالو prepped و آماده است. بهتر است برای تیم ما طرفداران و شهر ما. افسر ارشد پزشکی داگ – شما چه می گویند ؟

MTK

یک: کاملا وجود دارد هیچ راهی من همیشه موافق و یا حمایت از یک طرح است که در تیم های criss-عبور از مرز برای دو ماه یا بیشتر.

و من حاضر به شرط بندي مبلغ قابل توجهی که جیز نیست بازی یک بازی واقعی در خانه تا آوریل آینده.

س: سلام داگ

من یک خواننده اما اولین بار برای من ارسال سوال برای شما.

من نمی فهمم چگونه بلو جیز احتمالا می تواند بازی به طور منظم برنامه فصل با تورنتو که خانه خود را محل. اگر آنها باید قرنطینه برای 14 روز پس از ورود از یک سفر جاده ای در ایالات متحده آمریکا است که نمی خواهد کار را از آنجایی که آنها نیاز به رفتن به عقب در جاده ها چند روز پس از homestand پایان بازی. مگر اینکه دولت فدرال به آنها امتیازات ویژه به عنوان آنها را با خود به اردوگاه های آموزشی در رفتن در حال حاضر, پس از آن من آن را نمی بینم اتفاق می افتد. من چیزی گم شده اینجا ؟ همچنین این موضوع را با مراجعه به تیم های ورود برای چند روز و پس از پشت سر گذاشتن هر آنچه که آنها ممکن است برداشت از آمریکا

من فکر می کنم که Blue Jays باید بازی در هر دو دنیدن (هر چند از آن است که یک منطقه خطرناک این روزها با همه گیر اعداد رو به افزایش) و یا در بوفالو (که نیاز به کمک هزینه برای استفاده از ورزشگاه کوچکتر و غیره). آن را بیش از حد مخاطره آمیز داشتن آنها را پرواز به آمریکا این نقاط داغ و انتظار می رود که هیچ کس نمی خواهد قرارداد COVID-19. من دوست دارم, NHL, NBA و لیگ حباب مفهوم بسیار بهتر است.

چه شده است شما را در تمام این ؟

با تشکر داگ, نگه دارید تا کار خوب است.

لری جیمز

ریچموند هیل

یک: نگاه کنید به بالا. من نمی توانم تصور یک سناریو است که در آن Blue Jays بازی خانه در تورنتو, من می خواهم که نگرانی اگر من یک بازیکن در مورد رفتن به فلوریدا تحت دستورالعمل ها و قوانین MLB ایجاد کرده است برای خودش و من هیچ نظری ندارم اگر Buffalo است یک جایگزین مناسب در حال حاضر.

من خواهد شد بسیار نا امید در دولت فدرال ما اگر آنها غار و اجازه دهید این اتفاق می افتد. من نگرانی های جدی در مورد هاکی. من مرده برخی از آنها نمی تواند اجازه می دهد بیس بال به چشم پوشی از مرز قوانین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن