آلوده: Unfriended, اذیت دوری همسایه خانواده در حال حرکت است

آلودهدر سال گذشته با داشتن یک افسر پلیس به عنوان یک همسایه اضافه شدن یک عنصر از ایمنی به محله. زمان تغییر کرده

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

آلوده

در سال گذشته با داشتن یک افسر پلیس به عنوان یک همسایه اضافه شدن یک عنصر از ایمنی به محله. زمان تغییر کرده است.

یک افسر پلیس که ما می دانستم که به عنوان یک فرزند خود را از طریق سال دبیرستان و کسی که هنوز زندگی در همان محله به او به عنوان یک کودک به فروش خانه خود و در حال حرکت است.

در گفتگو با او را به من آموخته است که این محله را تغییر داده بود و به نظر می رسد خصومت نسبت به او و خانواده اش است.

کودکان خود را نیز تحت تاثیر انصراف از فرهنگ رسانه های اجتماعی ... unfriended توسط برخی از اذیت دیگران است. او و همسر خود را به حال به اندازه کافی.

پس تبریک به کسانی از شما که شرکت در این دوری می گزیدند. شما ممکن است احساس کنید که شما به دست آورد اما در این روند شما ساخته شده محله کمتر امن ... و احساس خانواده های ناخواسته.

جری وین, St. Paul

Sainted

من می خواهم به سنت "نامه به سردبیر" نویسندگان مارگارت اندرسون, Woodbury و دنیس Fendt, اوکدیل.

من خواندن نامه های خود را در مورد تمدید مجوز منتشر شده در جولای 23, و با تشویق من phoned وودبری راهنمایی و رانندگی. پس از گوش دادن به ضبط و به من گفتن که من نیاز به یک قرار ملاقات و انتظار 20-به علاوه حلقه به بحث با یک فرد قادر به بپرسید اگر من می تواند یک قرار ملاقات بر روی کامپیوتر خود را به عنوان آنها به نظر می رسد به طور کامل حداقل تا سپتامبر.

بریت در راهنمایی و رانندگی گفت: من آن را آهسته در حال حاضر و به در آمده و او را به مراقبت از من. چه عالی خدمات به مشتریان! بریت حتی توافق من می تواند شوهر خود را انجام می شود در همان زمان.

یک sainting به وودبری راهنمایی و رانندگی بود که تمیز و دوستانه و به خوبی سازمان یافته است. ما مجوز تمدید و تغییر واقعی شناسه در کمتر از یک ساعت. چه وزن برداشته شده از روی شانه های ما را از ما متولد اول-قانون-پیروان و حتی اگر ما ماه به پیروی از آن را احساس می کند بهتر است به روز شده و واقعی!

لیندا Chimzar Woodbury

Sainted

من می خواهم برای ارسال یک SAINTED به Bitworks Inc. (قطعات کامپیوتر, فروش و خدمات) در تیلور می افتد خود را برای کمک های عالی با راه اندازی آی فون جدید من و به روز رسانی های قدیمی من بالای میز کامپیوتر.

من ارشد (بیش از 65) که بسیار قدیمی فلیپ تلفن که به زودی دیگر نمی خواهد با حمایت من حامل. من خریداری یک آی فون و می دانستم که مطلقا هیچ چیزی در مورد آن. من با تمام انواع از مشکلات در حال حرکت تلفن همراه شماره به گوشی جدید من, تلاش برای راه اندازی آن به علاوه تلاش برای پیوند آن به WI-FI. مت (مدیر عامل) و روت (مدیر فروشگاه) صرف بیش از چهار ساعت با صبر و حوصله به من نشان می دهد چگونه به استفاده از آی فون به علاوه برقراری ارتباط با تلفن همراه من حامل و ارائه دهنده اینترنت. آنها همچنین ارائه اطلاعات ارزشمند در مورد من 11 ساله دسکتاپ کامپیوتر است که به فوریت نیاز به برخی از به روز رسانی جدی.

من احساس ضعف و بسیار نا امید. اما مت و اموزش آنقدر مهربان آرامش و اطمینان بخش است.

من همچنین می خواهم به شامل دن (خدمات فنی) برای به روز رسانی های قدیمی من دسکتاپ در زمان ثبت و بنابراین من می تواند آن را برای آخر هفته. دن توضیح ارتقاء جدید و که در آن برای قرار دادن تمام شمع و کابل پشت هم. من کار با این شرکت برای بیش از 10 سال و آنها هرگز متوقف به مات کردن من. از شما بسیار سپاسگزارم برای خدمات برجسته خود!

گیل فاکس, St. Croix Falls



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب