سوئد قصد دارد برای راه اندازی مجدد فوتبال بدون coronavirus تست

سوئد فوتبال بازیکنان و مربیان را نمی خواهد نیاز به یک آزمون برای COVID-19 قبل از جلسات آموزشی و یا بازی به عنو

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

سوئد فوتبال بازیکنان و مربیان را نمی خواهد نیاز به یک آزمون برای COVID-19 قبل از جلسات آموزشی و یا بازی به عنوان بخشی از این کشور پیشنهاد بازگشت-به-بازی بازی های پروتکل در طول بیماری همه گیر.

در عوض, آنها را مجبور به پر کردن یک خود ارزیابی فرم هر صبح و ایمیل آن را به باشگاه خود را دکتر بعد از دو ساعت قبل از ورود به آموزش و یا قبل از ورود در یک ورزشگاه برای یک مسابقه. دکتر خواهد شد و سپس ارزیابی اینکه آیا بازیکنان و مربیان سالم هستند به اندازه کافی به بخشی از.

آنها باید در خانه بماند در صورتی که هر گونه علائم.

آن را به پیروی از اصل کلی به تصویب رسید در سوئد جامعه ای که تنها افرادی که "آیا احساس خیلی بد است که آنها باید بازدید از یک بیمارستان کامل در مقیاس تاج آزمون" سوئدی لیگ گفت: آسوشیتد پرس در روز سه شنبه.

"پس در خط با ما نیست و باید از این فرصت برای تست بازیکنان ما است."

بازگشت-به-بازی بازی های پروتکل های آموزشی و مسابقات حرفه ای که منتشر شد توسط سوئدی لیگ در روز سه شنبه ارائه شده به این کشور بهداشت عمومی باشند.

اقتدار است و انتظار برای تصمیم گیری در این هفته که آیا این دو سوئدی لیگ شروع می شود در ماه آینده. آنها امیدوار به شروع بازی مسابقات در ژوئن 14, بیش از دو ماه پس از ابتدا برنامه ریزی شده تاریخ شروع.

سوئدی جامعه نشده به طور کامل تعطیل و در طول این ویروس شیوع چرا که دولت و مقامات بهداشتی را انتخاب کرده اند نه برای تحمیل به عنوان بسیاری از محدودیت به کشورهای دیگر است.

که منعکس شده است در آن پیشنهاد بازگشت-به-بازی بازی های پروتکل در فوتبال است که متفاوت از دیگر لیگ در اروپا است.

فقط در سراسر مرز در دانمارک به عنوان مثال بازیکنان و برخی از اعضای هیات را خود انجام معاينات قبل از جلسات آموزشی و سپس وارد "تست رژیم" قبل از بازی های لیگ و یا دوستانه برابر دیگر باشگاه دانمارکی Superliga اجرایی نوئل Thomsen گفت: AP.

هر بازیکن خواهد شد در آزمایش یک بار قبل از مسابقات و احتمالا بر اساس این هفته یا بیشتر پس از آن.

"این است که نه یک هزینه برای باشگاه از اندازه دانمارکی, لیگ" Thomsen گفت. "اما از آن است که هزینه های ما را انجام خواهد داد."

دانمارکی لیگ در حال برنامه ریزی برای از سرگیری on May 28.

در آلمان که در آن فوتبال را از سر این آخر هفته بازیکنان و کادر در بالا و دو مرد را در لیگ آلمان تا به حال به انجام دو دور از آزمایش قبل از از سرگیری کامل آموزش تیم در هفته گذشته. آنها نیز نیاز به آزمایشات منظم قبل از هر بازی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

تخمین زده می شود آن را به حداقل 20,000 آزمون به پایان فصل.

در انگلستان, لیگ برتر, مدیر اجرایی ریچارد کارشناسی ارشد گفت: در آزمون مجموعه ای به استفاده از بازیکنان توسعه یافته توسط شرکت خواهر یکی از مورد استفاده توسط بوندسلیگا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب