تکان دهنده در روغن پچ شورون خرید نجیب برای 5 میلیارد دلار - Mon, 20 Jul 2020 PST

نیویورک — شورون را بیش از نجیب انرژی برای 5 میلیارد دلار در اولین معامله بزرگ اعلام کرد از آنجا که بیماری همه

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

نیویورک — شورون را بیش از نجیب انرژی برای 5 میلیارد دلار در اولین معامله بزرگ اعلام کرد از آنجا که بیماری همه گیر کوروناویروس را تکان داد بخش انرژی است.

شورون شده است برای خرید دارایی از سال گذشته و با قیمت های نفت خام به پایین تر از 30% در این سال آن را شروع به پریدن کرد و روز شنبه با آن همه ارائه سهام به صورت مستقل هوستون نفت و گاز حفاری.

بر اساس شورون قیمت بسته شدن در روز جمعه, نجیب, انرژی سهامداران را دریافت خواهد کرد 0.1191 سهام شورون برای هر نجیب انرژی به اشتراک بگذارید. اما با لیست قیمت می آید بسیاری از بدهی.

شرکت های انرژی مصرف شده بود در بدهی و حتی قبل از همه گیر با قیمت های انرژی باید تندرست همه جا. شریف از این قاعده مستثنی است.

مجموع ارزش سرمایه گذاری از معامله 13 میلیارد دلار با شورون فرض شریف را بدهی.

دیگر بازیکنان بزرگ به دنبال کاهش هزینه ها و بار در, دارایی, به احتمال زیاد خواهد شد به دنبال شورون منجر شود گفت: Gianna برن یک استاد امور مالی در دانشگاه نوتردام را مندوزا کالج بازرگانی.

"این اولین بار است که موج ادغام" برن گفت.

سال گذشته به عنوان آن را دنبال بالقوه خریداری اهداف شورون از دست داد زمانی که Occidental Petroleum ساخته شده $38 میلیارد معامله برای یکی از آنها Anadarko حتی اگر شورون است پنج برابر اندازه Occidental.

در حالی که Occidental ارزشمند منابع در حوضه پرمین در غرب تگزاس و نیومکزیکو به نظر می رسد یک بازی خوب شورون گفت: در آن زمان که آن را مورد علاقه و انضباط بیش از "برنده شدن به هر قیمتی."

آن را در بر داشت یکی دیگر از بازی در نوبل انرژی است.

دستیابی به ارمغان می آورد به شورون کم هزینه ذخایر اثبات شده در علاوه بر این به تولید سازه های دریایی دارایی در اسرائیل تقویت موقعیت شرکت در مدیترانه. مقتدر و نمونه کارها نیز خواهد شد اضافه کردن به شورون ایالات متحده سطح زیرکشت در حوضه پرمین و در کلرادو DJ حوضه.

"نوبل انرژی را چند دارایی های با کیفیت بالا و نمونه کارها را افزایش جغرافیایی تنوع افزایش سرمایه انعطاف پذیری و بهبود توانایی ما برای تولید قوی جریان نقدی گفت:" شورون رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مایکل Wirth. "این دارایی ها را به بازی شورون عملیاتی نقاط قوت و معامله بر تعهد ما به سرمایه نظم و انضباط است."

که نظم و انضباط اجباری است برای هر شرکت در بخش انرژی این سال است.

روز دوشنبه خدمات انرژی شرکت هالی برتون گزارش سه ماهه از دست دادن حدود 1.7 میلیارد دلار بود و این که بهتر از صنعت تحلیلگران انتظار داشتند. 57% شیرجه رفتن در درآمد نمی شد.

تقاضای انرژی است bounced بازگشت به اقتصاد بازگشایی در سطح جهان است. آمریکا قیمت نفت سقوط کرد که برای چهار ماه اول سال در حال به دست آوردن زمین و مثبت بوده است از آنجا که ممکن است. به نظر می رسد قیمت ها ممکن است مثبت باقی می ماند برای ماه ژوئیه اما قیمت seesawing و مثبت طولانی ترین خط در این ماه شده است و دو روز.

افزایش موارد COVID-19 در آمریکا بزرگترین اقتصاد جهان در حال حاضر تهدید به همسترینگ یک صنعت در حال حاضر آمار سخت با اخراج.

چساپیک انرژی شیل حفاری پیشگام بود که یک بار یکی از بزرگترین, طبیعی, تولید کننده گاز در جهان برای ورشکستگی زمینه حفاظت در ماه گذشته.

سهام نجیب افزایش یافت 5% دوشنبه اما خام بود ضعیف عنوان نزدیک به 40 دلار در هر بشکه رسید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن