Stillwater بررسی آزار و اذیت شکایت های مربوط به 'آریایی کابوی' باند دوچرخهسواری

Stillwater پلیس در حال تحقیق در مورد یک زن مسلمان ادعا می کنند که او را مورد آزار و اذیت توسط سفید supremacist

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

Stillwater پلیس در حال تحقیق در مورد یک زن مسلمان ادعا می کنند که او را مورد آزار و اذیت توسط سفید supremacists در مرکز شهر Stillwater در شب شنبه.

سوفیا رشید از مینیاپولیس پلیس گفت که او از خوردن شام با او 4 سال در پاسیو در فضای باز در لئو جلو پنجره و فروشگاه مالت در مرکز شهر Stillwater هنگامی که یک گروه از مردان سیاه پوشیدن جلیقه چرم نمایش واژه "آریایی کابوی اخوان" راه می رفت.

رشید بود که پوشیدن حجاب گفت: مردان آغاز شد و با اشاره به او و اظهارات مانند "ما چشم ما بر شما" و "ما در حال تماشای شما" با توجه به گزارش پلیس.

هنگامی که او سرور آمد با لایحه رشید گفت: او توضیح داد که چه اتفاقی می افتد. در یک Facebook پست که به اشتراک گذاشته شده بیش از 15000 بار رشید نوشت که این جوان لئو کارمند بود که سفید "جامعی به عمل شناخت خطر از وضعیت و قدرت/امتیاز او سفیدی بود که در آن لحظه. او به نام او دوستان/سرور های دیگر. آنها را دیدم نازی ها و درخواست من اجازه دهید آنها را به پیاده روی من را به ماشین من پس از من آنها را رد کرد اولین بار زن و شوهر آنها اصرار داشت."

"این نوجوانان که بدون فکر دوم خواستار من اجازه دهید آنها را قرار داده و بدن خود را در خط به عنوان اللفظی سپر بین من و پدر و واقعی نازی ها" رشید نوشت. "من نمی توانم از آنها تشکر می کنم به اندازه کافی و نه می توانم به اندازه کافی بیان خالص شجاعت و متحد-کشتی این دختران بود."

زنان جوان شروع به راه رفتن رشید و دختر او را به ماشین خود را که پارک شده در پارکینگ در نزدیکی خرس عروسکی پارک اما بیشتر موتور سیکلت اعضای باند به منطقه آمد از جمله اعضای یاغی باند موتور سیکلت و جهنم و فرشتگان "در آنچه احساس مانند یک تلاش هماهنگ شده برای ارعاب او" گزارش پلیس متحده است.

رشید در زمان عکس از موتور و او و دخترش پناه در لابی Lora هتل تا زمانی که پلیس وارد حدود 9 p. m. به گزارش متحده است. یک افسر همراهی رشید و دختر او را به ماشین خود را مشاهده و آنها را با خیال راحت در داخل و بیرون از منطقه با توجه به گزارش پلیس.

این حادثه در حال بررسی توسط محققان Stillwater اداره پلیس به صورت بالقوه رفتار مجرمانه.

"Stillwater به خصوص در مرکز شهر منطقه یک مکان محبوب برای موتور سیکلت از جمله در موارد نادر موتور سیکلت, اعضای باند" رئیس پلیس جان Gannaway گفت: در یک بیانیه آماده. "برخی از موتور سیکلت باندهای پوشیدن نشان خود جلیقه است که توهین به دیگران است. این Stillwater پلیس بخش نظارت بر فعالیت های خود را زمانی که آنها در حال حاضر طول می کشد و اقدام مناسب در هنگام اعمال مجرمانه متعهد هستند. اگر ما یک افزایش در باند موتور سیکلت فعالیت های ما افزایش خواهد یافت و حضور ما استفاده از سایر حوزه های قضایی و اشخاص در صورت نیاز."

شهردار تد Kozlowski روز یکشنبه گفت که او نیز تا به حال به خارج از واشنگتن شهرستان کلانتر دفتر و واشنگتن کانتی دفتر دادستان برای تعیین اینکه آیا اتهامات جنایی در حال merited.

"ما کاملا در نظر گرفتن این جدی" Kozlowski گفت. "ما باید مطمئن شوید که همه احساس امنیت در شهر ما. ما خوش آمدید هر کس در اینجا و ما نمی ماند نژادپرستی یا تبعیض از هر نوع است."

وی با تمجید از کارکنان در لئو و هتل لرا به صورت پله به کمک رشید.

"که کاملا نشان می دهد که ما در Stillwater," او گفت:. "این بچه ها در جامعه ما ایستاده بود تا به این حق دور. آنها در زمان عمل و انجام آنچه که من انتظار می رود همه در شهر ما به انجام زمانی که آنها را تهدید مردم در شهر ما."

Kozlowski گفت که او در مرکز شهر Stillwater در شنبه شب اما ندیدم دوچرخهسواری باندهای. او گفت که او تا رسیده به رشید "به شنیدن بیشتر در مورد تجربه خود را و به او اطمینان که او و خانواده اش در حال خوش آمدید در اینجا" اما تا به حال نه شنیده بازگشت. او نیز بلافاصله بازگشت یک پیام سمت چپ توسط پایونیر پرس.

"ما تا به حال هرگز هر گونه حوادث دوچرخه باندهای ایجاد هر گونه مسائل در Stillwater" Kozlowski گفت.

یک کارمند در Ziggy نوار در مرکز شهر Stillwater پلیس گفت که اعضای یاغی باند موتور سیکلت شده اند ممکن است در شهر به دلیل سابق عضو باند تا به حال گفته شده است از زندان آزاد شد شب قبل از. "این OMGs معتقد بود که 'تاز' ممکن است به Stillwater" گزارش پلیس متحده است. "این OMGs برنامه ریزی شد در شروع یک رویارویی با تاز با توجه به برخی از نوع از نقض OMGs قوانین. تاز آگاه شد از OMGs حضور و نمی آمد به Stillwater منطقه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن