رسانه های ورزشی غول بیل سیمونز می یابد خود را به بازی دفاع در مورد تنوع در رینگر

پس از خروج از ESPN در 2015, ورزشی, رسانه های پیشگام بیل سیمونز است بریده شده یک سری از برنده: او آغاز شده رینگ

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

پس از خروج از ESPN در 2015, ورزشی, رسانه های پیشگام بیل سیمونز است بریده شده یک سری از برنده: او آغاز شده رینگر یک رسانه های دیجیتال شرکت با یک وب سایت محبوب و شبکه ای از حدود 30 پادکست ها و فروش آن به Spotify در این سال نزدیک به 200 میلیون دلار (ایالات متحده).

اما این ماه یک قسمت از "بیل سیمونز پادکست" یکی از رینگر محبوب ترین نشان می دهد, باعث واکنش شدید از کارکنان.

ژوئن 1 قسمت با عنوان "واقعا غم انگیز هفته در امریکا" ثبت شد به عنوان اعتراض به نژادپرستی و خشونت پلیس در حال رشد در سراسر جهان است. سیمونز در مورد جنبش با مهمان مکرر رینگر podcaster Ryen Russillo.

پس از Russillo که سفید است صحبت کرد و از آنچه او به عنوان "غارتگران" بودند که "شکستن به مغازه کفش کتانی" او قدردانی سیمونز در شیوه های استخدام ستایش رئیس خود را برای "مشاغل و فرصت هایی که شما داده اید یک گروه متنوع."

سیمونز و Russillo عذرخواهی برای این قسمت پس از آن مجموعه های اجتماعی-رسانه, واکنش شد و به عنوان "مضحک" در نیویورک, اخبار روزانه. رینگر کارکنان انتقاد آن هم singling کردن بخشی از این گفتگو که لمس کردن در مسائل نیروی انسانی در این شرکت است.

رینگر اتحادیه است که وابسته به انجمن صنفی نویسندگان امریکا در شرق و نشان دهنده حدود 65 کارکنان که در ژوئن 1, توییتر پست که تا به حال هیچ خروجی سیاه و سردبیران و یا کارکنان نویسندگان پوشش NBA یا NFL. همچنین گفت که بیش از 85 درصد از سخنرانان در رینگر پادکست در سال گذشته ،

سیمونز گفت: در یک ایمیل به نیویورک تایمز که رینگر "سقوط کوتاه" در تنوع است. او اضافه کرد که او انتظار دارد که به پرسنل اطلاعیه که به زودی نشان خواهد داد که این شرکت در حال پیشرفت است در این موضوع.

در تمام دست نشست چند روز پس از پادکست قسمت سیمونز گفت: کارکنان او به اشتباه اما که او تلاش برای یادگیری از آنها.

اعضای هیات نگرانی در مورد نظر ساخته شده توسط Russillo در این پادکست با توجه به سه نفر که در جلسه حضور داشتند که مجاز به بحث در مورد آن publicly.

یک نویسنده گفت: در این جلسه که با داشتن یک ویرایشگر درگیر در رینگر NFL پوشش قرار داده بود و آن را در یک موقعیت بد را به مردم گفت. نژاد بوده است در جلو و مرکز در پوشش لیگ پس حداقل تا سال 2016 زمانی که کارفرمایی khezri شروع به زانو در طول سرود ملی در اعتراض به خشونت پلیس نسبت به مردم سیاه و سفید.

سیمونز از 50 شروع به نوشتن ستون برای ESPN نزدیک به 20 سال پیش است. او در اوایل podcaster میزبانی خود ESPN.com نشان می دهد در اوایل سال 2007 و به او کمک کرد ایجاد شبکه "30 30" ورزشی مجموعه مستند. او همچنین شروع به ESPN sports و فرهنگ پاپ سایت Grantland. اختلاف با شبکه رهبری منجر به خروج خود را در سال 2015.

او شروع به رینگر با همه سفید تیم تحریریه. برخی از کارمندان فعلی و سابق گفت که او تا به حال به طور مداوم به دنبال استخدام, سیاه, نویسندگان. "من یکی از مردم لایحه به فرصتی برای" گفت: K. Austin کالینز یک منتقد فیلم که در سمت چپ رینگر برای Vanity Fair در سال 2018 است. "من سپاسگزار برای آن شانس است."

کالینز اضافه شده که عدم وجود تنوع در این شرکت تا به حال نقش مهمی در خروج خود را. "من شده است ابراز غم و اندوه بیش از این او گفت:" اشاره به این مشکل مداوم. "من احساس می کنم اجازه دهید."

رینگر شش سیاه تحریریه اعضای خارج از حدود 90 کارکنان با توجه به این اتحادیه است. سه نفر از آنها نویسندگان. یک چهارم سیاه نویسنده استخدام شده برای پوشش NFL شروع در ماه جولای. بین 2017-19 حداقل پنج سیاه تحریریه اعضای چپ این شرکت است. (رینگر سخنگوی گفت که وجود اضافی سیاه, کارکنان, اما آنها بخشی از اتحادیه شمارش چرا که آنها در حال پرداخت کارورزان نه دائمی کارکنان.)

سیمونز گفت: با ایمیل که آن را به حال شده است دشوار است به استخدام و حفظ کارکنان در اوایل به دلیل رینگر شد راه اندازی رقابت در برابر عمیق تر به جیب رقبای. او همچنین متهم "وبلاگ نویسان و رسانه های منتقدان که به نظر می رسید بسیار مصمم به ثابت کنیم که ما از نظر مالی قابل دوام." او اضافه کرد که بخشی از Spotify در این audiostreaming غول پیکر که یک شرکت عمومی در سال 2018 را استخدام آسان تر است.

چهار سابق, سیاه, کارکنان, سه نفر از آنها صحبت به شرط ناشناس ماندن به خاطر ترس از antagonizing سیمونز گفت: آنها اغلب احساس ناراحت کننده در رینگر. تعداد کمی از آنها گفت که آنها گاهی اوقات نشانه رفته و با سوء استفاده نژادپرستانه در رسانه های اجتماعی و در نظرات آنلاین زمانی که آنها تحت پوشش موضوعاتی که ممکن است متناسب با انتظارات معمول رینگر خواننده از جمله یک پست در Beyoncé. بالا سردبیران را کمی به دفاع از آنها در رسانه های اجتماعی زمانی که آنها مورد حمله قرار گفتند.

سخنگوی گفت که رینگر کار کرده است برای مدیریت نویسندگان بیشتر ملاحظه و برای محدود کردن سوء استفاده از نظرات خوانندگان.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

بالاتر از همه, چهار کارکنان سابق گفت: آن دشوار است برای سیاه کارکنان را به نفع خود مسئولیت بیشتر و دید در این شرکت — به خصوص از اواخر سال 2017, زمانی که رهبران شرکت به نظر می رسد برای ایجاد پادکست یک اولویت است. که در آن نقطه آنها گفت: بالا سردبیران آغاز این ادعا را نشان می دهد برای خود.

خروجی محبوب "Rewatchables" پادکست که در آن اعضای هیات دوباره, پیر, فیلم, رهبری سیمونز مجاز برای انواع مهمانان زمانی که آن آغاز شده است. توسط بهار سال 2018 این گروه رویکرد پژمرده به نمایش در آمد به تکیه بیشتر در مورد سیمونز به همراه Sean Fennessey و Chris Ryan هر دو موسس ویراستاران که سفید هستند.

"این 'Rewatchables' تن به تن شد به عنوان 'بیایید بقیه از شما شرکت در پادکست,' " کالینز گفت. "این بسیار به سرعت تبدیل شد Sean بیل و کریس."

سیمونز گفت: با ایمیل که شرکت مورد نیاز به ویژه آن بهترین podcasters. "این یک کسب و کار," او گفت:. "این نیست Open Mic شب." سخنگوی گفت: این شرکت ایجاد فرصت های جدید برای کارکنان.

برخی از اعضای هیات گفت: آنها ناگهان زمانی که یک ویرایشگر انتخاب شد به عنوان تنها لنگر برای یک پادکست در "آتلانتا" از سری FX محور در یک رپر و پسر عموی خود را, بازی های برگزار شده توسط Donald Glover.

سیمونز گفت: در ایمیل مصاحبه که ادیتور رو نشان می دهد چرا که او تا به حال تصور آن بود و پادکست تجربه. "ما نمی خواهیم برای قرار دادن افراد در یک موقعیت برای شکست" او گفت:. سیاه کارکنان به طور منظم به نظر می رسد به عنوان مفسران در آن نشان می دهد و باید میزبانی پادکست خود را.

رینگر اتحادیه پیشنهاد کرده است که نیمی از نامزدها برای پوزیشن های باز آمده از گروه های کمتر مانند مردم سیاه و کسانی که شناسایی به عنوان LGBTQ. دو طرف در حال برنامه ریزی برای بحث در مورد این مسئله دوباره در یک چانه زنی در جلسه این هفته است.

در ماه های اخیر سیمونز به ارمغان آورده است در پادکست میزبان از جمله ون Lathan قبلا از TMZ; Jemele تپه سابق ESPN مفسر و لنگر; و راشل لیندسی اولین آفریقایی آمریکایی ستاره ABC "لیسانس." مانند برخی دیگر از سیاه رینگر پادکست میزبان مانند کمدین و نویسنده لری Wilmore, Lathan, Hill, و لیندسی نیست کارکنان شرکت می باشد.

هیل گفت که او به سیمونز زمانی که آنها هر دو در ESPN. "او قطعا همیشه به من زده به عنوان کسی که مثبت حساسیت به این مسائل" او گفت:.

اما او گفت که او شک و تردید بود چقدر پیشرفت رینگر مانند رسانه های دیگر سازمان را بدون سیاه مردم در موضع قدرت است.

"سیاه استعداد بسیار مهم است" هیل گفت. "اما چه کسی است که این فرد سیاه و سفید است که یک تصمیم واقعی-ساز? این چیزی است که من نیاز به دانستن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن