کره جنوبی K-لیگ لگد کردن با هیچ جمعیت اما بزرگ پخش بهره

جئونجو کره جنوبی—از آن می تواند مهم ترین بازی فوتبال پس از coronavirus همه گیر باعث تعطیل از اکثر لیگ های سراس

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

جئونجو کره جنوبی—از آن می تواند مهم ترین بازی فوتبال پس از coronavirus همه گیر باعث تعطیل از اکثر لیگ های سراسر جهان است.

کره جنوبی K-لیگ فصل لگد جمعه با Jeonbuk موتور میزبانی سوون Bluewings در خالی ورزشگاه جام جهانی در جئونجو.

علاقه خارجی است که به طور ناگهانی بالا در قدیمی ترین حرفه ای لیگ فوتبال در شرق آسیا با پخش از حداقل 17 کشور به تازگی به دست آوردن حقوق برای رقابت و مصرف غذای زنده برای بعضی از بازی ها به عنوان دور به عنوان آلمان و هند و استرالیا است.

"وجود داشته است برخی از منافع در K-League اما قبل از شماره رسید پس از اعلام این لیگ شروع" K-لیگ جمهور Kwon Oh-گاف آسوشیتدپرس گفت. "ما به اتمام قرارداد با تعدادی از کشورها و در حال مذاکره با دیگر رسانههای."

کانادا بین المللی مدافع دونیل هنری که موفق به کسب 31 کلاه برای کانادا آغاز شده برای Bluewings. 27 ساله از برامپتون, Ont., چپ ونکوور وایت کپس در ماه نوامبر برای کره ای لیگ.

Jeonbuk Motors' Han Kyo-won, left, is tackled by Canadian international Doneil Henry of the Suwon Bluewings during Friday's K-League football match in Jeonju, South Korea.

در حالی که مخاطبان بین المللی خواهد بود بالاتر از همیشه برای 12 تیم لیگ شد و از نزدیک مشاهده محلی برای طرفداران. هیچ حامیان مجاز در استادیوم برای K-League بازی ها حداقل برای چند دور.

Jeonbuk شده است قهرمان برای پنج شش سال گذشته و با هدف به شروع فصل با پیروزی برابر جام حذفی دارنده.

"ما می خواهیم به نشان می دهد آنچه که ما می توانید انجام دهید و بازی برخی از حمله فوتبال" Jeonbuk هافبک Kim Bo-kyung گفت.

برای تمام کره جنوبی را با موفقیت در مهار این ویروس در کشور گزارش شده 10,822 موارد COVID-19 و 256 مرگ و میر است به رسمیت شناختن است که موارد جدید می تواند سطح در هر زمان. لیگ که برای پرداخت 1,100 آزمون در بازیکنان و کارکنان در پایان مارس که همه منفی شده است کوتاه از 38 دور به 27. این تعداد می تواند به کاهش بیشتر به 22 بازی در صورت وجود موج دوم coronavirus.

باز کردن بازی در زمان پدر و روز در کره جنوبی.

"ما نمی قادر خواهد بود برای دیدن پدر و مادر ما امروز اما آنها قادر خواهد بود به تماشای بازی در خانه" سوون مدافع Hong Chul گفت. "بهترین در حال حاضر ما می توانید آنها را به نفع خود بازی."

چهار فصل-درب بازکن خواهد شد و پس از سه بازی در روز شنبه به عنوان اولسان Horangi نفر دوم در سال 2019 میزبان سانگژو Sangmu, اینچئون, ایالات چهره Daegu مونیخ و گوانگجو در سئونگنام. دور نتیجه پنج شنبه با پوهانگ استیلرز بازی بوسان من'Park و اف سی سئول سفر به Gangwon FC.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن